Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2007, 12:26   #121
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Oké, dan kom ik jou morgen heel dapper doodschieten, is het dan wel goed?
No problem. Kom maar af. Franklinstraat 54 - 1000 Brussel, tweede bel vanonder.

Laatst gewijzigd door Dycore : 17 augustus 2007 om 12:44.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 12:36   #122
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Hans Van Themsche is gewoon doorgeslagen, een vonk in zijn kop gekregen en is dan impulsief en dom begonnen aan zijn schietpartij. Deze Russen zijn veel verontrustender aangezien hetgene wat zij doen geen impuls is die op een paar minuten wordt uitgevoerd. Deze onthoofding is op voorhand gepland en past waarschijnlijk in een grotere organisatie.

Van Themsche was een zot, deze jongeren zijn ook zot, maar het constant, waar Van Themsche afging op een impuls. De vergelijking gaat dus niet op.
Hans Van Themsche was inderdaad en geïsoleerde crimineel, terwijl dit Russchisch uitschot in bendes en georganiseerd opereert. De oorzaak was echter hetzelfde (xenofobie) en het resultaat ook (moord). Ook in België komen georganiseerde racistische paramilitaire groepen voor: Blood & Honnour, Front de la Jeunesse, VMO, ... De reden dat zij minder schade berokkenen is dat de Belgische rechtstaat zoveel sterker is als de Russische.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 12:38   #123
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Als het filmpje echt is. Ik heb dat immers nog nooit geweten. Zelfs De nazis in de jaren 40 heb ik dat (onthoofdingen) niet weten doen. Waar hebben zij die inspiratie (onthoofdingen) vandaan gehaald denk je ?
Man toch, onthoofdingen bestonden al lang voordat de islam er was hoor.
Oud 17 augustus 2007, 12:41   #124
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino Bekijk bericht
U maakt er precies een review van terwijl hier een mens vermoord werd.
Een mens, een koe. What's the difference?
Oud 17 augustus 2007, 12:48   #125
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Hans Van Themsche was inderdaad en geïsoleerde crimineel, terwijl dit Russchisch uitschot in bendes en georganiseerd opereert. De oorzaak was echter hetzelfde (xenofobie) en het resultaat ook (moord). Ook in België komen georganiseerde racistische paramilitaire groepen voor: Blood & Honnour, Front de la Jeunesse, VMO, ... De reden dat zij minder schade berokkenen is dat de Belgische rechtstaat zoveel sterker is als de Russische.
Een mooi of een eerlijk conflict bestaat helaas niet. Het komt erop aan dergelijke toestanden te voorkomen. Daarom loont het de moeite om nu te luisteren naar de extreem-rechtse standpunten en ze serieus te nemen. Het is bijna te laat. Dit is zowat onze laatste kans om dergelijke toestanden hier te voorkomen. Het is dichterbij dan men zou denken.
Oud 17 augustus 2007, 13:12   #126
Isabella
Burgemeester

Isabella's schermafbeelding

Standaard

Ik denk ook dat het niet al te lang zal duren voor zulke barbaarse praktijken overwaaien naar Europa
Maar sssst dat mag je niet luidop zeggen, je mag er ook niet tegen betogen of je bent rascist

Het filmpje van de onthoofding van nick young heb ik een tijdje geleden bekeken, ik had er al onmiddellijk spijt van, mijn lijf en ingewanden zijn er uren niet goed van geweest.
De brutaliteit die daar vanuit ging......
Isabella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 14:34   #127
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabella Bekijk bericht
Ik denk ook dat het niet al te lang zal duren voor zulke barbaarse praktijken overwaaien naar Europa
Maar sssst dat mag je niet luidop zeggen, je mag er ook niet tegen betogen of je bent rascist

Het filmpje van de onthoofding van nick young heb ik een tijdje geleden bekeken, ik had er al onmiddellijk spijt van, mijn lijf en ingewanden zijn er uren niet goed van geweest.
De brutaliteit die daar vanuit ging......
Een manifestatie van wraak. Dit zijn de mensen die de bommenwerpers steunen die de Iraakse scholen en ziekenhuizen tot as leggen. Dit zijn de mensen die spotprenten over de profeet verspreiden. Dit zijn de mensen die zelfs durven eisen dat staatswetten hoger zouden staan dan de Islamitische.

En dat komt dan rondwandelen in de gebieden die nog vers zijn van de westerse genocides.

Toen ze krijsten als varkens zullen ze beseft hebben, "wat deed ik hier in de eerste plaats"
Oud 17 augustus 2007, 14:58   #128
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Vvolgende keer als de titel geweld is en het gaat over moslims dan ga jij dus ook filmpjes van neo-nazis posten, wil je zeggen?
Arme, selectieve kay-gell...
Het probleem is dat zelfs volgens het originele artikel uit de openingspost islamitisch geweld inderdaad de oorzaak blijkt van dit extreem-rechts geweld. Nog lang voor de Irakezen aan koppensnellen deden, deden de Tjetsjenen dit al met Russische soldaten en buitenlandse ingenieurs. Nog volgens hetzelfde artikel uit de openingspost zijn de video's daarvan gewoon te koop op de Kaukasische markten. Vandaar dat deze extreemrechtse koppensnellers eigenlijk gewoon copycat spelen met een duidelijke onderliggende boodschap: oog om oog, tand om tand.

Het maakt er deze barbarij natuurlijk niet minder afschuwelijk om, maar dat de kiem van deze barbarij dus toch in de daden van een bepaald slag moslims moet gezocht worden, is dus wel niet zo gek. Mij verwondert het eigenlijk, gezien het extremistisch gehalte van vele Russische nationalistische organisaties, dat het nog zolang geduurd heeft vooraleer dit uitschot het islamitisch uitschot heeft nagevolgd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 15:01   #129
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het ging hier niet over islam, wél over racistische moorden door extreem-rechts. On-topic blijven a.u.b. en niet zelf racisme beginnen spuien. Deze video toont aan waartoe uw racisme kan leiden, colargo! En zeg niet dat het hier niet kan gebeuren, want Van Themsche heeft exact hetzelfde gedaan als zijn Russische 'kameraden'.
Fout: Het ging hier over racistsiche moorden door extreem-rechts, geïnspireerd door racistische moorden door reliie-fanaten uit de stam van de islam.
Lees het artikel, of leer Engels!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 17 augustus 2007, 15:03   #130
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Ik spreek van de 20ste eeuw. Onthoofdingen waren hier reeds lang verdwenen. Vandaar dat ik zeg dat deze gruwelijke barbaarse daad geinspireerd is op de gruwelijke onthoofdingen die tot op de dag van vandaag nog steeds door volgelingen van de 'religion of peace' gepleegd worden.
Volgens mij willen zij een tegenboodschap sturen naar die barbaren.

Wat jullie 'ons' aandoen, doen 'wij' jullie aan.

Koran = mein kampf.

Laatst gewijzigd door smiley : 17 augustus 2007 om 15:06.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 15:03   #131
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Hans Van Themsche is gewoon doorgeslagen, een vonk in zijn kop gekregen en is dan impulsief en dom begonnen aan zijn schietpartij. Deze Russen zijn veel verontrustender aangezien hetgene wat zij doen geen impuls is die op een paar minuten wordt uitgevoerd. Deze onthoofding is op voorhand gepland en past waarschijnlijk in een grotere organisatie.

Van Themsche was een zot, deze jongeren zijn ook zot, maar het constant, waar Van Themsche afging op een impuls. De vergelijking gaat dus niet op.
Niks grote organisatie. Zelfs binnen het marginale gebeuren van extreem-rechts in Rusland, zijn dit marginalen. Lees het artikel. Zelfs extreem-rechts drukt zijn afschuw uit op anonieme internet-forums waar ze dus gerust hun goedkeuring kwijt zouden kunnen. Er wordt weer wat geleuterd, gefantaseerd, en geëjaculeerd, me dunkt!

Oud 17 augustus 2007, 15:07   #132
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt. De oude samoerai, voor ze een code hadden, sneden ook mensen levend het hoofd af. Het onthoofden van vijanden, is ook gebruikelijk bij de inheemse stammen van Borneo, ook Dajak genoemd en de Kelten namen de hoofden van gedode vijanden, om die hun ziel te bevrijden.

PS: ik kijk nog steeds niet naar dat filmpke. Heb al genoeg nachtmerries gehad na 1 uit Irak.
Oud 17 augustus 2007, 15:10   #133
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Niks grote organisatie. Zelfs binnen het marginale gebeuren van extreem-rechts in Rusland, zijn dit marginalen. Lees het artikel. Zelfs extreem-rechts drukt zijn afschuw uit op anonieme internet-forums waar ze dus gerust hun goedkeuring kwijt zouden kunnen. Er wordt weer wat geleuterd, gefantaseerd, en geëjaculeerd, me dunkt!
Ik denk dat elk zinnig mens zoiets niet kan goedkeuren. Als zelfs extreem rechts zijn ongenoegen uit, wat ze ook deden na de moorden van Van Themsche, bewijst dit enkel dat er veel van hun gedachten, slechts een pose is.
Enkel een groepje psychopathen doet zoiets gruwelijk en die zijn niet representatief, voor geen enkele overtuiging. Die zijn enkel representatief voor zichzelf.
Oud 17 augustus 2007, 15:13   #134
VVouter
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie Bekijk bericht
laat zien dat je een man bent, je ben toch geen mietje, Wouter?
Oh jawel
VVouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 16:04   #135
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een mooi of een eerlijk conflict bestaat helaas niet. Het komt erop aan dergelijke toestanden te voorkomen. Daarom loont het de moeite om nu te luisteren naar de extreem-rechtse standpunten en ze serieus te nemen. Het is bijna te laat. Dit is zowat onze laatste kans om dergelijke toestanden hier te voorkomen. Het is dichterbij dan men zou denken.
Geweld getuigt maar van een simpel wereldbeeld. Het bewijst eens te meer dat zogenaamd extreem-rechts ideologisch totaal aan de grond zit. Er zijn geen radicale ideeën meer, alleen nog radicale methodes (of dromen over radicale methodes).
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 16:33   #136
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het maakt er deze barbarij natuurlijk niet minder afschuwelijk om, maar dat de kiem van deze barbarij dus toch in de daden van een bepaald slag moslims moet gezocht worden, is dus wel niet zo gek. Mij verwondert het eigenlijk, gezien het extremistisch gehalte van vele Russische nationalistische organisaties, dat het nog zolang geduurd heeft vooraleer dit uitschot het islamitisch uitschot heeft nagevolgd.
Begrijp ik je verkeerd of zeg je nu dat de twee slachtoffers uit het filmpje 'islamitisch uitschot' zijn?
Oud 17 augustus 2007, 16:43   #137
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Begrijp ik je verkeerd of zeg je nu dat de twee slachtoffers uit het filmpje 'islamitisch uitschot' zijn?
Je begrijpt het inderdaad verkeerd. Het is natuurlijk wel te begrijpen dat een (meestal links) politiek correct denkend iemand niet leest wat er geschreven staat omdat volgens zo iemand 'extreem rechts' het kapitalistische westen enz. de grote boeman is en 'de islam' het slachtoffer, wat islamofascisten natuurlijk weten uit te buiten.

Het islamitisch uitschot waar men op doelt zijn niet die 2 onschuldige slachtoffers doch wel de barbaren die al jaren vele filmpjes met onthoofdingen van westerlingen op islamitische sites hebben gezet. Of is dat geen islamitisch uitschot misschien ?

Laatst gewijzigd door smiley : 17 augustus 2007 om 16:45.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 16:59   #138
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Weer een draad die uitloopt tot islam bashing, ge krijgt er bijna een erectie van...
Oud 17 augustus 2007, 17:06   #139
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Heb hem uit nieuwsgierigheid toch maar eens bekeken en ik moet eerlijk zijn, het ziet er serieus fake uit. Die huid onder de kin lijkt op latex, er spuit geen bloed uit de slagaders enz enz.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het fake.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 17:14   #140
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Heb hem uit nieuwsgierigheid toch maar eens bekeken en ik moet eerlijk zijn, het ziet er serieus fake uit. Die huid onder de kin lijkt op latex, er spuit geen bloed uit de slagaders enz enz.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het fake.
Volgens de onderzoeksafdeling van de Russische politie is het geen fake.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be