Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2007, 02:20   #121
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samuray Bekijk bericht
Geef een bron waarin bewezen is dat Turkse leger vrouwen en kinderen moedwillig en met opzet heeft vermoord. Dat doen ze echt niet hoor.
Wat jij bedoelt zijn denk ik martelpraktijken (dat doen staten nou eenmaal als ze met terrorisme te maken hebben, zie VS, een democratie heet het...)
ik ga opzoek gaan naar uitspraken van de mensenrechtenhof.

die zal ik hier posten.

eens zien hoe je dan gaat piepen, want ik ben heel (HEEEEEEL) zeker dat er ook gevallen van tussen zitten met moord op burgers.

beetje geduld!

trouwens, ga die topic eens zien over de zaak semdinli. Ok, ik weet niet of de doden vrouwen of kinderen zijn, maar alleszins waren het wel burgers.

een geval dat me nu te binnen schiet is het geval van de 12 jarige ugur kaymaz. hij is dood geschoten door de Turkse politie. Er is een rechtzaak van gekomen maar de politiemannen verklaarden dat hij een pkk lid was. De agenten zijn toen vrijuit gegaan. De details van de rechtzaak weet ik niet maar als ik me niet vergis zijn de agenten weldegelijk veroordeeld maar kregen ze geen celstraf.

zie de volgende link.

http://www.kurdish-info.net/userimag...f_the_war.html

dus u zei dat de Turken nooit kinderen afmaken?

je gaat mijn bron zeker verwerpen maar kijk eens naar de foto van dat jong. een terrorist?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 02:29   #122
styllo_ben
Minister-President

Standaard

bbc berichtte ook over de zaak van ugur kaymaz.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6751527.stm
Oud 16 december 2007, 02:32   #123
styllo_ben
Minister-President

Standaard

de 12 jarige ugur een terrorist?

samuray, ik wil zelfs om wedden dat je nog nooit van de zaak van ugur gehoord hebt. zulke zaken worden doodgezwegen in de turkse media. hoe anders kan het dan dat sommige mensen gaan beginnen denken dat "Turken nooit schieten op kinderen en vrouwen".

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 16 december 2007 om 02:34.
Oud 16 december 2007, 02:43   #124
styllo_ben
Minister-President

Standaard

als Belg ben ik precies beter geinformeerd dan jij over wat er gebeurd in Turkije.

verbaast me niet. Ik lees dan ook koerdische bronnen

Een suggestie:

Ooit gehoord van Farac? Dat is een Turkse jongen die in Europa geboren en getogen is. Hij ging zijn dienstplicht vervullen in Turkije. Daar kwam hij terecht in Turks-koerdistan en maakte de oorlog van zeer dicht bij mee. hij was zelfs getuige van folteringen van kinderen en geeft toe dat hij zelf ook gefolterd heeft.

Echter, hij kreeg spijt en is alles komen opbiechten. Hij heeft dan het boek FARAC geschreven.

lees 'm maar, het zal je blik verruimen.

http://www.antiqbook.nl/boox/rosa/656.shtml

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 16 december 2007 om 02:55.
Oud 16 december 2007, 11:04   #125
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer men als spreekbuis fungeert van een organisatie, dan is dat te beschouwen als een verlengstuk ervan.

Deze site is zo’n verlengstuk van de pkk. In al haar berichten lezen we dat de Turken de bad guys zijn en de pkk-terroristen moorden en doden voor goede zaak. Het vermoorden van zwakkeren is dus blijkbaar een goede zaak.
Kijk naar hun berichtgevingen, niks slechts over pkk, de club van onschuldigen. Dus zoals eerder vermeld: ze zullen pkk-misdaden niet vermelden. Noem ons anders paar voorbeelden waar ze pkk-misdaden aan de kaak stellen.
en nu wacht ik nog steeds op échte bewijzen.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 11:04   #126
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben het over de pkk-site, hoe die te werk gaat. Ik heb overigens nergens gezegd dat Turkije brandschoon is.
ah, is er een pkk site? Geef de link eens?
Oud 16 december 2007, 11:46   #127
styllo_ben
Minister-President

Standaard

hoezo Turken hebben nooit burgers kwaad gedaan, Samuray?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7146567.stm

Dorpen die platgebombardeerd worden, een vrouw die het leven laat, ...

En dit ongeveer op het uur dat gij uw woorden aan het typen was dat Turkije nooit onschuldige kinderen en vrouwen gedood heeft.

Oud 16 december 2007, 11:52   #128
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
ah, is er een pkk site? Geef de link eens?
Ik zou die ook graag willen zien, die PKK-site.

Wel is er een van hun militaire tak, de HPG.

http://www.hpg-online.net/
Oud 16 december 2007, 12:01   #129
styllo_ben
Minister-President

Standaard

of wacht eens, er is er wel een, gevonden via een link op de HPG site.

http://www.pkk-info.com/tr/index.html
Oud 16 december 2007, 13:37   #130
Mustius
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
de 12 jarige ugur een terrorist?

samuray, ik wil zelfs om wedden dat je nog nooit van de zaak van ugur gehoord hebt. zulke zaken worden doodgezwegen in de turkse media. hoe anders kan het dan dat sommige mensen gaan beginnen denken dat "Turken nooit schieten op kinderen en vrouwen".

De zaak Ugur Kaymaz is meermaals op Turkse media geweest dat weet je zelf ook wel,het was een trieste ongeluk, we zullen maar zwijgen over de 'heldendaden' van jouw vriendjes, hou uw goedkope propaganda voor u eigen bolucu serefsiz
Mustius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 13:38   #131
Mustius
Burger

Standaard

Citaat:
als Belg ben ik precies beter geinformeerd dan jij over wat er gebeurd in Turkije.

verbaast me niet. Ik lees dan ook koerdische bronnen

Een suggestie:

Ooit gehoord van Farac? Dat is een Turkse jongen die in Europa geboren en getogen is. Hij ging zijn dienstplicht vervullen in Turkije. Daar kwam hij terecht in Turks-koerdistan en maakte de oorlog van zeer dicht bij mee. hij was zelfs getuige van folteringen van kinderen en geeft toe dat hij zelf ook gefolterd heeft.

Echter, hij kreeg spijt en is alles komen opbiechten. Hij heeft dan het boek FARAC geschreven.

lees 'm maar, het zal je blik verruimen.

http://www.antiqbook.nl/boox/rosa/656.shtml

Die boek heb ik gelezen het zit vol leugens , gewoon een sluwe mens die zijn fantasien gebruikt heeft om geld te verdienen en ook nog eens propaganda maakt voor zijn partijtje
Oud 16 december 2007, 13:41   #132
Mustius
Burger

Standaard

Citaat:
Ik zou die ook graag willen zien, die PKK-site.

Wel is er een van hun militaire tak, de HPG.

http://www.hpg-online.net/

Kom kom bolucu alsof je het niet wist Je bent zo een bolucu pkk sympatisant die hier doet alsof hij een belg is die sympatien heeft voor een terroristisch organisatie zielig ventje maar ja dat zijn we al gewoon van jullie
Oud 16 december 2007, 13:41   #133
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

bewijs?
Oud 16 december 2007, 13:44   #134
Mustius
Burger

Standaard

Citaat:
ik geloof er niks van dat de PKK al deze mensen afslacht heeft. Allé nu, waarom zou de PKK haar eigen mensen in de dorpen afslachten? Nota bene mensen waarvan die afhankelijk is voor steun, voedsel, onderdak...

Het Turkse leger en in de schaduw ervan de dorpswachters, zijn verantwoordelijk voor de doden onder de burgerbevolking. zij hebben de mensen afgeslacht om hen schrik aan te jagen zodat ze de PKK niet zouden steunen.

De dorpswachters staan er ook om bekend de mensen uit de dorpen weg te pesten zodat zij het beste land in bezit kunnen nemen.

Hahaha het waren juist de dorpen die de PKK weigerden te steunen die afgeslacht werden, ga uw leugens ergens anders verkondigen, ik ken zelfs koerden die gemarteld zijn door PKK leden, nogmaals ga uw leugens ergens anders verkondigen zeveraar...
Trouwens stel dat Turkse soldaten dit hebben gedaan, waarom zou het turkse leger dan juist erna zijn 'eigen mannen' bij een operatie vermoorden? Je zou ze hun gang laten gaan normaal gezien als da uw eigen mannen zijn niet?
Oud 16 december 2007, 13:47   #135
Mustius
Burger

Standaard

Citaat:
Jullie moeten de koerden niet zien als een stel domoren die zich voor de kar laten spannen van de imperialisten.

Erken nu eens dat de koerden voor hun eigen soevereiniteit aan het strijden zijn.

Dat zijn de Koerden ook niet, enkel de pkk aanhangers onder hen zoals jij zijn zo een stel domoren
Oud 16 december 2007, 13:55   #136
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
Kom kom bolucu alsof je het niet wist Je bent zo een bolucu pkk sympatisant die hier doet alsof hij een belg is die sympatien heeft voor een terroristisch organisatie zielig ventje maar ja dat zijn we al gewoon van jullie

de turken worden hysterisch, de waarheid doet pijn
Oud 16 december 2007, 14:21   #137
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
De zaak Ugur Kaymaz is meermaals op Turkse media geweest dat weet je zelf ook wel,het was een trieste ongeluk, we zullen maar zwijgen over de 'heldendaden' van jouw vriendjes, hou uw goedkope propaganda voor u eigen bolucu serefsiz
ja ja, ongeluk

en dan nog, waarom zijn de agenten niet veroordeeld? ondanks het feit dat, zoals je beweerd, de zaak de media gehaald heeft (wat ik betwijfel).
Oud 16 december 2007, 14:22   #138
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
je gelooft het of niet, maar die pkk site wist ik eerder niet. Wel die van de HPG.
Oud 16 december 2007, 14:23   #139
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Die boek heb ik gelezen het zit vol leugens , gewoon een sluwe mens die zijn fantasien gebruikt heeft om geld te verdienen en ook nog eens propaganda maakt voor zijn partijtje
hoe heb je dat kunnen verifiëren?

bron?
Oud 16 december 2007, 14:25   #140
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hahaha het waren juist de dorpen die de PKK weigerden te steunen die afgeslacht werden, ga uw leugens ergens anders verkondigen, ik ken zelfs koerden die gemarteld zijn door PKK leden, nogmaals ga uw leugens ergens anders verkondigen zeveraar...
Trouwens stel dat Turkse soldaten dit hebben gedaan, waarom zou het turkse leger dan juist erna zijn 'eigen mannen' bij een operatie vermoorden? Je zou ze hun gang laten gaan normaal gezien als da uw eigen mannen zijn niet?
ik heb beloofd de uitspraken van de mensenrechtenhof hier te plaatsen. beetje geduld.

of je kan natuurlijk deze instantie niet erkennen. Kan ook hé
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be