![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
punt twee: gelijkwaardig zijn is niet hetzelfde als gelijk zijn. Verschil in gedachten maakt iemand anders, maar niet minder waardig.
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Ik heb het eens doorgelezen, het is een boeiend idee tot vrijwillige herkolonisatie. Misschien moet je er een apart topic over maken, want om het er hier tussendoor over te gaan hebben lijkt me niet echt op zijn plaats.
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuid-Afrika van het ANC en het Zimbabwe van Mugabe zijn niet meteen lichtende voorbeelden nietwaar? In beide landen heeft de lokale bevolking het roer weer in handen en reageert zich via gruwelijke moordpartijen af op de blanke boerenbevolking. Resultaat: geen voedsel meer want het blijkt dat ze zelf geen jota kennen van farming. Z-A mag nu met veel linkse cheers aankijken tegen een eerste plaats op de wereld ranglijst van meest onveilige landen en Zimbabwe dat voorheen (onder de naam Rhodesië) de graanschuur van Afrika was, lijdt nu honger onder een glorieuze en racistische leider die blanken even laat voelen dat hij niet zomaar "nen taaien" is. Applaus op alle banken, zou ik zeggen. Beide landen kampen ook met een levensgroot AIDS probleem maar voor zover ik weet heeft geen van die leiders dat ooit toegegeven. Dus in die landen leeft de idee voort dat je van AIDS afkomt door een maagd te neuken. Echt... ze gaan erop vooruit daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ging toch over de slechte ontwikkelingen in Afrika , niet? Wel...
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racistisch zou ik het niet noemen, eerder op de feiten drukken op een nogal onorthodoxe manier. Voor uw plan heb je economie nodig. Voor economie heb je mensen nodig. Deze mensen moeten de juiste capaciteiten bezitten. Het probleem in Afrika is dat je deze mensen gewoonweg niet vindt. Ze hebben niet de capaciteiten om een land, bedrijf of andere instelling te besturen. Deze mensen moet je opvoeden, hun handje vasthouden tot ze in staat zijn om het wel te doen. De beste oplossining is gewoonweg Afrika wegvegen zoals wij kennen. Wij moeten Afrika hervormen naar een stabiele situatie. Hiervoor zijn er verschillende voorwaarden voor. * Landen volgens gemeenschappelijke stammen. * Zero-toleranxce van wapenverbod voor Afrikanen. * Afzonderingsgebieden voor HIV-dragers wegens te grote besmettingsfactor deze nieuwe landen moeten onder absolute leiding staan van de rijkste landen onder de vorm van Peterschap. deze Peterlanden staan zelf onder controle van een VN-Orgaan. Door educatie en verbetering van de economie kunnen we de kindjes van Afrika opvoeden tot verantwoordelijke volwassen Afrikanen die denken aan het welzijn van Afrika ipv hun Zwitserse bankrekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Economisch probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Ahh, maar dan weet ik wat je bedoelt... je hebt mijn voorstel duidelijk niet begrepen... of misschien niet goed gelezen...
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() Tuurlijk, maar ik bedoel dat uw plan een discussie op zich waard is en dat die discussie beter afzonderlijk gevoerd zou kunnen worden.
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet echt mijn voorstel eens begrijpend lezen. Het is een samenvatting, maar alles zit erin... in een notedop natuurlijk, maar als je wil kan je het zien...
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Dank u, maar kunt u ook iets tegen mijn argumentatie/bericht inbrengen? Dat zou ik zeer op prijs stellen aangezien uw stellingname lijnrecht tegenover die van mij staat en ik vraag mij toch af hoe u daarop bent gekomen.
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waar zouden we dat bespreken? Het is zowel een oplossing voor binnenlandse eigen problemen als een oplossing voor landen die in hun ontwikkeling gestuit zijn. En het is een sociaal economisch model... Een beetje veelomvattend, maar eenvoudige oplossingen bestaan niet voor zulke problemen he
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien iemand zich serieus wil informeren, lees de boeken van Frederic Cooper.
http://www.amazon.com/Africa-since-1...7984308&sr=1-2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://af.wikipedia.org/wiki/Plaasmoorde_in_Suid-Afrika Kan je lezen? |
|
![]() |
![]() |