Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 21 september 2007, 07:55   #121
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
En hoe precies zal dat tot gevolg hebben dat de Vlaamse regering als bij toverslag plots wel onafhankelijk en volwassen gaat optreden?
Omdat in het vlaams parlement zware oppositie zit voor "goed" bestuur en geen vriendjespolitiek.
VB klaagt daar al jaren over
LDD , die komt in 2009 binnen, misschien groter dan open VLD
NV-a: afgevaardigde Peumans legt iedereen daar het vuur aan de schenen rond de BAM-affaire.
Dit onafgezien of het met hen beter zou gaan.
Als je Wallonië/Brux neemt , dan zitten daar de 3 klassiekers, die allemaal aangebrand zijn en eigenlijk moeten zwijgen rond dit thema.
Ik heb een beetje de indruk dat je mistoestanden op het vlaamse niveau niet zomaar onder de mat wegveegt.
Aernoudt gaat terugvechten tegen Fientje, dat wordt smullen.
Hoe kleiner het niveau hoe meer inzicht in de besluitvorming. Daarom moet ook het federaal niveau weg, v.b. wie had/kon enige invloed uitoefenen op de mistoestanden op financiën bij Didier XIV, Laurette idem,....kon niet want anders viel de regering.
Ik denk dat dat op een eenvoudiger vlaams niveau minder kan (althans in theorie).

Ik herinner mij dat Jaak Gabriëls publiekelijk de levieten werd gelezen nadat hij 2 briefkes had geschreven voor voorspraak sociale woning in het vlaams parlement.
Anne mie Lizin waagde het onlangs nog maar eens een rechter een brief te schrijven ondanks dat ze daar een tijd geleden al eens voor op de vingers was getikt maar wegens PS toen , intouchable. en Anne Mie was toen de eerste burger van de federale staat=voorzitter senaat.
Je moet toch maar durven hé, in een wetgevende senaat.
Die heeft nog nooit van de scheiding van machten gehoord.
We staan dus toch al een stap verder in vlaanderen.

Laatst gewijzigd door boerenverstand : 21 september 2007 om 08:07.
boerenverstand is offline  
Oud 21 september 2007, 08:02   #122
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Omdat in het vlaams parlement zware oppositie zit voor "goed" bestuur en geen vriendjespolitiek.
VB klaagt daar al jaren over
LDD , die komt in 2009 binnen, misschien groter dan open VLD
NV-a: afgevaardigde Peumans legt iedereen daar het vuur aan de schenen rond de BAM-affaire.
Dit onafgezien of het met hen beter zou gaan.
Als je Wallonië/Brux neemt , dan zitten daar de 3 klassiekers, die allemaal aangebrand zijn en eigenlijk moeten zwijgen rond dit thema.
Ik heb een beetje de indruk dat je mistoestanden op het vlaamse niveau niet zomaar onder de mat wegveegt.
Aernoudt gaat terugvechten tegen Fientje, dat wordt smullen.
Hoe kleiner het niveau hoe meer inzicht in de besluitvorming. Daarom moet ook het federaal niveau weg, v.b. wie had/kon enige invloed uitoefenen op de mistoestanden op financiën bij Didier XIV, Laurette idem,....kon niet want anders viel de regering.
Ik denk dat dat op een eenvoudiger vlaams niveau minder kan (althans in theorie).
idd goeie analyse
met een voorbeeld erbij wordt dat idd heel duidelijk
in elk ander land zou Laurette na Dendermonde onstlag hebben moeten nemen ... in België niet, omdat het in Wallonië geen issue was en in Vlaanderen wel, maar Vlaanderen kan nu eenmaal geen Waals politicus dwingen ontslag te nemen ...omdat dat zijn/haar kiezers niet zijn.

op zijn minst dat zal in een onafhankelijk Vlaanderen anders liggen

de democratie en de parlementaire controle gaan er dus sterk op vooruit gaan.

@AdrianHaley : ook ééntje die jij had kunnen bedenken ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 21 september 2007 om 08:02.
Anna List is offline  
Oud 21 september 2007, 08:29   #123
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Laat ons niet vergeten dat de aanklacht van belgicist Aernoudt zich richt naar de meest belgicistische partij in Vlaanderen.
Ondertussen krijgt "Vlaming" (hahaha) Anciaux er ook van langs...weer een sos die van gesjoemel wordt vedacht (rekenhof is bezig)...hoelang kan men dit al toeval blijven verkopen?
Desalnietemin moeten we elke corruptie tot op het bot uitspitten...en daar moeten we de "toels" voor krijgen...om ons eigen kiekenkot uit te mesten...laat de walen dan maar hun eigen kot opruimen...good luck zou ik zo zeggen...
Oud 21 september 2007, 08:58   #124
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

En het nieuws wordt met de dag plezanter.
De puinhopen van paars worden met de dag duidelijker:
-boetes Zaventem opgelopen tot 25 miljoen euro
-Elia (netwerkbeheerder) heeft een boete van 128 miljoen gekregen en gaat, als dit doorgaat, doorrekenen aan de klant.Winsten zijn voor Parijs.
-nog even en de superboete rond vakbondsvertegenwoordiging Europa begint te lopen

Een reden te meer om snel naar een onafhankelijk Vlaanderen te gaan dan erkennen wij die boetes niet en aangezien Wall/Brux verder willen gaan met de merknaam België.

Heb het al gezegd: Absurdistan wordt vervangen door België in de Dikke Van Daele. Dat wordt een nieuw spontaan ontstaan woord dat synoniem staat voor......

Laatst gewijzigd door boerenverstand : 21 september 2007 om 09:14.
boerenverstand is offline  
Oud 21 september 2007, 10:13   #125
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
En het nieuws wordt met de dag plezanter.
De puinhopen van paars worden met de dag duidelijker:
-boetes Zaventem opgelopen tot 25 miljoen euro
-Elia (netwerkbeheerder) heeft een boete van 128 miljoen gekregen en gaat, als dit doorgaat, doorrekenen aan de klant.Winsten zijn voor Parijs.
-nog even en de superboete rond vakbondsvertegenwoordiging Europa begint te lopen

Een reden te meer om snel naar een onafhankelijk Vlaanderen te gaan dan erkennen wij die boetes niet en aangezien Wall/Brux verder willen gaan met de merknaam België.
inderdaad...

Citaat:
Heb het al gezegd: Absurdistan wordt vervangen door België in de Dikke Van Daele. Dat wordt een nieuw spontaan ontstaan woord dat synoniem staat voor......
Helaba...laat ons niet dezelfde semantische fraude toepassen die links al jaren toepast hé...

Federalisme = racisme
confedaralisme = nazisme
Separatisme = racisme + nazisme
Identiteit = xenofobie
Belgisch nationalisme = verdraagzaamheid + solidariteit + altruïsme
Vlaams nationalisme = nazisme + racisme + onverdraagzaamheid + egoïsme + fascisme

Nu er ongeveer één op de twee Vlamingen nazi, racist, onverdraagzaam, egoïst en fascist is en twee op drie verklaart dat te gaan worden (peiling HLN) krijgt de VRT het als maar moelijker om de boven aangehaalde semantische verkrachting te verkopen...
Een schoolvoorbeeld hiervan is een Devadder, die op de meest briljante wijze onder de zoden werd gestopt door een schitterende Dewever in "de keien van de wetstraat".
Een ander voorbeeld is het instorten van gewezen amadiste "MartineTanghe" die in tranen uitbarstte in de wandelgangen van de VRT op 10 juni..."wat kunnen we NOG doen om rechts te stoppen?...."
Oud 21 september 2007, 10:57   #126
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Ahhh Matine Tanghe! Ik dacht altijd al : zo raar : het nieuws met maar tien tangen!

.
Eddy B is offline  
Oud 21 september 2007, 11:02   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een gewezen Amadiste die jankt dat 'rechts' niet kapot te krijgen is ook al heeft tang Tanghe daar zélf nog zoveel rotsblokken aan bijgedragen. Jongens, wat moet die zich ongelukkig voelen nu de rechtsen hun doel zo dicht genaderd zijn.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 september 2007 om 11:02.
Knuppel is offline  
Oud 21 september 2007, 16:33   #128
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een gewezen Amadiste die jankt dat 'rechts' niet kapot te krijgen is ook al heeft tang Tanghe daar zélf nog zoveel rotsblokken aan bijgedragen. Jongens, wat moet die zich ongelukkig voelen nu de rechtsen hun doel zo dicht genaderd zijn.

Ongelukkig? Extreem verzuurd, net zoals de rest van de rooie verzuurden op dit forum nu ze hun theorietjes zelfs niet meer aan de straatstenen kunnen slijten.
Even erbij zeggen dat hun maatschappelijke afgang me enorm veel leedvermaak bezorgt.
Online is offline  
Oud 21 september 2007, 17:52   #129
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in een onafhankelijk Vlaanderen (halvering van het aantal politieke partijen die het parlement bevolken) zullen zulke schandalen electoraal veel zwaarder afgestraft worden net omwille vh feit dat de verschillende partijen grotere stukken van de taart zijn.
het ging om het Vlaams niveau. Daar gaan net dezelfde partijen aan meedoen.
Pelgrim is offline  
Oud 21 september 2007, 17:55   #130
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
welke rechtsen hebben welk doel dicht benaderd?
Pelgrim is offline  
Oud 22 september 2007, 08:05   #131
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ongelukkig? Extreem verzuurd, net zoals de rest van de rooie verzuurden op dit forum nu ze hun theorietjes zelfs niet meer aan de straatstenen kunnen slijten.
Even erbij zeggen dat hun maatschappelijke afgang me enorm veel leedvermaak bezorgt.
Neem me niet kwalijk maar ik krijg letterlijk "het zuur" van de term "verzuring". Al dat etikettengeplak komt er gewoon op neer dat politici hun geweten erdoor kunnen sussen in de wetenschap dat het enkel maar gaat om "verzuurden" (ook wel malcontenten, beroepsklagers...). Handige bijkomstigheid is dan dat men niet hoeft in te gaan op de echte problemen.
Stel het je zo voor: je ontmoet een politicus die in alle beleefdheid vraagt hoe het met je gaat. Op dat moment hoor je gewoon te antwoord met "goed", de rest daar heeft men een hekel aan en negeert men het liefst.

Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 22 september 2007 om 08:06.
den ambetantsten is offline  
Oud 22 september 2007, 08:32   #132
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Pelgrim is offline  
Oud 22 september 2007, 10:33   #133
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De onafhankelijkheid!
Of ga je ontkennen dat zonder het blok het nu niet zo ver gekomen was? Zij zijn de stok achter de toegevingen van de coalitie, voor de Vlamingen : de stok achter de deur!

.
Eddy B is offline  
Oud 22 september 2007, 11:22   #134
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
De onafhankelijkheid!
ah, is onafhankelijkheid een rechts doel? Da's nieuw. Ik dacht dat het streven naar onafhankelijkheid gewoon een aspiratie van een zelfbewuste natie is.

Citaat:
Of ga je ontkennen dat zonder het blok het nu niet zo ver gekomen was? Zij zijn de stok achter de toegevingen van de coalitie, voor de Vlamingen : de stok achter de deur!
ja ik ontken dat, ik zal zelfs meer zeggen: zonder het blok aan ons been zou de Vlaamse onafhankelijkheid in veel breder kringen aanvaardbaar zijn geweest.
Vlaams Behang is de levensverzekering van de Belgische staat geweest.

De huidige crisis is trouwens niet veroorzaakt door veebee maar door het kartel cd&v-n-va. Vlaams Behang heeft zoals gewoonlijk de rol van nar in het parlement waar iedereen goed mee lacht maar die niemand meer serieus neemt. Face it: veebee telt niet mee.
En het rijmt nog ook.

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 22 september 2007 om 11:24.
Pelgrim is offline  
Oud 22 september 2007, 11:51   #135
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ah, is onafhankelijkheid een rechts doel? Da's nieuw. Ik dacht dat het streven naar onafhankelijkheid gewoon een aspiratie van een zelfbewuste natie is.
Die zonder het VB niet levensvatbaar was geweest : het is de ENIGE grote partij die resoluut voor de onafhankelijkheid kiest!
Citaat:
ja ik ontken dat, ik zal zelfs meer zeggen: zonder het blok aan ons been zou de Vlaamse onafhankelijkheid in veel breder kringen aanvaardbaar zijn geweest.
Vlaams Behang is de levensverzekering van de Belgische staat geweest.

De huidige crisis is trouwens niet veroorzaakt door veebee maar door het kartel cd&v-n-va. Vlaams Behang heeft zoals gewoonlijk de rol van nar in het parlement waar iedereen goed mee lacht maar die niemand meer serieus neemt. Face it: veebee telt niet mee.
En het rijmt nog ook.
De huidige crisis is zeer duidelijk door het VB veroorzaakt én in stand gehouden. Als het VB er niet zou zijn, was er geen stok achter de deur. Doordat de CD&V graag wat stemmen wou afsnoepen van het VB, zijn ze met het NV-A in zee gegaan. Of dacht je dat die ANDERE voordelen opbracht dan een VN karakter? Er is één partij die momenteel heel het politieke denken overheerst, vooral door ze achter een cordon te plaatsen, en dat is het VB. Alle handelingen van andere partijen meten ze af tegenover de invloed die het zou hebben op het VB

Ik ben het dus duidelijk niet eens met de cordonversie dat er een en ander door het VB zou tegengehouden worden. DAT is wat de anderen je graag doen geloven, doordat ZIJ er zich op afstemmen...
"reken mij maar af op de winst of verlies van het VB" PANG => dood!

.
Eddy B is offline  
Oud 22 september 2007, 14:23   #136
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Die zonder het VB niet levensvatbaar was geweest : het is de ENIGE grote partij die resoluut voor de onafhankelijkheid kiest!
N-VA is ook voor een onafhankelijk Vlaanderen, ze volgen alleen een andere strategie.
Wel curieus dat de medeoprichter van Vrij Vlaanderen hier het vlaams behang komt ophemelen als 'enige Vlaamse partij'.
Trouwens, Vlaanderen heeft geen politieke partijen nodig om levensvatbaar te zijn. Het veebee is enkel een symptoom van het zelfbewuste karakter van Vlaanderen, niet de oorzaak.

Citaat:
De huidige crisis is zeer duidelijk door het VB veroorzaakt én in stand gehouden. Als het VB er niet zou zijn, was er geen stok achter de deur.
grapjas, het veebee komt er helemaal niet aan te pas, het heeft in heel de onderhandelingen niet één enkel iets te zeggen. De crisis is veroorzaakt door het verkiezingsresultaat van cd&v-nva, het Veebee is quantité negligeable.
Trouwens, met evenveel sérieux kunnen we zeggen dat het allemaal de schuld van Meervoud is. Want het zijn de Meervouders die destijds in de partijstatuten van N-VA hebben ingeloodst dat deelname aan regering moet goedgekeurd worden door twee derde van de leden, allemaal toch wel zeer kritische leden. Zonder die regel was de partijtop misschien al overstag gegaan, VU gewijs.

Citaat:
Doordat de CD&V graag wat stemmen wou afsnoepen van het VB, zijn ze met het NV-A in zee gegaan. Of dacht je dat die ANDERE voordelen opbracht dan een VN karakter? Er is één partij die momenteel heel het politieke denken overheerst, vooral door ze achter een cordon te plaatsen, en dat is het VB. Alle handelingen van andere partijen meten ze af tegenover de invloed die het zou hebben op het VB
Ik denk dat Leterme echt niet bezig is met wat flup en frank en gerolf te zeggen hebben momenteel.

Citaat:
Ik ben het dus duidelijk niet eens met de cordonversie dat er een en ander door het VB zou tegengehouden worden. DAT is wat de anderen je graag doen geloven, doordat ZIJ er zich op afstemmen...
"reken mij maar af op de winst of verlies van het VB" PANG => dood!
het cordon is heel simpel: wie niet met iemand wil samenwerken doet dat niet. Niks mis mee. Het veebee wentelt zich trouwens maar al te graag in die underdogpositie, het cordon is hun levensverzekering, want de dag dat het behang beleidskeuzes moet maken spat de partij uit elkaar in solidaristen, vrijzinnigen, liberalen, neocons, katholieken, ...
En ook de Belze staat is verzekerd van haar bestaan dankzij het veebee want nu kan elk democratisch Vlaams streven worden afgeschilderd als extreem-rechts racisme. Dat is dan meteen ook de reden waarom Vlaanderen quasi het enige land in de wereld is waar het onafhankelijkheidsstreven wordt tegengewerkt door vakbonden en breed middenveld.
Pelgrim is offline  
Oud 22 september 2007, 14:42   #137
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
N-VA is ook voor een onafhankelijk Vlaanderen, ze volgen alleen een andere strategie.
Wel curieus dat de medeoprichter van Vrij Vlaanderen hier het vlaams behang komt ophemelen als 'enige Vlaamse partij'.
Trouwens, Vlaanderen heeft geen politieke partijen nodig om levensvatbaar te zijn. Het veebee is enkel een symptoom van het zelfbewuste karakter van Vlaanderen, niet de oorzaak.
Ja, die voor binnen 100 jaar...
Enige Vlaamse partij? Quote me on that! IK zei enige GROTE vlaamse partij. Ik heb niet de pretentie me met het VB te meten nu. Jij wel?
Citaat:
grapjas, het veebee komt er helemaal niet aan te pas, het heeft in heel de onderhandelingen niet één enkel iets te zeggen. De crisis is veroorzaakt door het verkiezingsresultaat van cd&v-nva, het Veebee is quantité negligeable.
En, rara, HOE zou die er gekomen zijn? Door eindelijk de Vlaamse kaart te trekken. EN : het stijve been is ook dank zij VB want eens geplooid is vele jaren oppositie in zicht, en zou het wel eens kunnen dat het VB zo groot wordt dat ze "incontournable" worden...
Citaat:
Trouwens, met evenveel sérieux kunnen we zeggen dat het allemaal de schuld van Meervoud is. Want het zijn de Meervouders die destijds in de partijstatuten van N-VA hebben ingeloodst dat deelname aan regering moet goedgekeurd worden door twee derde van de leden, allemaal toch wel zeer kritische leden. Zonder die regel was de partijtop misschien al overstag gegaan, VU gewijs.
Wel, als ze iets hebben bijgedragen ben ik de laatste om dat te negeren. Maar spijtig dat je de bijdrage van het VB niet WIL en WENST te zien. Dat maakt je nogal kortzichtig en meezwevend met de heersende politiek...
Voor mij is het : ere wie ere toekomt, al is het de vijand. En de grootste vijand van Vlaanderen waren onze vroegere Vlaamse politici, van welke strekking ook!
Citaat:
Ik denk dat Leterme echt niet bezig is met wat flup en frank en gerolf te zeggen hebben momenteel.
Niet wat ze NU zeggen.... snap je? Natuurlijk niet, oogkleppen enzo he... spijtig... niet echt een open geest...
Citaat:
het cordon is heel simpel: wie niet met iemand wil samenwerken doet dat niet. Niks mis mee. Het veebee wentelt zich trouwens maar al te graag in die underdogpositie, het cordon is hun levensverzekering, want de dag dat het behang beleidskeuzes moet maken spat de partij uit elkaar in solidaristen, vrijzinnigen, liberalen, neocons, katholieken, ...
En ook de Belze staat is verzekerd van haar bestaan dankzij het veebee want nu kan elk democratisch Vlaams streven worden afgeschilderd als extreem-rechts racisme. Dat is dan meteen ook de reden waarom Vlaanderen quasi het enige land in de wereld is waar het onafhankelijkheidsstreven wordt tegengewerkt door vakbonden en breed middenveld.
Wat heeft de toekomst van Vlaanderen te maken met hoe de Vlamingen worden afgeschilderd? Vijf minuten politieke moed, remember? en DAT is alles wat NU nodig is. En dat dank minstens ook dank zij het VB.
Jij laat je leiden door afschildering. Je zou je beter laten leiden door de realiteit!

.
Eddy B is offline  
Oud 22 september 2007, 16:29   #138
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik laat mij leiden door de realiteit. Telkens ik iemand zeg dat ik voor een Vlaamse onafhankelijkheid ben moet ik een half uur uitleggen dat ik géén racist ben, géén rechtse neoliberale staat wil, niét antiWaals ben, en nog nooit op het behang gestemd heb.
Dat mijn beste is de realiteit die ik quasi dagelijks ondervind. Het veebee heeft het bergip 'vlaams nationaal' proberen monopoliseren en het Belgisch establishment was daarbij de beste bondgenoot.
Pelgrim is offline  
Oud 22 september 2007, 16:31   #139
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ik laat mij leiden door de realiteit. Telkens ik iemand zeg dat ik voor een Vlaamse onafhankelijkheid ben moet ik een half uur uitleggen dat ik géén racist ben, géén rechtse neoliberale staat wil, niét antiWaals ben, en nog nooit op het behang gestemd heb.
Dat mijn beste is de realiteit die ik quasi dagelijks ondervind. Het veebee heeft het bergip 'vlaams nationaal' proberen monopoliseren en het Belgisch establishment was daarbij de beste bondgenoot.
Steek de schuld niet op het VB! Het zijn de andere partijen die zich niks aangetrokken hebben van de hete items! Als ze dat wél hadden gedaan, de discussie niet uit de weg waren gegaan, niet aan negationisme hadden gedaan, had het anders kunnen lopen. Weet dus eerst WIE je waarom veroordeelt!

.
Eddy B is offline  
Oud 22 september 2007, 21:06   #140
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
U zult beter weten dan ik hoe verwant de Brusselaars zich met de Walen voelen, dat ze zich liever laten meesleuren in de armoede en achterstand van een ontwikkelingsland dan rationeel te kiezen voor de toekomst van hun stad.

Als hoofdstad van de EU heeft Brussel een sterke positie.
Als verlengstuk van Wallonie ,verdwijnt het geleidelijk aan van de kaart.
Maar goed ,ieder heeft het recht om voor zijn eigen armoede te kiezen.
Alleen moeten ze dan ook niet zeuren over die armoede.
Dan moeten ze dat maar doen he. Staat nederland er slechter voor omdat ze geen Brussel hebben? Brussel sterft van de honger zonder vlaanderen. Ze zullen wel eieren kiezen voor hun geld,en wat mij betreft wens ik het Koninkrijk Wallonie, met of zonder Brussel, veel succes toe.
Garry is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be