![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat is complete bollocks. Ik ben al mensen tegengekomen die onwaarschijnlijk knap waren maar toch een bijzonder laag zelfbeeld hadden, en ik ben mensen tegengekomen die zich als brulapen gedroegen maar toch dachten dat ze het ideaalbeeld van de mensheid representeerden. Tussen zijn en denken te zijn zit dus een enorm verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou kunnen, misverstanden komen vaker voor dan begrip.
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je niet weet wat onaantrekkelijk zijn is, wordt de communicatie moeilijk.
Citaat:
![]() Het collectivisme is in sommige geesten wel erg ver doorgedrongen.
![]() |
![]() |
#124 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het slaat op het grote gat in collectivistische theorieën.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Wat een geniale non-conformist, die Van Rossem! Prachtig!
![]()
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vroeg me hetzelfde van jou af. Jij bent toch psychologe? Van het volgende ben je dan toch op de hoogte?
http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness http://www.sciencedaily.com/releases...0124223317.htm http://findarticles.com/p/articles/m...137/ai_9028391 http://www.lifescript.com/channels/B...m/id/17369873/ http://www.msnbc.msn.com/id/17369873/ Enzovoort.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 18 augustus 2007 om 06:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bon.. haar "werk" dus........... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @ Nynorsk:
citaatje uit De wereld als markt en strijd Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 18 augustus 2007 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ondertussen blijft mijn vraag waarom de pers niet zo achter Inge Vervotte aanzit onbeantwoord (hetzelfde geldt voor Caroline Gennez of Freya Piryns of noem maar op).
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons zeggen dat ze alle drie een "indruk van bekwaamheid" afstralen in de job waarvoor ze betaald worden ![]() En als ze ,privé,"interessant bezig zijn",dan kunnen ze het in ieder geval goed verbergen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Gouverneur
|
![]() Freya blijft verder begroten.
En passant heeft ze volgens de krant HBVL de vriend van Lynn Wesenbeek binnen gedaan, is goe bezig, toch.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tiens, volgt in het marxistisch simplisme het denken niet uit het zijn? Of hoe verklaar je dat verschil? Marx heeft het voor zover ik weet (please correct me!) nooit over schoonheid gehad, alleen daarom al interesseert hij mij niet. complete and utter bullshit was dat dus, en helemaal geen antwoord op wat ik zei: dat is complete bollocks. Ik ben al mensen tegengekomen die onwaarschijnlijk knap waren maar toch een bijzonder laag zelfbeeld hadden, en ik ben mensen tegengekomen die zich als brulapen gedroegen maar toch dachten dat ze het ideaalbeeld van de mensheid representeerden. Tussen zijn en denken te zijn zit dus een enorm verschil. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon dat concept van onaantrekkelijkheid in vraag stellen. Natuurlijk heb je mooie en minder mooie mensen. Maar onaantrekkelijke mensen? Ik heb er in mijn leven misschien 6 ontmoet. 4 vrouwen, 2 mannen. Eén van die vrouwen is ondertussen een babe, 2 andere vrouwen zijn "gewoon" aantrekkelijk. De andere vrouw heb ik niet meer gezien. 1 man is ondertussen "gewoon" aantrekkelijk, de andere man heb ik leren kennen in de staat waarin hij nu is. Hebben ze plastische chirurgie gedaan ondertussen? Welnee, gewoon lichaamsverzorging. Tanden poetsen, iets laten doen aan die rottende voortanden (of is dat ook al plastische chirurgie), een kapsel dat er niet uitziet als een dooie hermelijn, kleren ipv jute zakken, een bril die past bij het gezicht. Dat zijn dingen die je zelf in de hand hebt, en een compleet onverzorgd persoon die geen minuscuul beetje ijdel is kan zichzelf onaantrekkelijk maken. Er zijn natuurlijk mensen die een probleem hebben waar ze weinig aan kunnen doen. Een ernstige misvorming die als "vies" overkomt, een zeer onaangename lichaamsgeur waar je niet vanaf kunt raken,... Maar de meeste mensen zien "onaantrekkelijkheid" wel iets ruimer. Er zijn zoveel mensen die zichzelf als onaantrekkelijk zien terwijl ik me zit af te vragen waar ze dat idee in godsnaam vandaan halen. Kijk naar programmas als Beautiful. Die deelnemers zijn doorgaans geen babes, maar om die nu onaantrekkelijk te noemen? En geen waarneembare borsten en billen, is dat al een reden om onaantrekkelijk te zijn? Kun je niet aantrekkelijk gevonden worden zonder borsten en billen? Ik vind het akelig om mensen zo op te delen.
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet toch een heel boek over te schrijven zijn, niet?
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Freya vindt zichzelf mooi. Dat is blijkbaar iets wat je beter niet doet. Roxane is overladen met negatieve reacties na haar uitspraak op TV dat ze zichzelf knap vindt. Ik vind dat nogal typerend. We moéten allemaal mooi zijn maar we mogen het niet van onszelf vinden. En het al helemaal niet tonen.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk dat je de kracht van de androgyne kenmerken niet mag onderschatten.
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind je onvermogen om je in andere mensen in te leven (wat dit betreft, wel te verstaan) wel redelijk choquerend, maar goed.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 18 augustus 2007 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest: zie mijn antwoord aan Nynorsk.
![]() |