![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is tijd dat alle Vlamingen eens luisteren naar elkaar ipv elkaar te bekampen met cordon sanitaire's en dergelijke en gewoon doen wat het beste is voor Vlaanderen. En dat is niet het blok-aan-het-been Wallonië meesleuren tot in der eeuwigheid. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is tijd dat alle Vlamingen eens luisteren naar elkaar ipv elkaar te bekampen met cordon sanitaire's en dergelijke en gewoon doen wat het beste is voor Vlaanderen. En dat is niet het blok-aan-het-been Wallonië meesleuren tot in der eeuwigheid. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verwacht dat niet.
|
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, die mogelijkheid geeft de alarmbel niet. Het is niet meer dan een belletje, maar het kan geen democratische meerderheid tegenhouden.
|
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() VN en Navo zijn geen democratieën. De EU ook niet echt, en afgezien daarvan heeft ze geen enkele bevoegdheid hierover. Het democratisch verkozen Vlaams parlement is het enige dat de wil van de Vlamingen kan uitdrukken.
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat je nu meemaakt is dat de gekoloniseerde bevolking stilaan zijn onderworpen status aan het afleggen is. Wie wil dat België blijft bestaan, kan dus best ijveren voor de opheffing van de wettelijke en grondwettelijke discriminaties. Indien de Franstaligen het aankunnen om hun priviliges kwijt te raken, heeft België wellicht nog een toekomst. Indien niet, is het bye bye Belgium. Vroeg of laat. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is nochtans erg simpel. De Anschluss-eisen van alle Franstalige partijen op Vlaamse gemeenten rond Brussel en de Anschluss-eis van de PS op Voeren, verschillen in se maar zeer weinig van de Anschluss-eisen van de nazi's op Danzig of Sudetenland. De propaganda is gelijkend ("Donnons �* Bruxelles sa vraie dimension") en de argumenten zijn gelijkend (corridor, taalgenoten redden...).
Op dergelijke fascistische fraseologie kunnen we dus niet ingaan. |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() Halle-Vilvoorde is volgens de Belgische grondwet Vlaams grondgebied. De Walen hebben daar niets mee te maken, en er moet dus met hen niet over gepraat worden.
|
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat de Israëlische racisten dat met hun tanks tegenhouden?
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U raaskalt ? Werden die bevoegdheden met een Vlaamse meerderheid tegen een Waalse minderheid goedgekeurd dan ? Ze hebben er mee ingestemd.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |