Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2007, 11:29   #121
Babylonia
Parlementslid

Standaard

wetenschappelijk gehalte van brood en vis delen zou ik ook wel es willen meten in de bijbel.
hahahahahahahahaha
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 13:19   #122
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Wat zit ge hier te zagen.
Ik heb het artikel op mijn harde schijf staan. (Als word-document - 28 pagina's)
Ik heb nu geen tijd om dat document te herlezen, wat uren en uren zou duren,daar ik om de 3 �* 4 woorden mijn woordenboek moet raadplegen.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 18 augustus 2007, 13:56   #123
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Je stelt het hier wel heel eenvoudig voor, een conspiracy kan niet in het midden liggen.

Of de Bush Junta heeft steun geleverd aan de gebeurtenissen van 9-11 of de Bush Junta heeft dat niet gedaan. Hier is geen grijze zone, zwart of wit, uw keuze?
Ik vraag me af hoeveel macht en kennis van alles de Bush Junta werkelijk heeft. Volgens mij is Bush evengoed een pion in het spel als alle andere mensen.
Ja, we kennen de volledige waarheid over 9/11 niet, maar het Witte Huis ook niet noodzakelijk. De familie Bush is volgens mij de marionette van een veel erger iets, waar zij eveneens geen vat op heeft.
Oud 18 augustus 2007, 14:21   #124
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De regering van de V.S is veel gezegd. Ik zou het houden bij een kleine criminele groep die de regering controleert.
Dat is dus ook wat ik denk.
Oud 18 augustus 2007, 14:24   #125
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht

inderdaad de feiten die in alle media staan in alle officiële rapporten en dus de echte feiten, geen prietpraat van wat linkse kereltjes die bush haten
Ik ben niet links, ik ben niet anti-Amerikaans, maar ik vind bepaalde dingen wel te akelig toevallig om als toeval te omschrijven.
Oud 18 augustus 2007, 14:25   #126
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Dat is dus ook wat ik denk.
Da's nogal '24'-achtig, nietwaar?

Uit 'Day 5' :
Citaat:
Later, it is found out that the day’s events are part of a massive government conspiracy. U.S. President Charles Logan, Chief of Staff Walt Cummings, Defense Department contractor Christopher Henderson, and a group of mysterious men who monitor and influence the actions of Logan from an undisclosed location, led by a man identified only as Graem, are all involved. Their initial plan was to release nerve gas on Russian terrorists and to use that as an excuse to invoke the military terms of the treaty that was signed early that day, allowing Logan to secure his oil interests in Central Asia. Former President David Palmer finds out and tries to stop them, so he is assassinated and Jack Bauer is framed for the crime, thus setting up the day's chain of events
Waarschijnlijk zijn de scenarioschrijvers van 24 beïnvloed door bepaalde conspicacy theorien, waardoor zij op hun beurt de conspiracy theorists beinvloeden (en een deel van het publiek) enzovoort enzovoort.

Fiction != Fact.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 augustus 2007 om 14:30.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 14:30   #127
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
The world is a stage. En ik zou graag willen weten wie hier aan de touwtjes van heel deze poppenkast trekt. Er zijn genoeg bewijzen dat de media niet te onderschatten is en een massamisleiding te weeg kan brengen. Spreidt genoeg feiten en meng er genoeg leugens onder, om een ander slecht te maken en prent dit genoeg mensen in en de geschiedenis heeft uitgewezen tot wat het kan leiden. Helaas is het Westen op één of andere wijze tegen zichzelf aan het keren.
Oud 18 augustus 2007, 14:38   #128
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
The world is a stage. En ik zou graag willen weten wie hier aan de touwtjes van heel deze poppenkast trekt. Er zijn genoeg bewijzen dat de media niet te onderschatten is en een massamisleiding te weeg kan brengen. Spreidt genoeg feiten en meng er genoeg leugens onder, om een ander slecht te maken en prent dit genoeg mensen in en de geschiedenis heeft uitgewezen tot wat het kan leiden.
Dan zou je ook moeten weten dat er vroeg of laat een onthulling is wanneer de slinger doorslaat naar de andere kant.
Bij urban myths en 'broodje aap' verhalen, krijg je die correcties echter niet.

Ter info : de NYT heeft bvb al lang zijn houding uit 2003 gecorrigeerd (en zelfs excuses aangeboden) omdat ze niet kritisch genoeg waren tov de motieven van de Bush administratie ivm de oorlog tegen irak.
Oud 18 augustus 2007, 14:46   #129
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af hoeveel macht en kennis van alles de Bush Junta werkelijk heeft. Volgens mij is Bush evengoed een pion in het spel als alle andere mensen.
Ja, we kennen de volledige waarheid over 9/11 niet, maar het Witte Huis ook niet noodzakelijk. De familie Bush is volgens mij de marionette van een veel erger iets, waar zij eveneens geen vat op heeft.
Juist, Zeitgeist maakt daar in deel 2 & 3 trouwens een mooie sythese van, maar de uitvoerders zijn in dit geval wél de Bush Junta, they are not the decision makers.
Oud 18 augustus 2007, 14:49   #130
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uit 'Day 5' :

Waarschijnlijk zijn de scenarioschrijvers van 24 beïnvloed door bepaalde conspicacy theorien, waardoor zij op hun beurt de conspiracy theorists beinvloeden (en een deel van het publiek) enzovoort enzovoort.

Fiction != Fact.
Tonkin, PH, USS Liberty, Lusitania, Reichstag, Kennedy, ...

Fiction != Fact. ?

Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2007 om 14:49.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 14:51   #131
Boadicea

Standaard

Citaat:
Dan zou je ook moeten weten dat er vroeg of laat een onthulling is wanneer de slinger doorslaat naar de andere kant.
Bij urban myths en 'broodje aap' verhalen, krijg je die correcties echter niet.

Ter info : de NYT heeft bvb al lang zijn houding uit 2003 gecorrigeerd (en zelfs excuses aangeboden) omdat ze niet kritisch genoeg waren tov de motieven van de Bush administratie ivm de oorlog tegen irak.
Oké maar de "broodje aap" verhalen en urban myths die door bv het Derde Rijk verspreid zijn, hebben wel veel mensen de dood ingejaagd, voordat ze gecorrigeerd werden. De doctrines van Stalin hebben ook veel levens gekost, die van Mao en Pol Pot en Napoleon en ga zo verder, ook.

Dat laatste dat je aanhaalt, is logisch. De leugen moet af en toe afgezwakt worden om geloofwaardig te zijn, wil men er in blijven trappen.
Oud 18 augustus 2007, 14:53   #132
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Fiction != Fact. ?
Uit het PHP-boek :
Citaat:
Comparison Operators:
= = Equal Checks for equal values
= = = Identical Checks for equal values and data types
! = Not Equal Checks for values not equal
! = = Not Identical Checks for values not equal or not the same data type
< Less than Checks for one value being less than the second
> Greater than Checks for one value being greater than the second
< = Less than or Equal to Checks for on value being less than or equal to the second
> = Greater than or Equal to Checks for on value being greater than or equal to the second

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 augustus 2007 om 14:54.
Oud 18 augustus 2007, 14:55   #133
Boadicea

Standaard

Nog een vraagje: gelooft er iemand dat er inderdaad moslimterroristen een aanslag wilden plegen in Antwerpen bij het openstellen van de spoorwegtunnel voor het publiek? Of kwam dat ook politiek goed uit, toen de staatsveiligheid het een beetje moeilijk had? En waarom komt men daar, bij wijze van geen paniek zaaien, pas meer dan een jaar later mee af.
Hoe dan ook: de staatsveiligheid heeft nu meer mogelijkheden gekregen. Ze mogen iedereen bespioneren en zelfs de wet overtreden om iemand om te tuin te leiden. Dat allemaal in het belang van de veiligheid.

Ja, er lopen grote gekken rond, dat mogen we niet vergeten en we moeten op onze hoede zijn, maar moet men iedereen die het niet met de regering eens is, blijven bespieden en hen het leven zuur maken?

Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 augustus 2007 om 14:56.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 15:50   #134
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, Zeitgeist maakt daar in deel 2 & 3 trouwens een mooie sythese van, maar de uitvoerders zijn in dit geval wél de Bush Junta, they are not the decision makers.
Dat zogenaamd groepje bankiers?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 16:02   #135
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Veelzeggende post Savatage, informeer u eens grondig en kom binnen een aantal maand nog eens terug
Oud 18 augustus 2007, 16:04   #136
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
The Money Masters best eens bekijken

Citaat:
"We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries."
David Rockefeller, founder of the Trilateral Commission, in an address to a meeting of The Trilateral Commission, in June, 1991.

Laatst gewijzigd door Akufen : 18 augustus 2007 om 16:12.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 16:29   #137
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veelzeggende post Savatage, informeer u eens grondig en kom binnen een aantal maand nog eens terug
Je bedoelt zeker: lees nog wat meer conspiracy-verhalen en gebruik je eigen fantasie voldoende?

Laatst gewijzigd door Savatage : 18 augustus 2007 om 16:29.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 16:44   #138
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bedoelt zeker: lees nog wat meer conspiracy-verhalen en gebruik je eigen fantasie voldoende?
Voor mijn part denk jij wat je wil beste Savatage, ik weet intussen wat ik weet!

"It is not until you awaken that you will realize that you have been asleep, dreaming that you are awake."

Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2007 om 16:44.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 16:54   #139
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uit 'Day 5' :

Fiction != Fact.
Al eens aan gedacht dat ze dit soort onderwerpen zouden kunnen aanbrengen zodat mensen zoals jij dan zullen denken "zie je wel, dat komt van fictie op televisie". Het is al langer dan vandaag geweten dat de CIA een hand heeft in het schrijven van scenario's in Hollywoord.
Oud 18 augustus 2007, 18:56   #140
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quote van mijn vorige post aan jou ivm dit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Ai, dat vind ik erg. Een groot deel van deel 3 komt uit "America: From Freedom to Fascism" van Aaron Russo. Zeker een aanrader om eens te zien. Hij ging op zoek naar wat er achter de ongrondwettelijke income tax zat, en kwam meer te weten dan hij ooit had durven verwachten. De reportage duurt ongeveer 2 uur en is een must voor iedereen die gelooft in een vrije wereld!
En je kan mischien ook eens The Iron Triangle kijken, die een beetje een beeld schept over de driehoek Carlyle-defensie-wapenindustrie (en de Bush familie speelt ook daar weer een belangrijke rol). Maar kijk eerst maar eens freedom to fascism, vrij undrukwekkende film!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be