![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geef ze de vinger jongens en als Europa nog komt bleiten, omdat ze hun eigen zaken niet kunnen beredderen, blijf ze de vinger geven. En: dit is niet om te lachen. Waarom hebben de Amerikanen Europa niet laten stikken, toen ze met de dolf geen weg wisten. 't Had hun heel wat Amerikaanse levens minder gekost en een pak frustratie achteraf, omdat dom en links Europa steeds maar denkt dat ze het beter afkunnen, zelfs in Joegoslavië... maar ja: het is wel makkelijker om met het vingertje te wijzen ACHTERAF, dan iets te doen op het moment zelf. Ik woon al een eindje van Europa weg (sedert 9 jaar) en kan nu nog minder (en alsmaar minder) verstaan waarom Canadezen en Amerikanen met honderdduizenden gingen sneuvelen voor een arrogant Europa, dat niet eens in staat is zijn eigen boontjes te doppen. En dat trouwens nog altijd bewijst.... dat ze het niet kunnen!!!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Ik zou is werk moeten maken van een green card.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wist indertijd zelfs het verschil niet tussen Washington en Washington DC? Om nog maar een idee te geven? Hoeveel staten uit Europa kan een Europeaan opnoemen (met of zonder hoofdsteden)? En hoeveel staten in Amerika - nog altijd The United States - de unie van staten, zoiets dat mijn in Europa ook probeert....
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het valt mij op dat als mensen hier Amerika willen verdedigen, dat zij dan ook zo een beetje Amerikaans beginnen te redeneren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerikaans beginnen redeneren...? Zijn amerikanen plots toch het enigste volk op aarde die we op 1 hoop kunnen gooien en waar we mogen over veralgemenen?
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, wie niet voor de VS is (lees: voor de regering, want de regering is blijkbaar de VS), die wordt ook op één hoop gegooid met dom, ondankbaar, terroristenvriend, extremist enz.
Dus ja, als er amerika-verdedigers komen opdraven, dan ga ik tegen-veralgemenen, in de zin van: al wie voor het amerikaans buitenlands beleid is is achterlijk en dient gecolloqueerd te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijtig, maar er is een schrijnend tekort aan centra van welke aard dan ook. Siberië dan maar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() West-Vlaanderen is een grotere straf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe we het ook draaien of keren, Amerika is de grootste mogendheid die de wereld nog steeds domineert. De regering speelt via de media zo hard in op de publieke opinie zodat ze eigenlijk alles gedaan krijgen. Sorry, maar als je op een wereldkaart Irak moet aanduiden en je duidt Australie aan, dan vind ik dat schrijnend en uiteraard kom je dan niet echt intelligent over. Dat is de fout van het onderwijs en dat is eigenlijk schandelig. Als bv een gouverneur van een staat de canadezen kan feliciteren met hun mega-capitol hill iglo waar het parlement samenkomt dan stel ik me daar toch vragen bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Meerdere keren heb ik al gemerkt dat men aardrijkskunde erbij haalt omdat amerikanen er "weinig" vanaf weten. Wat wij dan weer niet snappen blijkbaar is dat amerika de oppervlakte heeft van heel europa. Dus als men Belgen zou ondervragen op aardrijkskundig gebied over wat minder bekende plaatsen in europa zou je ook weinig goede antwoorden krijgen. Waarom zou een amerikaan bepaalde kleine landen moeten kunnen aanduiden op een kaart die bij ons bekent zijn? Wie kan hier amerikaanse staten aanduiden op een kaart? Ook maar weinig denk ik. Komt nog bij dat indien de filpjes van miss'en in amerika of ergens anders worden bekeken van flaters...is heel belgie dan maar als achterlijk, dom, slecht onderwijssysteem...
Laatst gewijzigd door illwill : 17 september 2007 om 10:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freya Van Den Bosche die de vierkantswortel van 25 niet weet... is zij dan US ingezetene?
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grote landen/volkeren hebben een eng blikveld vanwege hun omvang en kleine landen/volkeren hebben wegens dezelfde reden een ruimer blikveld. Wat me wel eerder een amerikaans 'probleem' lijkt is de oeverloze consumptie (Consumo, ergo sum) wegens de (culturele) nadruk op het 'hebben' en niet op het 'zijn'. Dit heeft zijn gevolgen voor de jeugd uiteraard die 'instant fun' vraagt en weinig geinteresseerd in studie. Het is niet interessant voor amerikaanse jongeren om aan zichzelf te werken en hun kennis te verdiepen, om menselijker te worden (humanior) en hun zijn uit te bouwen. Wat wel interessant is, is het verwerven van een diploma van een Ivy League universiteit, het hebben van dat diploma verschaft immers toegang tot dikbetaalde postjes, waardoor de deur openstaat voor ongebreideld consumeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Opeens komen bij mij visioenen van de bekende vt4/vtm programma's waar Vlamingen voor geld de meest domste zaken deden, Big brother en al die andere domme programma's langs. Enkel maar te doen om te kijkcijfers,en pure sensatie!! Trouwens, denk niet dat Australiers bekend staan als wereldburgers. Dit is gewoon makkelijke televisie(zonder nauwkeurig wetenschappelijk onderzoek) en al vaak gedaan en in elk Westers land kan je zo een uur volgooien met domme antwoorden, dus de titel moet eerder zijn, Mensen zijn dom, en niet Amerikanen zijn dom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() zij die niet zien dat dit filmpje knip - en plakwerk is moeten nodig eens wat meer buiten komen.
|
![]() |
![]() |