![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dragers van Belgische papieren, of van die onnozelaars, die vertellen dat ze een Marokkaanse vader of moeder hebben (en dat niet waar is) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Jazeker, dit mag misschien nieuws zijn voor u, maar in de "verrijkte" wijken gebeurt dus wel degelijk integratie. Vooral de jeugd past zich sneller aan. Vlaamse jongeren praten nu met Arabische accenten en woorden, en kleden zich zoals allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() C2C heeft zonet gezegd dat het doden van "bilal" uit zelfverdediging een racistische moord is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen denken waarschijnlijk, moesten er geen of zeer weinig allochtonen rondlopen (zoals twintig, dertig jaar geleden bvb) dan was dat me niet overkomen of was de kans alvast véél en véél kleiner! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Aanschouw de idiotie, beste mensen:
Antwoord op mijn vraag als een schot uit zelfverdediging een racistische moord is: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik loop steeds naar hén toe, laat hen nooit de kans om naar mij te komen ik vraag dingen aan hén, laat hen nooit de kans iets aan mij te vragen ik praat ermee op bus en tram en in supermarkten en soms héél soms meen ik het nog ook! tegen hoofddoeken spreek ik echter nooit: die negeer ik straal, uit "respect" want dat schijnen ze te wensen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2007 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat ik verleden week nog eens een grote groep vrouwen en meisjes zag, allemaal op het eerste zicht "allochtoons" en zonder hoofddoek, en in omgekeerde richting gingen er een 4-tal nog met hoofdoeken uitgeruste nonnen voorbij... ik bedacht toen nog hoe kunstmatig en opgefokt die hoofdoekenkestie in feite is.
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 21 oktober 2007 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben blij dat meerdere mensen het ondertussen beginnen te begrijpen. Zelfs Jan Leyers heeft het doorgekregen.
Hier zeggen moslima's dat de hoofddoek een symbool is van hun godsdienst; daar beklemtonen ze dat het ze beschermt tegen de lusten van de mannen. Dat beledigt mij persoonlijk. Alsof ik een vrouw zonder boerka gelijk zou bespringen. (...)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2007 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://multiblog.vrt.be/dewegnaarmek...timedia/video/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De weg naar Mekka is een programma dat bij veel mensen de ogen doet opengaan. Ik vraag me af waarom de VRT dit toelaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder shut up and get the fuck away from me als het om jouw type gaat.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik had het anders moeten formuleren. maar de waarheid blijft natuurlijk dezelfde. niet alleen 'je hebt nog geluk gehad dat het geen allochtoon was' maar ook 'je liegt, je zegt dat enkel maar omdat je links bent' ![]() 't is van uw 'eigen volk' dat je't moet hebben ![]()
![]() |
![]() |
#136 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Just Jong, Mijn moeder (90) is overvallen door TWEE vreemden (West-Vlamingen)..... Hield het zelfs vol bij de aangifte: het waren TWEE vreemden............Ik kende ze niet. Ziet ge nu wat ge aan die vreemden allemaal hebt....niets dan last. Laatst gewijzigd door Juvenalis : 21 oktober 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen idee in feite. maar wij zijn dan ook niet de enigen die van verbazing omvervallen dat de pravda zoiets uitzendt! op beveiliging zal Leyers niet moeten rekenen, en misschien is het wel zijn laatste programmareeks.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2007 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Aaron : 21 oktober 2007 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |