![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de moslims is dat anders. Heel hun way of life draait om hun koran : van de manier waarop ze hun gat afkuisen tot hetgeen erop hun bod komt te liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of weigert u pertinent de kerk in de te gaan tijdens een begrafenis, huwelijk etc... U viert kerstmis, sinterklaas en pasen niet? Niet alle moslims zijn fanatiek, het is niet omdat ze geen varkensvlees eten dat hun leven in teken van de koran staat. Ken er genoeg die alcohol drinken, nooit naar de moskee gaan, niet vasten maar ze eten toch geen varkensvlees. En ik kan ze geen ongelijk geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de bron: http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/033.qmt.html#033.059 koop anders gewoon een papieren versie van de koran misschien? Ik heb me laten vertellen dat dit tevens een zeer goede brandbeveiliging is als je die op je dashboard in je auto laat liggen in Europese steden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Wat me ook opvalt: vele on-/anders-dan-islamitisch of weet-ik-veel-wat van gelovigen zijn veel meer bezig over en met de islam dan de meeste moslims zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden: vele mensen hebben dochters of kleindochters! No worry als je enkel een zoon hebt Laya.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik 'vergeet' geregeld dat ik met een moslim samenleef. Is hij dan een fanatiekeling? Ik vind de mensen die hun leven wijden aan het vitten op moslims en alles wat ermee te maken heeft veel fanatieker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans stel ik vast dat bij de jeugd de belangstelling voor geloof groeit, niet dat er elke dag in de Bijbel gelezen wordt of de kerken voller lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
In sommige Brusselse buurten durven zelfs autochtone meisjes niet langer over straat zonder zich te bedekken. In Frankrijk vielen er al slachtoffers omdat ze zich hoofddoekloos over straat durfden te bewegen. Ten gevolge hiervban ontstond de organisatie Ni putes, ni soumises. Citaat:
De realiteit geeft Circe gelijk. Je zou je moeten schamen Edina. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Degene die erover reppen zijn regelmatig de fanatieke, of die mij zouden beschuldigen of afschilderen als heidene. Om eerlijk te zijn ben ik die nog maar heel weinig tegen gekomen. Ondanks dat ik wel al meermaals in een moskee ben geweest als niet gelovige. Als je daarover zou willen discussieren geen probleem maar niet in het forum want die overdreven reacties van sommige kan ik dan wel missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hou ook niet zo van dresscodes. Maar in bepaalde functies is het toch nodig. Overigens lijkt me het in het algemeen dat een hoofddoek geen belemmering is om in een bepaald beroep te functioneren. In een democratie gaat het er niet in de eerste plaats om dat de wil van de meerderheid wordt verordonneerd, maar dat minderheden een zo groot mogelijke bewegingsvrijheid krijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in dit land geen cijfers van verkrachtingszaken, opgesplitst volgens origine van de daders. In Noorwegen heeft men nog een beetje openheid zodat daar de cijfers wèl kunnen worden vergeleken: http://fjordman.blogspot.com/2005/07...vering-up.html en http://fjordman.blogspot.com/2005/08...ith-islam.html een mens vraagt zich af hoe dat nu toch kan komen? Misschien in navolging van volgende ethiek die er van kleinsaf aan wordt ingepompt? 033.050 YUSUFALI: O Prophet! We have made lawful to thee thy wives to whom thou hast paid their dowers; and those whom thy right hand possesses out of the prisoners of war whom Allah has assigned to thee; and daughters of thy paternal uncles and aunts, and daughters of thy maternal uncles and aunts, who migrated (from Makka) with thee; and any believing woman who dedicates her soul to the Prophet if the Prophet wishes to wed her;- this only for thee, and not for the Believers (at large); We know what We have appointed for them as to their wives and the captives whom their right hands possess;- in order that there should be no difficulty for thee. And Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful. PICKTHAL: O Prophet! Lo! We have made lawful unto thee thy wives unto whom thou hast paid their dowries, and those whom thy right hand possesseth of those whom Allah hath given thee as spoils of war, and the daughters of thine uncle on the father's side and the daughters of thine aunts on the father's side, and the daughters of thine uncle on the mother's side and the daughters of thine aunts on the mother's side who emigrated with thee, and a believing woman if she give herself unto the Prophet and the Prophet desire to ask her in marriage - a privilege for thee only, not for the (rest of) believers - We are Aware of that which We enjoined upon them concerning their wives and those whom their right hands possess - that thou mayst be free from blame, for Allah is ever Forgiving, Merciful. SHAKIR: O Prophet! surely We have made lawful to you your wives whom you have given their dowries, and those whom your right hand possesses out of those whom Allah has given to you as prisoners of war, and the daughters of your paternal uncles and the daughters of your paternal aunts, and the daughters of your maternal uncles and the daughters of your maternal aunts who fled with you; and a believing woman if she gave herself to the Prophet, if the Prophet desired to marry her-- specially for you, not for the (rest of) believers; We know what We have ordained for them concerning their wives and those whom their right hands possess in order that no blame may attach to you; and Allah is Forgiving, Merciful. oftewel in 't schoon vlaams: 33.50. O profeet, Wij hebben voor u uw vrouwen wettig gemaakt, aan wie gij haar huwelijksgiften hebt gegeven, en degenen die uw rechterhand bezit van haar, die Allah u als een oorlogsbuit heeft gegeven en de dochters van uw ooms en tantes van vaderszijde en de dochters van uw ooms en tantes van moederszijde die met u emigreerden, en elke gelovige vrouw indien zij zich aan de profeet toevertrouwt als de profeet haar wenst te huwen; dit is slechts voor u en niet voor de gelovigen. Wij hebben reeds kenbaar gemaakt wat Wij omtrent hun (gelovige) vrouwen en degenen die hun rechterhand bezit, hebben verordend, opdat er geen blaam u aankleve. Allah is Vergevensgezind, Genadevol. _______________________ Degene(n) die uw familielid hebben verkracht WETEN tenminste dat ze dit niet mochten. Volgelingen van Mohammed wordt echter aangeleerd via hun Heilig Boekske (dat het woord van hun GOD is, en DUS correct) dat ze in gebieden waar ze niét de baas zijn (dar-al-harb) dus wèl met de "oorlogsbuit" kunnen copuleren �* volonté. en nergens wordt vermeld dat ze eerst moeten vragen "of ze er wel zin in heeft" hoor. Daarvoor mag jij desnoods een search doen in de Quran: http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchquran.html have fun!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goddelijke voorschriften bestaan ook niet, wel een geesteszieke karavaanrover die last had van de hitte en het één en ander bijeen hallucineerde dat hij dan aan onnozelaars aan de man bracht als goddellijk voorschriften. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() U spreekt over enkelingen die het verzieken voor een gemeenschap.
En sinds wanneer is de blog van 1 of ander persoon een waarheid. Maar het is blijkbaar uw missie om mensen met een bepaald geloof zwart te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel Online als ik klagen exactly de VOORSCHRIFTEN aan, gevolgd door geiten die menen dat ze die moeten volgen. Wie zou het nog aandurven om de geiten zèlf aan te vallen? Gij zijt zot zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus maw u weet eigenlijk niet tegen wie of wat u bent. |
|
![]() |
![]() |