![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zoals die mafkees die in Brussel een oude Vlaamse mijnheer omverstak met een mes omdat hij hem in het Vlaams hoorde praten: hij dacht dat het Russisch was!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogmoed als je bedoeld dat het Westers maatschappelijk model superieur is aan het islamitisch; zeker weten.
Wil ik daarmee zeggen dat moslims inferieur zijn? Nee, daarvoor is de diversiteit onder moslims het grootst maar wat het Westen ziet van islam is geen vrede of verrijking maar verarming. Die verschillende standpunten overbrug je niet door te roepen' maar ge zijt onwetend over de islam! Ik kan lezen dus mezelf informeren en als vrouw is voor mij islam een gruwel. Gelukkig ken ik veel moslims die er nogal ruim mee omspringen met het begrip islam en zichzelf daarom helemaal geen ongelovigen of slechte moslims vinden, de dag dat zij zich verenigen en hun mond opendoen veranderd het gezicht van islam voor het Westen.En; ziet u dit ergens al gebeuren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Islam uitleggen aan een racist (je kan ze hier makkelijk herkennen aan de hand van hun bittere posts) is zoals een varken trachten te leren lezen. Waarom zou je je daar nu mee bezighouden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waar was de veroordeling door seculiere moslims (als dat al kan bestaan, maar ja links kan enkel bestaan op basis van onverwezenlijkbare utopieën) van de cartoonrellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wacht tot de heilige maanden voorbij zijn en doodt dan al degenen die de ka'aba bezochten en hak hun hoofden en de toppen van hun vingers af". Allez hop! leg uit!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 februari 2008 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Er is Islam en Islam, net zoals bij de Katholieken, en graaf eens wat terug en vooraleer te kappen
op de Islam of de moslim, kijk in eigen boezem... maar kom, spons erover, het kijken in eigen ziel en confrontatie met de realiteit, daar hebben de meesten het moeilijk mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die éne koran al of niet letterlijk wordt genomen is een zaak tussen de verschillende moslims. Feit blijft dat INDIEN men hem letterlijk neemt, het gewoon een blauwdruk voor massale oorlogsvoering en verovering is, basis van een totalitaire maatschappij met een apartheidsstatus voor de "volgelingen". Interessant misschien om er een Pakistaanse kenner over aan het woord te laten: Anwar Shaikh Hij schreef o.a. Islam: The Arab Imperialism volledig online te vinden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 februari 2008 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat nu?
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sus dat zie je verkeerd hoor.
Er zijn heel verschillende moslims maar er is maar een islam! Bovendien zie ik niet in waar ik in moet graven om de hedendaagse problemen te duiden! En in eigen ziel kijken is nu net wat je ook veel moslims gerust mag aanbevelen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja als moslims een ras zijn dan zijn VB-ers ook een ras en dan wordt het hoog tijd dat de Edina's, Filosofen en Albdelkaders en anderen (je kan ze hier makkelijk herkennen aan de hand van hun bittere posts)aangepakt worden voor hun extremistisch racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Varkens zijn intelligente wezens, mischien zelfs intelligenter als zekere bevolkingsgroepen die na 4 generaties aanwezigheid nog steeds geen Nederlands kunnen praten, lezen of schrijven, en het overgrote deel uitmaken van zowel de werklozen als de voor gewelddaden veroordeelden in het land (en in héél Europa). Ik noem ze niet bij naam, maar iedereen raad wel waarover ik het heb...Zo bekend/berucht zijn ze wel. Schadelijker als varkens eveneens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, verloren moeite en weet je waarom? Omdat zowel dat varken als de racist ER GEEN BEHOEFTE AAN HEEFT, laat staan een boodschap.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 15 februari 2008 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() HELA!
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
integreren.... ![]() naar het extreem rechtse gedachtengoed.... neen dank je.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als voor jou integratie gelijk staat aan extreem rechts, dan heb je een probleem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat mijn ideaal van een Groot-Nederland, tenzij Vlaanderen de 18-e provincie wordt.... ![]() De Islamitische Republiek der Verenigde Nederlanden.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen? Vergeet het maar hoor! Nederland ok maar Vlaanderen niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Rascisme is rassenhaat. De Islam is geen ras maar een godsdienst. Dus als je zegt dat je ismamieten niet kunt uitstaan ben je geen rascist maar je bent dan wel onverdraagzaam. Ik ben het beu dat het woord rascist altijd in de foute context wordt gebruik. Islamofobie wordt door DE Winter ook fout gebruikt. Een fobie is een ongegronde angst. Ik denk dat de winter zijn angst gegrond ziet. Effe ter zijde. Ik denk dat iedereen weet wat de winter bedoelt als hij het woord in kwestie gebruikt. |
|
![]() |
![]() |