Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2007, 17:06   #121
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

sjonge wat lees ik hier toch allemaal.
Normaal gezien kom ik ook naar de Ijzerwake (net zoals naar de Ijzerbedevaart en de sociaal-flamingantische landdag). En voor de "rechtsen" die hier vanalles bijsleuren tot zelfs de communisten: besef toch éven dat het hier helemaal niet over gaat; Sjonge toch. Het is echt geen "rechts hoogfeestje", ik lees het ijzermanifest en daar staat er althans niks over in. Dus lees aub even eerst waar uw eigen feestje over gaat vooraleer hier op een forum over uit te pakken.
danku!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 17:20   #122
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
sjonge wat lees ik hier toch allemaal.
Normaal gezien kom ik ook naar de Ijzerwake (net zoals naar de Ijzerbedevaart en de sociaal-flamingantische landdag). En voor de "rechtsen" die hier vanalles bijsleuren tot zelfs de communisten: besef toch éven dat het hier helemaal niet over gaat; Sjonge toch. Het is echt geen "rechts hoogfeestje", ik lees het ijzermanifest en daar staat er althans niks over in. Dus lees aub even eerst waar uw eigen feestje over gaat vooraleer hier op een forum over uit te pakken.
danku!
Groot gelijk! Links en rechts telt hier niet, hier moeten alle Vlaams-nationalisten eendrachtig samenkomen zonder onderling nog verdeeld te zijn.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 17:55   #123
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Diegene die hier een zielige bedoening neerzet ben jij, die zijn bijna-fascistische geestesgenoten al voor saloncommunisten laat doorgaan (en daarbij het voorwoord van good ol' Charlie Marx nog actualiteit geeft).

Windt je toch niet zo op jongen. Ik heb al verschillende keren gezegd dat op de ijzerwake iedereen welkom is die Vlaanderen in zijn hart draagt.
Ongeacht politieke of huidskleur en moest je er al eens geweest zijn zou je dat weten...
Ook stel ik regelmatig dat echte Vlamingen niet 'tegen' wat dan ook maar voor 'Vlaamderen boven'...
Met als gevolg dat mensen die tegen eender welke uiting van Vlaams zijn ageren in mijn ogen navelstaanders zijn.
Inderdaad, ik zal de Ijzerwijde tijdens de Ijzerbedevaart niet betreden, maar dan wel vanwege de manier waarop die momenteel uitgehold wordt.
Ik zal er wel altijd zijn, ongeacht wie daar wat organiseert.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937
Maar deelnemen zal ik pas wanneer de organisatoren (niet de deelnemers) zich publiekelijk verontschuldigen voor de begane grafschennis en woordelijk de verdreven groeperingen en partijen terug uitnodigen.
Dat wil niet zeggen dat ik de Ijzerwake de rug toekeer. In tegendeel, ik zal altijd blijven ijveren opdat de Ijzerwake ooit weer in handen zal zijn van Vlamingen en niet in de handen van Belgicisten of erger...

Maar voor mensen van eender welke strekking wiens politieke inzet zich beperkt tot anti-acties en zelfverheerlijking op de kap van anderen... nee, daarvoor zal ik geen goed woord overhebben. saloncommunisten, salonvlamingen die naar de verkiezingen trekken met raaskallerij over vijf minuten moed en dan tijdens de onderhandelingen die zij zelf leiden niet eens de Vlaamse kaart durven trekken, Bertjes Bleit die nu het tegenovergestelde doen van wat hun vader indertijd deed, Die vader die nu van zijn zoon gedoogd dat wat door hem vroeger zelf met geweld afgestraft werd (en zijn vrouwtje nevenbij een parlementaire zetel bezorgt)... Nee, geen erkenning, geen begrip, geen goed woord.

Liever 1 oprechte tegenstander dan 100 valse vrienden!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 18:18   #124
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
...
ik zal altijd blijven ijveren opdat de Ijzerwake ooit weer in handen zal zijn van Vlamingen en niet in de handen van Belgicisten of erger...
...
Bedoel je de Ijzerbedevaart hier niet? De Ijzerwake is toch nog niet in hande van de Belgicisten gevallen...
Oud 9 augustus 2007, 18:20   #125
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Liever 1 oprechte tegenstander dan 100 valse vrienden!
1 op 225 VB-kiezers komt er op af en 1 op 1500 Vlamingen. Niet echt een massabeweging. Geef toe, anno 21ste eeuw 4000 nostalgieke vendelzwaaiers op een koeiewei bij mekaar brengen, is toch maar erg magerkes. Dan te weten dat het VB nagenoeg alles betaalt: bussen gratis, propaganda en organisatie gratis, adressenbestanden enz... Waar is de tijd dat IJzerbedevaarten tussen de 100.000 en 150.000 mensen trok. Dat was dan nog voor den TV en popconcerten konden en mochten.

Ps: Armand Pien Junior voorspelt zware regenval en onweer -mogelijk zelfs een tornado- op 19 augustus a.s. Ik verwacht van jullie dat jullie met z'n allen onverwijld weer present zijn.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 9 augustus 2007 om 18:22.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 18:29   #126
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
1 op 225 VB-kiezers komt er op af en 1 op 1500 Vlamingen. Niet echt een massabeweging. Geef toe, anno 21ste eeuw 4000 nostalgieke vendelzwaaiers op een koeiewei bij mekaar brengen, is toch maar erg magerkes. Dan te weten dat het VB nagenoeg alles betaalt: bussen gratis, propaganda en organisatie gratis, adressenbestanden enz... Waar is de tijd dat IJzerbedevaarten tussen de 100.000 en 150.000 mensen trok. Dat was dan nog voor den TV en popconcerten konden en mochten.
Kun je dat even staven met een link naar het VB of de organisatie van de IJzerwake zelf? Dank je.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 18:34   #127
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ps: Armand Pien Junior voorspelt zware regenval en onweer -mogelijk zelfs een tornado- op 19 augustus a.s. Ik verwacht van jullie dat jullie met z'n allen onverwijld weer present zijn.
Weet je wat? Kom jij eens met 100 000 man een tegenbetoging houden om ons belachelijk te maken. Dan heb je recht om kritiek te geven.
Oud 9 augustus 2007, 18:48   #128
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Kun je dat even staven met een link naar het VB of de organisatie van de IJzerwake zelf? Dank je.
[IJzerwake] Wie betaalt de rekening?
Lees ook: IJzerwake: de mythe ontkracht
Oud 9 augustus 2007, 18:52   #129
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Weet je wat? Kom jij eens met 100 000 man een tegenbetoging houden om ons belachelijk te maken. Dan heb je recht om kritiek te geven.
Ik zal wel ijscrème likken wanneer ik 's avonds naar het journaal kijk en me gegarandeerd flink amuseren wanneer ik straks die 4000 verzopen smoelen zie op die nostalgieke IJzerfarce van het VB.
Oud 9 augustus 2007, 18:54   #130
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het spijt me, maar links naar Blokwatch als bron voor om het even wat over het VB worden door mij per definitie genegeerd wegens niet objectief.
Oud 9 augustus 2007, 18:55   #131
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Blokwatch. Wat een objectieve bronnen.
Oud 9 augustus 2007, 18:57   #133
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zal wel ijscrème likken wanneer ik 's avonds naar het journaal kijk en me gegarandeerd flink amuseren wanneer ik straks die 4000 verzopen smoelen zie op die nostalgieke IJzerfarce van het VB.
Doe dat. Ga jezelf volsteken met ijs en ga dan �*nderen uitlachen.
Oud 9 augustus 2007, 18:58   #134
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Het spijt me, maar links naar Blokwatch als bron voor om het even wat over het VB worden door mij per definitie genegeerd wegens niet objectief.
Ok, doe de test. Wend u tot uw lokaal VB-antiquariaat en vraag hoeveel je moet betalen om met hun bus naar Steenstraete gevoerd te worden. Geen moeilijke test, je kan dat zelfs telefonisch doen. Als je wilt zal ik nog het telefoonnumer meegeven: klikken op Gratis Bussen.
Oud 9 augustus 2007, 18:59   #135
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zo objectief als het pallieterke
Waar heb ik 't Pallieterke (dat trouwens veel objectiever is dan blokwatch) dan als bron gegeven?
Oud 9 augustus 2007, 19:03   #136
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar heb ik 't Pallieterke (dat trouwens veel objectiever is dan blokwatch) dan als bron gegeven?
Het pallieterke objectief ???
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 19:03   #137
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, doe de test. Wend u tot uw lokaal VB-antiquariaat en vraag hoeveel je moet betalen om met hun bus naar Steenstraete gevoerd te worden. Geen moeilijke test, je kan dat zelfs telefonisch doen. Als je wilt zal ik nog het telefoonnumer meegeven: klikken op Gratis Bussen.
Waarom staat het telefoonnummer van mijn plaatselijk VB-secretariaat hier niet tussen?
Oud 9 augustus 2007, 19:07   #138
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Wist je dat ongeveer een kwart van de bezoekers van Blokwatch VB'rs en/of hun aanhangers zijn? Ze haten de site lijk de pest, maar tegelijk is het de enige site waar nog wat nieuwtjes over hun partij te rapen valt. Van het VB zèlf geen komma nieuws over zichzelf.
Oud 9 augustus 2007, 19:11   #139
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Eh... 't Pallieterke objectief?

Kunnen we het een beetje serieus houden?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 19:12   #140
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zo objectief als het pallieterke
Merkwaardig dat uitgerekend jij Blokwatch hier naar het niveau van grollen, grappen en vriendjes-onder-elkaar verwijst...

Laatst gewijzigd door Kortaf : 9 augustus 2007 om 19:12.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be