![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ga je de 6 miljoen doden van Hitler ontkennen? Ga je ontkennen dat HVT uit puur racisme handelde? Of ga je me straks weer komen vertellen dat Hitler links was? Indien het antwoord op één van deze vragen ja is, stel ik voor dat je je aansluit bij het VB.
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 11 oktober 2007 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
En Conscience lezen? Vergeet het maar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Verlichte denkers die beweren dat HVT niet uit racisme handelde? Verlichte denkers die de 6 miljoen doden van Hitler niet geloven of het wel geloven omdat het moet van de wet? Verlichte denkers die de doden in een revolutie gelijk stellen met de doden uit puur racisme? Ik vrees dat die denkers hun lampke toch stuk is hoor...
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen content. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, volgens jouw redenering is de hele rechtspraak onzin, tenzij er getuigen zijn...
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Waar spreek ik van bewijzen of getuigen? Je kan pas iets WETEN als je het zelf hebt gezien, en zelfs dan nog. Alle andere vormen zou men aannemen van moeten noemen! En waar negeer ik bewijzen... (jij denkt natuurlijk aan hitler, waar heb ik gezegd dat hij minder doden op zijn naam heeft staan dan gedacht? ooit al gedacht dat het er meer konden zijn, dan twijfel je niet aan de bewijzen maar vind je ze onvolledig.) Trouwens toont wel aan hoe beperkt en clichématig je denkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je twijfelt aan de vragen die ik je eerder stelde, negeer je inderdaad bewijzen, en ik heb het dan niet alleen over Hitler. Het zouden inderdaad best wel eens meer doden kunnen geweest zijn, maar aangezien JIJ denkt dat Che er meer dan Hitler op zijn naam had, denk JIJ dus dat het er minder zijn.
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
2)FOUT, aangezien je op het vorige verder bouwt. 3)FOUT, goed artikel =/= perfecte waarheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit is met grote voorsprong de domste reactie die ik ooit gelezen heb. Heb jij zelf (bewust!) gezien dat je geboren bent? Neen? Dus je weet eigenlijk ook niet of je leeft?
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosofische nonsens kan een discussie toch snel op de klippen doen lopen, blijkbaar...
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 11 oktober 2007 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gewone nonsens, en zichzelf tegenspreken is de dooddoener ![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben absoluut voor die slogan. De regimes van de VS en van Spanje moeten namelijk dringend aangepakt worden. Ik stel voor dat we een VN -vredesmacht naar Washington sturen en de terroristen uit het witte huis zetten, waarna we in Spanje hetzelfde doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft Baskenland of "Noord"- Ierland mag je eens een gokje doen, probeer het eens.......
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |