![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat we boekenverbranders zijn, maar godsdiensten die tegenstrijgheden prediken versus onze grondwet kun je toch moeilijk tolereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een kutkop ben jij om iemand zomaar te beschuldigen van zulke dingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ziekelijke fascinatie voor het Vlaams Belang was me al opgevallen, hoor. Maar in de tijd van je Piano account hier blies je nog niet de lof over Israël dat toch wel een beetje een VB-staat is, he?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 oktober 2007 om 18:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oproepen tot een vredesboodschap ten voordele van een groep die vrede en verdraagzaamheid beschouwen als een teken van zwakheid, kan alleen maar worden gedaan en gesteund door zwakzinnige of nestbevuilers die iets anders in gedachten hebben dan vrede en verdraagzaamheid.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach gut ach gut! dat ik daar niet aan gedacht heb! Proficiat Jazeker! Jij bent de forummer van de WEEK! Met mijn goed hart dacht ik dus met een minderjarige puber te doen te hebben! vrouwen hé! altijd klaar om kinderhandjes te vullen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey... vrouwen niet discrimeren he. Ik dacht hetzelfde eerst maar de puzzelstukjes beginnen te passen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 oktober 2007 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() brother paul,
Wie is de man op uw avatar en waarom is hij aan't wenen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ziedenie dat zijn voeten nat zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lopen er nog veel onnozelaars rond zoals die van de openingstekst? Of is die man van plan Mohammed te overtroeven?
Het soort verrijking en godsdienstwaanzin die volgens die man niets in de weg mag worden gelegd, dat hebben meer en meer mensen door. Indien de "democratische" partijen aan de macht denken dat ze interessantere dingen te doen hebben, zoals voor hun eigen postje en dat van hun kennissen zorgen, dan blijft er veel burgers voorlopig niets anders over dan op het VB te stemmen en akkoord te gaan met het feit dat de islaminmenging in ons dagelijks leven onwenselijk en gevaarlijk is, vooral voor de generaties die zullen volgen. Nu kan er nog over gediscussieerd worden, binnen een aantal jaren wellicht niet meer... De rest is prietpraat. ... of moeten we iets meer zoeken achter die "bom"-on? In bepaalde zeer vooruitstrevende landen gebruikt men dat om het eigen gedachtengoed wat meer in de verf te zetten. Of moet ik zeggen "in het bloed"? Laatst gewijzigd door andev : 20 oktober 2007 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan zijn site en foto's te zien heeft het Vlaams Belang er een weer zéér gevaarlijke vijand bijgekregen
![]() Gisteren trouwens nog eens naar de documentaire van Jan Leysers gezien; zelfs de meest extremistische multiculturalist moet daaruit besloten hebben dat de islamisering van Europa niet echt zo'n goede zaak is. Verre van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is een foto van 9/11, vind ik een historisch moment in mijn leven, en de machteloosheid van die yuppie straalt zo een beetje mijn gevoel uit tov van de politiek. Ik vond dus dat het goed past bij mij, ik ben ergens wel een yuppie, maar iets wijzer om te weten dat we relatief niets betekenenn, en ons woorden gewoon stof zijn. Maar enfin, soms pikt wel iemand eens iets mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Verkoop uw (=Abbah Kovnère) Blok Watsj-huilgedoe ergens anders.
Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 20 oktober 2007 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Is Antoine Bomon een moslim?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lekker iemand z'n anoniemiteit opgeven. nu, ik begrijp wel dat het voor jou niet weggelegd is om abba kovner op inhoudelijk vlak te verslaan, maar dan doe je best gewoon de deur achter je dicht ipv op de man te gaan spelen. en trouwens, ik weet toevallig ook een en ander over jou. als ge het vuil wilt spelen laat het maar weten dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |