![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die zal ik hier posten. eens zien hoe je dan gaat piepen, want ik ben heel (HEEEEEEL) zeker dat er ook gevallen van tussen zitten met moord op burgers. beetje geduld! trouwens, ga die topic eens zien over de zaak semdinli. Ok, ik weet niet of de doden vrouwen of kinderen zijn, maar alleszins waren het wel burgers. een geval dat me nu te binnen schiet is het geval van de 12 jarige ugur kaymaz. hij is dood geschoten door de Turkse politie. Er is een rechtzaak van gekomen maar de politiemannen verklaarden dat hij een pkk lid was. De agenten zijn toen vrijuit gegaan. De details van de rechtzaak weet ik niet maar als ik me niet vergis zijn de agenten weldegelijk veroordeeld maar kregen ze geen celstraf. zie de volgende link. http://www.kurdish-info.net/userimag...f_the_war.html dus u zei dat de Turken nooit kinderen afmaken? je gaat mijn bron zeker verwerpen maar kijk eens naar de foto van dat jong. een terrorist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() de 12 jarige ugur een terrorist?
![]() samuray, ik wil zelfs om wedden dat je nog nooit van de zaak van ugur gehoord hebt. zulke zaken worden doodgezwegen in de turkse media. hoe anders kan het dan dat sommige mensen gaan beginnen denken dat "Turken nooit schieten op kinderen en vrouwen". ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 16 december 2007 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() als Belg ben ik precies beter geinformeerd dan jij over wat er gebeurd in Turkije.
verbaast me niet. Ik lees dan ook koerdische bronnen ![]() Een suggestie: Ooit gehoord van Farac? Dat is een Turkse jongen die in Europa geboren en getogen is. Hij ging zijn dienstplicht vervullen in Turkije. Daar kwam hij terecht in Turks-koerdistan en maakte de oorlog van zeer dicht bij mee. hij was zelfs getuige van folteringen van kinderen en geeft toe dat hij zelf ook gefolterd heeft. Echter, hij kreeg spijt en is alles komen opbiechten. Hij heeft dan het boek FARAC geschreven. lees 'm maar, het zal je blik verruimen. http://www.antiqbook.nl/boox/rosa/656.shtml Laatst gewijzigd door styllo_ben : 16 december 2007 om 02:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() hoezo Turken hebben nooit burgers kwaad gedaan, Samuray?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7146567.stm Dorpen die platgebombardeerd worden, een vrouw die het leven laat, ... En dit ongeveer op het uur dat gij uw woorden aan het typen was dat Turkije nooit onschuldige kinderen en vrouwen gedood heeft. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Ik zou die ook graag willen zien, die PKK-site.
Wel is er een van hun militaire tak, de HPG. http://www.hpg-online.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() of wacht eens, er is er wel een, gevonden via een link op de HPG site.
http://www.pkk-info.com/tr/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De zaak Ugur Kaymaz is meermaals op Turkse media geweest dat weet je zelf ook wel,het was een trieste ongeluk, we zullen maar zwijgen over de 'heldendaden' van jouw vriendjes, hou uw goedkope propaganda voor u eigen bolucu serefsiz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Die boek heb ik gelezen het zit vol leugens , gewoon een sluwe mens die zijn fantasien gebruikt heeft om geld te verdienen en ook nog eens propaganda maakt voor zijn partijtje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kom kom bolucu alsof je het niet wist ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bewijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hahaha het waren juist de dorpen die de PKK weigerden te steunen die afgeslacht werden, ga uw leugens ergens anders verkondigen, ik ken zelfs koerden die gemarteld zijn door PKK leden, nogmaals ga uw leugens ergens anders verkondigen zeveraar... Trouwens stel dat Turkse soldaten dit hebben gedaan, waarom zou het turkse leger dan juist erna zijn 'eigen mannen' bij een operatie vermoorden? Je zou ze hun gang laten gaan normaal gezien als da uw eigen mannen zijn niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat zijn de Koerden ook niet, enkel de pkk aanhangers onder hen zoals jij zijn zo een stel domoren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de turken worden hysterisch, de waarheid doet pijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en dan nog, waarom zijn de agenten niet veroordeeld? ondanks het feit dat, zoals je beweerd, de zaak de media gehaald heeft (wat ik betwijfel). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() je gelooft het of niet, maar die pkk site wist ik eerder niet. Wel die van de HPG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |