![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geef jij Jazeker? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,33% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,67% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,67% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,33% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,67% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,67% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,33% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,33% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,67% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
16 | 26,67% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
16 | 26,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noorwegen, prachtige natuur en een taal die ons wel ligt (verschilt niet zo erg veel van het nederlands).
VS, omwille van de open vlakten, de ruimte, maar niet omwille van de nogal erg competitieve samenleving. Australië en Nieuw-Zeeland om dezelfde redenen. Zwitserland misschien omwille van hun democratisch systeem. En Nederland omdat ik dat gewoon een zalig land vind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenland: voor mij is Many Ruys een belangrijk persoon in mijn leven geweest... die schreef nog columns voor Het Nieuwsblad en De Standaard toen. Hij is bepalend geweest voor mijn ontwaken wat betreft de Vlaamse Zaak en verre van een Belanger... eerder een VU-er die de aftakeling van de partij zag onder Anciaux. De man is heel belangrijk geweest voor mij omdat ik toen op zoek ging in krantenartikels en dergelijke of hij gelijk had. Hij had gelijk. Jammer dat hij vandaag de dag niet meer in kranten verschijnt. Een grote en erg analytische geest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Awel, ik was een serieuze voorstander van hoge taxen op rookwaren, maar jouw voorstel, misschien niet perfect, is toch een stap in de goede richting ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ?
![]() |
#125 |
|
![]() @Jazeker, interessante uitleg als roker zijnde, verder, negeert u Cynicus? (terecht if so
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Jazeker,
zou je je kunnen voorstellen dat je ooit lid wordt van 'Vrij Vlaanderen', en dan een belangrijke rol in het partijbestuur gaat spelen, als 'partij-ideoloog' of 'propagandist' of wat dan ook? Heb je ooit zèlf een partij 'willen stichten' (daarover gespeculeerd, of gedagdroomd, bijvoorbeeld)? Welke talen begrijp je als een 'native speaker' je zou aanspreken? In welke talen zou je kunnen antwoorden, al was het maar om te zeggen dat je geen snars begrepen hebt van wat die 'native speaker' je vroeg, en of hij/zij toevallig de weg weet naar (het station, het postkantoor, de bank, ...)? In welke talen lees je kranten/boeken? Welke taal/talen zou je nog willen leren, wetende dat je vandaag dubbel nieuws mocht verwerken : (eerst het slechte, het spijt me!) 'je hebt nog heel precies 12 jaar te leven, te rekenen vanaf vandaag', (en nu het goeie, hoop ik toch) 'En jazeker, meneer, u heeft voor dat goede antwoord op onze Win For Life Diamond Question wel degelijk de Win For Life Super Giant Jackpot gewonnen: € 4.321,- per maand, volledig belastingvrij, stelt u zich dat maar eventjes voor, jawel, jawel !!!. Het volstaat deze enveloppe in ontvangst te nemen, (daarin zit uw chipkaart en een brief met je PIN-code), en dan nog eens heel even te zwaaien naar die camera daar, naar onze enthoesiaste kijkers daar in Alblasserdam en Zwolle, in Arnhem en in Zierikzee, die toch wel weer eens fantastisch genoten hebben van deze dolfijne televisie-avond, nietwaar, beste kijkers? Geef onze sympathieke winnaar nog maar een hartelijk applaus, en doe er nog maar ééntje bij voor julliezelf ook hoor, jawel.' Laatst gewijzigd door djimi : 3 augustus 2007 om 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() je kritische ingesteldheid tov een bron lijkt me nogal sterk af e hangen van de inhoud, wat ik erg vreemd vind. het artikel komt van een anoniemerd die post onder de naam ZYX en Korneel. een zogenaamde onderzoeksjournalist die niet eens zijn echte naam durft gebruiken, vind ik eigenlijk niet bepaald onverdacht, wel in tegendeel. blijkbaar denk ik dat het artikel de waarheid vertelt omdat het op een indymedia-site staat. maar blijkbaar ben je weer erg weinig kritisch met je bronnen. dit artikel staat namelijk op http://ovl.indymedia.org de oostvlaamse indymedia, en dat is niet hetzelfde als indymedia.be. er zijn namelijk 2 blegische indymedia's en die komen niet altijd zo goed overeen. lees bv: Citaat:
wat staat er op indymedia.be zelf? Citaat:
Citaat:
dat indymedia in een PVDA-huis zit klopt niet. indymedia (en hun server ook volgens mij) zit idd in een kantoorgebouw in de haachtsesteenweg samen met enkele andere organisaties, zoals intal. dit zijn geen PVDA-VZW's maar middenveldorganisaties. ik weet niet wie eigenaar is van het huis, maar het is bij mijn weten niet de PVDA. het is niet omdat er een paar mensen die voor indymedia werken banden hebben met de PVDA, dat daarom indymedia de pravda van de PVDA is en dat de inhoud gedicteerd wordt door het partijhoofdkwartier. indymedia brengt nieuws over het hele middenveld. Citaat:
en waarom heb je een hekel aan de PVDA? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() Welke punten verander je, en in welke zin?
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Stoort het niet dat het VB steeds een partij zal zijn die op de zijlijn zal meekijken, wel eventueel hard zal brullen wanneer het nodig is en wel de nodige druk zal uitoefenen, maar nooit het heft in handen zal nemen en aan het beleid meedoen?
M.a.w. stel dat de helft van het VB op het NVA had gestemd, dan was CD&V nog de kleine kartelpartner van het NVA en was de rugzak die Leterme heeft meegenomen naar de onderhandelingstafel overladen met Vlaamse eisen.
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Bent u ook agnost wat betreft kabouters, spaghettimonsters, theepotten die rond Pluto vliegen, ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Staatssecretaris
|
![]() Jazeker stel je voor je bent minister van begroting, op welke posten zal je besparen en op welke meer uitgeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Jazeker hoeveel keer frieten per week?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik negeer cynicus. Niet altijd maar doorgaans wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 keer per week. Maximaal. Nu ik verhuisd ben moet ik nog een eigen frietketel kopen zodat ik meer gezonde eigengemaakte frieten kan maken. Tot dan eet ik 1 keer per week diepvriesfrieten op het werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geld voor sociale zekerheid mag hetzelfde zijn maar ik zou meer profiteurs van de dop halen zodat de uitkeringen voor wie echt pech heeft kunnen worden opgetrokken tot een menswaardig niveau. En uiteraard zou ik la belgique helpen splitsen zodat er 12 miljard euro vrij komt per jaar om te zorgen dat armoede niet bestaat voor mensen die pech hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou je dit doen? Wat vind je van het pas opgestarte meerbanenplan? Zou je hierin meer investeren of moeten we een andere weg op?
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 5 augustus 2007 om 01:15. |
![]() |
![]() |