![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() No problem. Kom maar af. Franklinstraat 54 - 1000 Brussel, tweede bel vanonder.
Laatst gewijzigd door Dycore : 17 augustus 2007 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Man toch, onthoofdingen bestonden al lang voordat de islam er was hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk ook dat het niet al te lang zal duren voor zulke barbaarse praktijken overwaaien naar Europa
![]() Maar sssst dat mag je niet luidop zeggen, je mag er ook niet tegen betogen of je bent rascist ![]() Het filmpje van de onthoofding van nick young heb ik een tijdje geleden bekeken, ik had er al onmiddellijk spijt van, mijn lijf en ingewanden zijn er uren niet goed van geweest. De brutaliteit die daar vanuit ging...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat komt dan rondwandelen in de gebieden die nog vers zijn van de westerse genocides. Toen ze krijsten als varkens zullen ze beseft hebben, "wat deed ik hier in de eerste plaats"
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat zelfs volgens het originele artikel uit de openingspost islamitisch geweld inderdaad de oorzaak blijkt van dit extreem-rechts geweld. Nog lang voor de Irakezen aan koppensnellen deden, deden de Tjetsjenen dit al met Russische soldaten en buitenlandse ingenieurs. Nog volgens hetzelfde artikel uit de openingspost zijn de video's daarvan gewoon te koop op de Kaukasische markten. Vandaar dat deze extreemrechtse koppensnellers eigenlijk gewoon copycat spelen met een duidelijke onderliggende boodschap: oog om oog, tand om tand. Het maakt er deze barbarij natuurlijk niet minder afschuwelijk om, maar dat de kiem van deze barbarij dus toch in de daden van een bepaald slag moslims moet gezocht worden, is dus wel niet zo gek. Mij verwondert het eigenlijk, gezien het extremistisch gehalte van vele Russische nationalistische organisaties, dat het nog zolang geduurd heeft vooraleer dit uitschot het islamitisch uitschot heeft nagevolgd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees het artikel, of leer Engels!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij willen zij een tegenboodschap sturen naar die barbaren. Wat jullie 'ons' aandoen, doen 'wij' jullie aan. Koran = mein kampf.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 augustus 2007 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
PS: ik kijk nog steeds niet naar dat filmpke. Heb al genoeg nachtmerries gehad na 1 uit Irak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Enkel een groepje psychopathen doet zoiets gruwelijk en die zijn niet representatief, voor geen enkele overtuiging. Die zijn enkel representatief voor zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Het islamitisch uitschot waar men op doelt zijn niet die 2 onschuldige slachtoffers doch wel de barbaren die al jaren vele filmpjes met onthoofdingen van westerlingen op islamitische sites hebben gezet. Of is dat geen islamitisch uitschot misschien ?
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 augustus 2007 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Weer een draad die uitloopt tot islam bashing, ge krijgt er bijna een erectie van...
![]()
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Heb hem uit nieuwsgierigheid toch maar eens bekeken en ik moet eerlijk zijn, het ziet er serieus fake uit. Die huid onder de kin lijkt op latex, er spuit geen bloed uit de slagaders enz enz.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het fake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de onderzoeksafdeling van de Russische politie is het geen fake.
|
![]() |
![]() |