![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is dat die decadente westerlingen dat gewoonlijk zo doen, moslims doen het anderzijds overdag terwijl die decadentelingen aan het werk zijn. Alleen tijdens de ramadan doen ze het na zonsondergang. Ik kan niet wachten tot Ramadan in hoogzomer valt! Moeten ze op een paar uurtjes tijd én zich volproppen én speedygonzalez vluggertjes doen of anders zijn ze te laat om nog te kunnen ontbijten! Dat gaat lappen geven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ze volgen hun grote roerganger...
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Zeven paginas omdat een kind een ander slaagt?
Leuk om te weten dat mensen hier weten wat de belangrijke zaken in het leven zijn.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel kinderen heb jij? zal ik de mijne even sturen om die van jou een pak slaag te geven omdat ze iets eten dat hen niet aanstaat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als straf mag die kleine een hele dag met zijn favoriete snack rond zijne nek lopen tijdende de ramadan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alsof iemand met u medelijden zou hebben als je bewust met je hoofd tegen een muur zou lopen. Als ik morgen bewust weiger te eten, zal daar niemand zich aan storen. Wat een logica ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 19 september 2007 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik kan er écht niet bij dat sommige mensen zoiets hebben als: "oh ja, zo belangrijk is dat ook weer niet" of "je moet die jongeren begrijpen"
Het is een blik in de toekomst, een sein naar hetgene onze kinderen en de kinderen van onze kinderen zullen meemaken. Laat ons verd*mme hopen dat zij het niet normaal gaan vinden ![]() De kans is groot dat die jongeren thuiskomen en van vader nog een schouderklopje krijgen! "en proberen die vuile heidenen nog eens te eten tijdens de ramadam gaan we er met heel de familie heen..." ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 19 september 2007 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet ge wa nu? Jefken, de kleinen van hierneffes, is thuisgekomen met een blauw oog. Toek gekregen van Polleken uit het tweede leerjaar. Die hem ook nog eens twee marbollen heeft afgepakt. Jaja.
Echt iets voor op politics.be, dacht ik zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
En is het dan ook moreel en maatschappelijk verantwoord, hiervoor iemand publiekelijk op da face te meppen ? Ik kan me vergissen, maar uit uw reacties lijkt u dit soort van mentaal/fysieke dominante wel goed te keuren, vooral als het gaat om moslims versus niet-moslims. U zou dus niets doen, mocht een van uw (eventuele) kinderen thuiskomen met een blauw oog of erger, wegens eenzelfde voorval ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Islamiet? Vergeef me. Ik ben vegetariër en ik weet nog steeds niet hoe ge dat eet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als je er hebt, kan ik alleen medelijden voor hen voelen. Maar dat snap je waarschijnlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Als ik ooit een kind heb dat slaag krigt, beloof ik je dat ik er geen thread over zal beginnen. Kinderen vechten nu eenmaal circe, weet je dat niet? Het hardst om de meest onnozele dingen.
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Ik kan best begrijpen dat dat een rot ervaring is voor dat kind en voor de ouders, maar dat dat kind noch de ouders zijn het centrum van de wereld, het is dus echt niet nodig dit op het internet te zetten, honderden kinderen vechten elke dag met anderen, dat is niet leuk, maar het is zo en je kan het niet vermijden.