![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() oh ja. als je een laptop hebt, zal er hoogstwaarscijnlijk al een draadloze ontvanger ingebouwd zijn. Toch als ie jonger is dan drie jaar of dergelijk. Spaart je toch weer een 25-tal euro uit.
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 12 oktober 2007 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien ik er morgen om 7u40 uit moet: slaap lekker. Nog iets weten? Post of pb maar, geen probleem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Iemand ervaring met netwerkverbindingen via het stopcontact? Dat is ook een optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet eens kijken naar 't modelnummer op http://dell.be bij de routers:: hier: http://configure2.euro.dell.com/dell...N1010001&s=bsd Citaat:
Mogelijk heeft Telenet er ook Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2007 om 14:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb Vista maar géén 64 bits versie, hoewel mijn processor een 64 x2 is. De reden is dat er bijna GEEN software is die ontwikkeld is voor 64 bits stuurprogramma en je dus bedrogen zou uitkomen. Het huidige probleem van Vista is ook ergens in die hoek te zoeken : niet alle software die op XP draait, draait op Vista! Anderzijds moet ik wel vermelden : een progje dat op mijn XP (dual boot) draait kon ik starten in Vista ZONDER te installeren!!! Vista draait zeer goed bij mij, zonder echte problemen, maar tja, computers, das mijn beroep geweest he... ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(mijn vrouw, maar dat heeft er niets mee te maken) Ik zou 't wel durven doorbijten, ik ben al 20 jaar met computers bezig (meer zelfs, ik kende ervoor ooit nog batchprocessing en ponskaarten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals iemand anders al gewaarschuwd heeft in deze thread ,als je met een meerfasig stroomnet in je huis zit kan het een probleem zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vandaag na lang innerlijk beraad Vista maar weer van mijn PC gegooid. Tot nader order gebruik ik voortaan weer uitsluitend XP. Printer die niet werkt, internetverbinding die het plotseling begeeft, voor alles en nog wat vraagt het ding bij elke opstart toestemming om programma's te mogen uitvoeren... veel lol heb ik er niet echt aan gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ik draai al een half jaar Vista Ultimate.
Zonder 1 crash en met behoorlijk wat software geïnstalleerd : Avast-virusscanner, MS Office 2007 & Open Office, Adobe Creative Suite 8, etc IE7 is nog niet 1 keer gecrashed en het werkt snel, damned snel zelfs. ![]() Natuurlijk wel deftige hardware : 2GB Ram, 500 GB disk in hardware Raid 0 etc. en natuurlijk is de machine perfect getuned. Mijn vriendin werkt professioneel op Apple maar ze werkt liever op deze Vista. Veel sneller volgens haar. (toch een factor 2) Laatst gewijzigd door parcifal : 13 oktober 2007 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() aangezien deze thread toch al af en toe is uitgezwadderd links en rechts naar linux oa.
Jazeker, e.a: welke linux distributie raden jullie aan voor niet-ingewijden...ttz ik wil het ding gewoon _gebruiken_ snapte? Wat denk je van een dell laptop met ubuntu pre-installed? zonde van de dell, zonde van ubuntu, van beide, of een goeie deal? thx |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Ik draai Ubuntu op m'n andere bak maar hier draai ik nu Arch Linux.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Annyway, ik blijf bij mijn understatement.
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de linux liefhebber... red hat voorlopig. maar als je dat niet zoekt... toch maar ubuntu of kubuntu eens proberen. ondanks de debiele namen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |