![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sjonge wat lees ik hier toch allemaal.
Normaal gezien kom ik ook naar de Ijzerwake (net zoals naar de Ijzerbedevaart en de sociaal-flamingantische landdag). En voor de "rechtsen" die hier vanalles bijsleuren tot zelfs de communisten: besef toch éven dat het hier helemaal niet over gaat; Sjonge toch. Het is echt geen "rechts hoogfeestje", ik lees het ijzermanifest en daar staat er althans niks over in. Dus lees aub even eerst waar uw eigen feestje over gaat vooraleer hier op een forum over uit te pakken. danku! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Windt je toch niet zo op jongen. Ik heb al verschillende keren gezegd dat op de ijzerwake iedereen welkom is die Vlaanderen in zijn hart draagt. Ongeacht politieke of huidskleur en moest je er al eens geweest zijn zou je dat weten... Ook stel ik regelmatig dat echte Vlamingen niet 'tegen' wat dan ook maar voor 'Vlaamderen boven'... Met als gevolg dat mensen die tegen eender welke uiting van Vlaams zijn ageren in mijn ogen navelstaanders zijn. Inderdaad, ik zal de Ijzerwijde tijdens de Ijzerbedevaart niet betreden, maar dan wel vanwege de manier waarop die momenteel uitgehold wordt. Ik zal er wel altijd zijn, ongeacht wie daar wat organiseert. http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937 Maar deelnemen zal ik pas wanneer de organisatoren (niet de deelnemers) zich publiekelijk verontschuldigen voor de begane grafschennis en woordelijk de verdreven groeperingen en partijen terug uitnodigen. Dat wil niet zeggen dat ik de Ijzerwake de rug toekeer. In tegendeel, ik zal altijd blijven ijveren opdat de Ijzerwake ooit weer in handen zal zijn van Vlamingen en niet in de handen van Belgicisten of erger... Maar voor mensen van eender welke strekking wiens politieke inzet zich beperkt tot anti-acties en zelfverheerlijking op de kap van anderen... nee, daarvoor zal ik geen goed woord overhebben. saloncommunisten, salonvlamingen die naar de verkiezingen trekken met raaskallerij over vijf minuten moed en dan tijdens de onderhandelingen die zij zelf leiden niet eens de Vlaamse kaart durven trekken, Bertjes Bleit die nu het tegenovergestelde doen van wat hun vader indertijd deed, Die vader die nu van zijn zoon gedoogd dat wat door hem vroeger zelf met geweld afgestraft werd (en zijn vrouwtje nevenbij een parlementaire zetel bezorgt)... Nee, geen erkenning, geen begrip, geen goed woord. Liever 1 oprechte tegenstander dan 100 valse vrienden!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: Armand Pien Junior voorspelt zware regenval en onweer -mogelijk zelfs een tornado- op 19 augustus a.s. Ik verwacht van jullie dat jullie met z'n allen onverwijld weer present zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 9 augustus 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees ook: IJzerwake: de mythe ontkracht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo objectief als het pallieterke
![]()
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Wist je dat ongeveer een kwart van de bezoekers van Blokwatch VB'rs en/of hun aanhangers zijn? Ze haten de site lijk de pest, maar tegelijk is het de enige site waar nog wat nieuwtjes over hun partij te rapen valt. Van het VB zèlf geen komma nieuws over zichzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kunnen we het een beetje serieus houden? ![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Merkwaardig dat uitgerekend jij Blokwatch hier naar het niveau van grollen, grappen en vriendjes-onder-elkaar verwijst...
Laatst gewijzigd door Kortaf : 9 augustus 2007 om 19:12. |
![]() |
![]() |