![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zij mogen dat voor een deel wel doen, maar er is ook dringend nood aan meer collectivisering, Vlamingen moeten niet als individuen optreden, maar als volk, als één volksgemeenschap. Alleen zo worden we sterker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe ga je een heleboel mensen laten optreden als 1 rechtlijnige groep als Vlamingen zélf al verdeeld zijn?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 11 augustus 2007 om 16:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Er moet gewoon een sterke leider komen die het volk kan verenigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij lijkt me daar de geknipte persoon voor.
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds de uitvinding - en de toepassing van - internet is dat 1 leider gedoe een beetje achterhaald.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Max is nog van de oude spelling hé.
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heb je nu concreet bewezen?
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gebuur heeft de wtc torens niet omvergevlogen, zover ik weet.
Niet dat dat relevant is. Ik heb het trouwens ook niet gedaan.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 11 augustus 2007 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extremistisch moslimgeweld is een realiteit waarmee je moet rekenen. Een inbreuk op onze persoonlijke vrijheid. En dat is jammer. Jammer dat de moslims zelf daar niet tegen betogen, maar integendeel protesteren en met straatgeweld dreigen, als wij dat zouden doen. De angst van de Brusselse burgemeester is niet geheel onterecht. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2007 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je betogingen verbiedt omdat er kans is op rellen, moet je ook alle voetbalwedstrijden in eerste klasse verbieden.
Maar dan kunnen Thielemans en consoorten niet meer in de loges van 'den Anderlecht' zitten buffelen.
![]() |
#135 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar daar had ik het helemaal niet over.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun koran en hun islam geven deze gasten de indruk dat ze goed bezig zijn als ze de ongelovige honden lastig vallen en erger! Volgens sommige van die idioten mag je zelfs meisjes verkrachten als het maar geen moslima's zijn nietwaar? Ik dacht ook ergens gezet te hebben dat ik de islam nauwelijks als een godsdienst beschouw maar als een politieke truk om de mensen aan te praten wat sommige machtswellustelingen graag zien toegepast en ze te doen handelen zoals ze handelen, gesteund door hun godsdienst... Straf he? Ik geef wel toe dat dat ook voor vele andere godsdiensten geldig is, maar de eeuwen hebben dat afgezwakt, uitgezonderd bij de islam! Die lopen een paar eeuwen achter en daarom zitten we er nu nog mee! Klik jij maar en paar honderd blz neer om de gewone waarheid te ontkennen met nepuitvluchten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Inderdaad en dat op zich, zou bij VELE mensen de ogen moeten openen.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toen de G8 hier in Calgary vergaderde, werd niets aan het toeval overgelaten EN de ordemachten op grote schaal georganiseerd: gevolg - een van de weinige, zoniet de enige G8 meeting zonder geweld of schade.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() De progressieve partijen gebruiken in ieder zinnetje het woord progressief. Ze willen daardoor dat iedere burger progressief denkt, alleen begrijpen ze blijkbaar zelf de werkelijke waarde van het woord niet.
Hoe meer culturen hoe rijker, het zou en meerwaarde zijn. Alleen stel ik vast dat er steeds minder mag en kan. Niet de Italianen, niet de Chinezen, niet de zuid Amerikanen enz. remmen de meerwaarde. Of men nu wil of niet de grootste ballast komt van de islam. Komt altijd op het zelfde neer, als ze willen dat wij hun respecteren moeten zij ons respecteren. Als er schrik is voor een anti islam betoging is de oorzaak hoofdzakelijk te zoeken bij de vrees voor de islam aanhangers die ons vrij denken niet willen aanvaarden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk gaan moslims protesteren tegen een betoging die een fundamenteel mensenrecht, nl. de vrijheid van godsdienst, niet respecteert. En de beslissing van de Brusselse burgemeester is m.i. meer gebaseerd op gezond verstand, dan op angst. |
|||
![]() |
![]() |