![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: De Vlaamse Leeuw | |||
We moeten deze strofe herschrijven - zo destructief zijn we nu ook weer niet |
![]() ![]() ![]() |
17 | 31,48% |
Neen ! We kunnen Di Rupo niet snel genoeg verslinden ! |
![]() ![]() ![]() |
37 | 68,52% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Giserke, laat het mij tegen dan weten want ik hou me veel bezig met middeleeuwse esotherie (enfin, theorie toch, ben geen praktiserend alchemist of zo
![]()
![]() |
#122 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik ben ook "aanhanger" van de niet politiek correcte geschiedenis ![]() Schrijf jij daar een boek over? Want je zegt dat binnen een jaar een werk uitbrengt. En die "piorij van Sion" bestaat die nu nog?
![]() |
#123 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb me nooit uitgesproken over een voor of tegen Europa, ik heb Europa wel vernoemd. Ik heb me idd vragen gesteld over "Waarom een onafhankelijk Vlaanderen" en me daarover idd wel uitgelaten, maar dit staat los van kapitalistisch denken. Ik heb nooit gezegd dat ik lid ben van de sp.a, wel dat de partij mijn voorkeursstem krijgt. Dat ik lid ben van Animo, heb ik wel meegedeeld. En voor wie de werking van Animo kent, weet dat wij niet gelijk schoothondjes achter de "moederpartij" aanhuppelen, maar dat we het belangrijker vinden om open te staan voor prikkels van buitenaf en dat we alert moeten blijven. Als dit betekent dat we de "moederpartij" soms op hun vingers moeten tikken, het zij zo..
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#125 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik stel mij ook vragen bij het 'onafhankelijke' vlaanderen van het Vlaams Blok en rechtse nationalisten in het algemeen. Onafhankelijk om volledig te worden opgeslorpt door het mondiaal grootkapitaal, ja.
Maar ik stel me eveneens vragen bij de steun van 'links' aan een door en door burgerlijke establishment staat als België.
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is dan het nut van een onafhankelijk vlaanderen? Als je echte onafhankelijkheid en democratie wil, moet je niet alleen de strijd aanbinden met de belgische staat maar ook met het hele systeem waarvan Belgique het verlengstuk is, de plaatselijke afdeling.
![]() |
#129 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat is jou keuze dan, een marxistische (communistische?) Vlaamse republiek? Laat ons eerste allemaal voluit gaan voor de Vlaamse republiek, eens die bereikt is kunnen we nog beslissen welke invulling we die geven.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() marxistische of communistische hoeft niet (maar het mag wel
![]()