![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja is zekers waar maar toch die politie mag toch ook is papier werk opvolgen hé ...niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Het feit dat men niet kort op de bal speelt als een moeder de vader stalkt kan of is het motief van deze moord.
Quoted . Zoals ik al schreef waarheid zei geschiedde ...ze lokte het zelf ...oesje ...erg brrrr . Wat een gekke wereld en ik dacht het nog zo , hoor en merk het op straat maar zo op www politics lezen vers van pers pfff erg . Moge dan nu al onze zielen rust en vrede kennen in stilte zijn voor onze naasten . Bedankt voor uw openbaring van het dossier ; pijnlijke waarheid met de nadruk op pijn lijk . *Nu besef ik ook waarom ik zo nodig voor deze vrouw kaarsje wil branden en haar ziel wil zien rusten . Bedankt dat we dit mochten weten en delen . Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saïd A. zou niet kunnen aanvaarden hebben dat zijn ex-partner een nieuwe relatie was begonnen met een andere man. Hij moet in de loop van dinsdag voor de onderzoeksrechter verschijnen die zal beslissen over zijn aanhouding.
Bron : http://destandaard.be/Artikel/Detail...MF11092007_022 Tjah...zonder verdere woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() voor iemand voorkomt moet die toch eerst een klein verhoor krijgen ; die kerel van daarjuist was die ondervrager misschien .
Ach doet er niet toe we zullen het morgen wel horen hé ....t'is Dinsdag vandaag is het niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aan de tralies komen gapen ??? Het klopt langs geen kanten ... Da meisje kan perfekt haar vader zien ... ALS ZIJ DAT ZELF WIL ... Dat kind is +12 jaar en kan simpelweg een brief naar de jeugdrechtbank sturen om dat aan te geven ... De kans zit er netuurlijk in dat het meisje haar vader niet echt als een betrouwbaar figuur zag , na een paar brandende auto's en zo ![]() En het druggebruik van de man zal er ook wel iets aan geven , net als de rest van z'n strafblad ...
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Schepen
|
![]() Ooit gehoord van mensen of kinderrechten gehoord manta?
Een kind van 13 moet luisteren, als de rechter bepaald heeft (deze is haast verplicht overigens) dat het kind naar de vader dient te gaan dan moet contact plaatsvinden in het belang van dat kind zelf. http://www.f4j.be/ouderverstoting/be...ag_PAS_16.html RR art. 8 EVRM / art. 9.3 IVRK --> recht op gezinsleven voor de vader + recht van het gescheiden kind om rechtsreekse contacten te hebben met zijn ouder |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Schepen
|
![]() bron = [FONT='Times New Roman']http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/nieuws/regionaal/Brussel/070911_Ganshoren_bekent[/FONT]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tnx. Het zal aan mij liggen wsl, maar ik zie daar nergens iets staan over het feit dat hij zijn kind niet mocht zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Schepen
|
![]() Een kind heeft geen rechtsingang. Een hele goede zaak, met andere woorden het kan geen ouder voor de rechter brengen met de uitleg dat hij/zij dit jaar weer niet naar Werchter mag.
*** Als U moeder was en U wil Uw dochter zien, dan vermoed ik dat je naar de rechter stapt om dat recht van U als moeder (recht op gezinsleven) + recht van het kind (om een frequent en rechtstreeks contact met U te kunnen onderhouden) *** Is het niet zo dat de moeder het kind voor hem verbergde? --> een kind meer dan 5 dagen verbergen aan iemand die het recht heeft het kind op te eisen daarvan is de minimale gevangenisstraf van 1 jaar. Ken jij 1 geval waarbij een moeder meer dan 14 dagen in de cel heeft gezeten als ze haar kinderen niet heeft afgegeven aan de vader? http://www.f4j.be/doc/doc07/070910_h...oekruimte.html RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat helemaal niet in het artikel van vrtnieuws waarvan u hier de bron gaf. Er staat duidelijk dat de man het niet kon pikken dat zijn ex een nieuwe relatie heeft. Dus niks van kindje niet mogen zien etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zonder woorden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door debbie : 11 september 2007 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten doen dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Mijn moeder die jaarlijks meer dan 3 keer naar Turkije gaat verwaarloosde ons ( ik en men broer ook ) als KIND was ik zo slim/sluw om dat op papier te zetten.
Echt arm is ze nooit geweest maar veel tijd had ze dan ook niet . In ALLE lagen van de bevolking zit rijk en arm maar ook mensen die BOVEN hun statuut en inkomsten leven ....iets waar ik men oude dag al niet voor wil opdraaien . Ik ken 10 - tal ANTWERPSE vaders die AMPER hun recht krijgen ...amai de dames zijn hier op politics opgejaagd zo lijkt het me ?! ?! Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cool, ik ken 10-tal ANTWERPSE vaders die amper hun recht willen of het zelfs niet willen. Het heeft totaal niets met deze zaak te maken. Die kerel die zen ex afschoot, kon het niet kroppen dat zij een nieuwe relatie had. Laatst gewijzigd door Duupje : 11 september 2007 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN