![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
overigens... why not?? ik werk ook binnen een internationale context.. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De huidige Vlaamse politici volgen nu eindelijk zijn raad op en zwichten niet meer voor de Franstalige arrogantie... |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou verhelderend zijn als iemand eens een lijstje kon maken van alle nieuwe accounts die hier sinds 20 augustus 2007 geregistreerd zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 24 augustus 2007 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben trouwens voor 90% voor een splitsing, mij ga je nooit Belgicistisch horen praten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb de indruk dat politiek België met de mond vol tanden staat te kijken naar Leterme... Zowel in Vlaanderen als in Wallonië...
Deels uit afgunst ( de andere partijen in Vlaanderen), deels uit de weerstand die ze ondervinden (de andere kant van de taalgrens). |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Schepen
|
![]() Dat is ook mijn grootste vrees; zullen we deze keer stand houden?
Dat zal enkel maar lukken als de Vlamingen zelf aan hun verkozenen duidelijk maken dat ze deze keer geen duimbreed mogen toegeven. Kruip allemaal in uw (elektronische) pen: schrijf uw volksvertegenwoordiger aan. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit, 't is het resultaat dat telt, niet de intentie, of niet zozeer .
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige Vlaamse politici volgen nu eindelijk zijn raad op en zwichten niet meer voor de Franstalige arrogantie... Hoe lang de Vlaamse politisji het zullen volhouden om niet te zwichten? Het antwoord is: tot zolang ze geloven dat er een elektorale afstraffing van zou komen. Met andere woorden: als het nog een toerke van vier jaar langer duurt, dan is het de Vlaming zijn eigen dikke schuld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moest het vb er niet zijn geweest dan zou de Vlaamse beweging al de absolute meerderheid hebben behaald, want dan zouden flupke dewinter en soortgelijke idioten het Vlaams rechtvaardige streven niet compromiteren.
|
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() Het VB illustreert spijtig genoeg wat er gebeurt met mensen die een natie op basis van culurele loyauteuten willen organiseren. Ze plooien op zichzelf terug en elk vreemd element moet zich assimileren. Onverdraagzaamheid tegenover minderheden zal er bonton zijn.
|
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, wedden dat ze dat dan wel aan de andere vlaams nationalisten kleven? Zie maar dit forum. Elke Vlaming die naar onafhankelijkheid vraagt, is voor sommigen plots een nazi, fascist etc... Sommigen zijn nu eenmaal niet helder van geest...
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat vind ik zo knap aan den Pelgrim se....
Hij kan ook het "goede" bij de "slechte" zien.... Mijnen brother in arms....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 30 augustus 2007 om 13:49. |
![]() |
![]() |
#137 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vlaming zijn wordt inderdaad belachelijk gemaakt, door de pers maar ook met overheidsgeld onder paars bewind. Je moet maar eens het nieuwe guldensporenmuseum in Kortrijk bezoeken. Hoe men daar alles rond Vlaamse eigenheid probeert te minimaliseren... Men probeert ons steeds ons te laten schamen voor onze nationaliteit. Erg vind ik dat... |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 30 augustus 2007 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind mijn geburen toffe mensen en bij hen thuis doen ze wat zij willen. Ga ik bij hen op bezoek, dan ben ik een gast en pas ik mij aan aan hun regels. Als dat betekent schoenen uitdoen bij het binnengaan, dan doe ik mijn schoenen uit. Komen zij bij ons op bezoek, dan moeten ze aanvaarden dat er hier niet gerookt wordt. Is dat aanpassen? Ik noem dat gewoon respect hebben... |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je moet weten dat Bert Ancaux zelfs nog geprobeerd heeft de Vlaamse Leeuw (het lied) officieel af te voeren en een nieuw te laten componeren. Officieus had hij misschien al Kate Ryan gecontacteerd hiervoor... ![]() |
|
![]() |