![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijonder schrijnend is de situatie van de petites bonnes. Ook nu nog zijn er duizenden van deze kindslaafjes in mijn land (Marokko). Vooral meisjes zijn de dupe. Ze zijn vaak pas zeven, acht of negen jaar oud en stammen uit landelijke provicies, waar veel analfabeten wonen. De petites bonnes worden als dienstbodes gebruikt. Vaak hebben ze pech en worden ze uitgebuit, mishandeld en misbruikt door de mannelijke leden van hun 'gastfamilie'. Als ze dan ook nog zwanger raken worden ze door de Marokkaanse maatschappij uitgestoten." Ouarda saillo U vindt informatie op www.traenenmond.de of tik gewoon 'petites bonnes' in Google Benieuwd wat de poco's weer uit hun mouw zullen schudden om deze hedendaagse grootschalige vorm van kindermisbruik door de volgelingen van 'de religie van de vrede', goed te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 juli 2007 om 18:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad wat gegoogeld en vind onder meer een artikel in maroc-hebdo waarin gezegd wordt dat er alleen al in "Grand Casablanca" zo'n 22.940 zouden zijn ... Waar Tränenmond het over heeft speelt zich in Agadir af. "Tränenmond" is wel een goedgekozen naam voor mensen die iets aan de ellende in de mohammedaanse wereld willen doen: "Maan van Tranen".
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nederlands, Frans, Engels, Duits....no problem als de service maar goed is. Vind het wel niet kunnen dat moslim patiënten weer bepaalde eisen stellen. Maar zo zijn ze nu eenmaal en allemaal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werken ook in naaiateliers voor eten en onderdak, waar ze lederen vesten maken en labels instikken met 'made in Denmark' enz.. Ik heb een hekel gekregen aan marokkanen (niet zomaar) na +/-20 jaar en na verscheidene reizen naar de maghreb. De zeer arme-ongeschoolde mensen zijn nog vriendelijkst van allemaal, maar vanaf dat je met iemand bent die loketbediende in de bank is, buschaufeur,Douane enz.. wanen ze zich precies de alwetende zelf en vroeg of laat wordt je er toch door gekloot en heeft te maken met religie/cultuur. Heb er driemaal geweest en ga er nooit meer terug. Laatst gewijzigd door colargo : 29 juli 2007 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Ik hebt gevonden AL die westerlingen die dienen arts kennen uitnodigen + heel die familie van deze dame die den dokter weigerde & dan ....dan stenen gevecht voor op tv en als het ni voor tv is dan kuntge taarten nemen .
![]() das de enige manier denk ik als ze mekaar bijna afgemaakt hebben en met mond vol ( losse ) tanden dan pas lacht men elkander toe zo van ....wat zen we dom = de mens . |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Arab Hypocrisy : Abu Ghraib vs. Iraqi Orphans
http://www.youtube.com/watch?v=uE0qSuMIpqo ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 29 juli 2007 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergerlijk, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je stelt dat mo7amed sas mensen van hun fortijnen had beroofde , waarom noemt men dan hem "de schatbewaarder" indien u gelijk heeft ?? Als je stelt dat mo7amed sas achter machtswellust is, waarom heeft hij een bod geweigerd die de mekkanen voor hem hadden gesteld, indien u gelijk heeft ?? Als je stelt dat mo7amed sas achter de vernietiging van de mens streeft, waarom waren zijn volgelingen met de dag in de meerderheid ? of ga je zeggen dat ze werden verdrukt ? Indien dat zo is ,waarom ging hij dan met abu bakr op de vlucht terwijl hij met meer dan 700 gelovigen in zijn kamp had ?? Zelfs nadat mo7amed aan de macht was ,heeft hij nooit die macht misbruikt of gebruikt om zijn wraak op de mekkanen te nemen ? Wat hadden de kruistochters in zijn plaats gedaan hebben denk je, heel de stad gratie leveren of heel de stad uitmoorden ? Ah, ik weet het al, mo7amed bestaat niet (volgens basy lys)... ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Er zijn in sommige culturen in india en pakistan waar de kinderen al in hun kindertijd bepaald wordt met wie ze gaan trouwen wanneer de tijd daarvoor rijp is !
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lol zonder namen, plaatsen of mensen op te noemen ....zijn er geen strekkingen binnen in den islaam waar men de BOODSCHAP als meerwaardig omschrijft in plaats van de profeten ? Wel schrijf ik erbij dat de éne profeet ik 'zelf' wel als meerwaardig omschrijf maar ik vroeg het me af want der zijn zo'n gekken die in een geloof deze goddelijke inzichten niet erkennen als ook hun profeet of heiligen wijsheden. bismi lahi rahmani rahim Merci alvast voor de reply ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Zij waren ook niet de eersten, maar zij zijn wel de enigen die er al bijna 1400 jaar mee bezig blijven, dat zijn Mohammed en zijn volgelingen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wat wetenschappers ook mogen vaststellen, meer dan een miljard mensen geloven in de verhaaltjes van zo'n duizend jaar geleden, en ik moet me dus wel proberen inleven in hun fantasiewereld.
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oh ja, er zijn ook westerse smeerlappen die op zoek gaan naar kindjes. Maar die worden wel lekker veroordeeld door de maatschappij. Doorgaans verdwijnen ze dan in de gevangenis. Voor mijn part mochten ze die castreren.
![]() |