![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik keur sex met kinderen af omdat het schadelijk kan zijn zowel lichamelijk, geestelijk en pschygologisch maar Aisha (ra) had geen last van zo'n probelemen ==> Dus Ausha (ra) geen kind! = no contradicto! Ten tweede, ik keur ook een huwelijk met een 18-jarige meisje als dit huwelijk schadelijk kan zijn = islamitische wetgeving Ten derde, u mag ook meedoen aan de geschiedenis op politics.be door inhoudelijk op 11 argumenten te gaan regeren met dank bij voorbaat: 11 vragen! 1 - Waarom een 18-jarige meisje een meisje is en een 9-jarige niet? >>> Ik heb het hier over een andere maatschappij 1400 jaar geleden. Ik wil een duidelijk antwoord. 2 - Heeft het huwelijk van Aisha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad? bewijs! 3 - De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasies of sexuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een sexuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die sexuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.” >>>Breng hier een Hadith of een vers uit de Koran die van een dergelijke diagnose spreekt of één van die criteria aangaande de Profeet of nog meer zelfs. 4 - De ergste vijanden van Mohammed waren zijn naasten en bewoners van Mekka en de hypocrieten van Medina , die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mahommed uit te lachen >>>Hebben ze die tijd met een woord gerept over de zaak van Aisha ? Waarom nee of ben jij slimmer en vijandiger?!!! >>>Beschuldig jij de vader (ra) van Aisha (ra), haar moeder (ra), de ansaar (ra) en heel de maatschappij immoreel en pedofielen te zijn?? 5 - De Profeet (saw) heeft Aisha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denk jij echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben en waarom en op welke basis? 6 - jij zei: ((In ons Belgisch recht vroeger mocht men trouwen wanneer het meisje 15 was en de man 18 jaar. In bijzondere omstandigheden (bijvoorbeeld, wanneer het meisje zwanger was kreeg men dispensatie) kon men trouwen vanaf de leeftijd van 14 jaar voor het meisje. Maar dat waren echte uitzonderingen. Maar het gebeurde af en toe en hoogst uitzonderlijk op 13-jarige leeftijd indien het zwangere meisje op de dag van het huwelijk bijna 14 was)) >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? >>>En wie zegt dat de wet na een paar jaren niet gewijzigd zal worden? zullen we dan pedofielen genoemd worden? op basis van wat ? 7 - Jij zei: (ik noem iets goed of kwaad wanneer het al dan niet schadelijk is voor de mens of de maatschappij. Sex hebben met jonge kinderen noem ik een kwaad omdat men de lichamelijke én geestelijke integriteit van kinderen moet eerbiedigen.)) >>>dat kan waar zijn en zelfs voor 18, 19, 20 jarige meisjes maar bewijs dat Aisha (ra) last van zo iets heeft gehad. 8 - Ik kan het huwelijk van Aisha (ra) hier in deze topic afkeuren indien jij hier komt bewijzen dat Aisha (ra) of de profeet (saw) last hebben gehad en bewijzen dat dit huwelijk slecht was! 9 - Jij vraagt mij om sex met kinderen af te keuren en ik zeg duidelijk: ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! 10 - Ik keur het kwaad af daarom zei ik: Op basis van verschillende gerechtelijke regels in de islam kan een rechter in een islamitische staat (dat nu niet bestaat) beslissen dat zelfs een 18-jarige meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk iets slecht kan verroorzaken: 1) LichamelijkDus wat is het probleem? kun jij wat uitleggen aan de hand van voorbeelden, bewijzen en referenties als het je blieft!? Ten laatste, waarom neem jij de overleveringen van 6, 9 jaar oud en vergeet de andere overlevering waarin gezegd wordt dat Aisha (ra) 13, 14 ,17 of 18 was ?? http://www.islamicsupremecouncil.com/ayesha.htm Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() negenjarige meisjes zijn niet enkel geestelijk nog kinderen, maar lichamelijk totaal niet volgroeid!
Zou het daarom zijn dat Mohammed een voorkeur heeft voor kaalgeschoren kutjes?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
11 vragen! 1 - Waarom een 18-jarige meisje een meisje is en een 9-jarige niet? >>> Ik heb het hier over een andere maatschappij 1400 jaar geleden. Ik wil een duidelijk antwoord. 2 - Heeft het huwelijk van Aisha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad? bewijs! 3 - De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasies of sexuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een sexuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die sexuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.” >>>Breng hier een Hadith of een vers uit de Koran die van een dergelijke diagnose spreekt of één van die criteria aangaande de Profeet of nog meer zelfs. 4 - De ergste vijanden van Mohammed waren zijn naasten en bewoners van Mekka en de hypocrieten van Medina , die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mahommed uit te lachen >>>Hebben ze die tijd met een woord gerept over de zaak van Aisha ? Waarom nee of ben jij slimmer en vijandiger?!!! >>>Beschuldig jij de vader (ra) van Aisha (ra), haar moeder (ra), de ansaar (ra) en heel de maatschappij immoreel en pedofielen te zijn?? 5 - De Profeet (saw) heeft Aisha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denk jij echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben en waarom en op welke basis? 6 - jij zei: ((In ons Belgisch recht vroeger mocht men trouwen wanneer het meisje 15 was en de man 18 jaar. In bijzondere omstandigheden (bijvoorbeeld, wanneer het meisje zwanger was kreeg men dispensatie) kon men trouwen vanaf de leeftijd van 14 jaar voor het meisje. Maar dat waren echte uitzonderingen. Maar het gebeurde af en toe en hoogst uitzonderlijk op 13-jarige leeftijd indien het zwangere meisje op de dag van het huwelijk bijna 14 was)) >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? >>>En wie zegt dat de wet na een paar jaren niet gewijzigd zal worden? zullen we dan pedofielen genoemd worden? op basis van wat ? 7 - Jij zei: (ik noem iets goed of kwaad wanneer het al dan niet schadelijk is voor de mens of de maatschappij. Sex hebben met jonge kinderen noem ik een kwaad omdat men de lichamelijke én geestelijke integriteit van kinderen moet eerbiedigen.)) >>>dat kan waar zijn en zelfs voor 18, 19, 20 jarige meisjes maar bewijs dat Aisha (ra) last van zo iets heeft gehad. 8 - Ik kan het huwelijk van Aisha (ra) hier in deze topic afkeuren indien jij hier komt bewijzen dat Aisha (ra) of de profeet (saw) last hebben gehad en bewijzen dat dit huwelijk slecht was! 9 - Jij vraagt mij om sex met kinderen af te keuren en ik zeg duidelijk: ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! 10 - Ik keur het kwaad af daarom zei ik: Op basis van verschillende gerechtelijke regels in de islam kan een rechter in een islamitische staat (dat nu niet bestaat) beslissen dat zelfs een 18-jarige meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk iets slecht kan verroorzaken: 1) LichamelijkDus wat is het probleem? kun jij wat uitleggen aan de hand van voorbeelden, bewijzen en referenties als het je blieft!? Ten laatste, waarom neem jij de overleveringen van 6, 9 jaar oud en vergeet de andere overlevering waarin gezegd wordt dat Aisha (ra) 13, 14 ,17 of 18 was ?? http://www.islamicsupremecouncil.com/ayesha.htm Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#124 | |||||||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Zie mijn vorig antwoord. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
<B> Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 november 2007 om 19:05. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe ga jij dan een "menspersoon" van 9 jaar oud omschrijven? Een lichamelijk en geestelijk volgroeide volwassene?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 november 2007 om 18:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de natuur meisjes van 9 jaar vruchtbaar maakt, dan wil dat zeggen dat voortplanting vanaf het negende jaar noodzakelijk was voor het voortbestaan van de soort. Tegenwoordig is dat natuurlijk niet meer nodig. Erger nog, tegenwoordig zijn de meeste mensen op hun 25ste nog steeds kinderen. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 9 november 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De islam is duidelijk want als het schadelijk zou zijn dan was er ten minste een overlevering geleverd en zelfs door islamcritici, de ergste vijanden Mohammed toen zouden het gebruiken en ze zouden ook dit huwelijk gebruiken om Mohammed uit te lachen of wil jij zeggen dat jij vandaag in 2007 slimmer en vijandiger kunt zijn? En daarom zei ik dat u welkom bent om inhoudelijk op mijn 11 argumenten te reageren: 11 vragen! 1 - Waarom een 18-jarige meisje een meisje is en een 9-jarige niet? >>> Ik heb het hier over een andere maatschappij 1400 jaar geleden. Ik wil een duidelijk antwoord. 2 - Heeft het huwelijk van Aisha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad? bewijs! 3 - De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasies of sexuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een sexuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die sexuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.” >>>Breng hier een Hadith of een vers uit de Koran die van een dergelijke diagnose spreekt of één van die criteria aangaande de Profeet of nog meer zelfs. 4 - De ergste vijanden van Mohammed waren zijn naasten en bewoners van Mekka en de hypocrieten van Medina , die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mahommed uit te lachen >>>Hebben ze die tijd met een woord gerept over de zaak van Aisha ? Waarom nee of ben jij slimmer en vijandiger?!!! >>>Beschuldig jij de vader (ra) van Aisha (ra), haar moeder (ra), de ansaar (ra) en heel de maatschappij immoreel en pedofielen te zijn?? 5 - De Profeet (saw) heeft Aisha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denk jij echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben en waarom en op welke basis? 6 - jij zei: ((In ons Belgisch recht vroeger mocht men trouwen wanneer het meisje 15 was en de man 18 jaar. In bijzondere omstandigheden (bijvoorbeeld, wanneer het meisje zwanger was kreeg men dispensatie) kon men trouwen vanaf de leeftijd van 14 jaar voor het meisje. Maar dat waren echte uitzonderingen. Maar het gebeurde af en toe en hoogst uitzonderlijk op 13-jarige leeftijd indien het zwangere meisje op de dag van het huwelijk bijna 14 was)) >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? >>>En wie zegt dat de wet na een paar jaren niet gewijzigd zal worden? zullen we dan pedofielen genoemd worden? op basis van wat ? 7 - Jij zei: (ik noem iets goed of kwaad wanneer het al dan niet schadelijk is voor de mens of de maatschappij. Sex hebben met jonge kinderen noem ik een kwaad omdat men de lichamelijke én geestelijke integriteit van kinderen moet eerbiedigen.)) >>>dat kan waar zijn en zelfs voor 18, 19, 20 jarige meisjes maar bewijs dat Aisha (ra) last van zo iets heeft gehad. 8 - Ik kan het huwelijk van Aisha (ra) hier in deze topic afkeuren indien jij hier komt bewijzen dat Aisha (ra) of de profeet (saw) last hebben gehad en bewijzen dat dit huwelijk slecht was! 9 - Jij vraagt mij om sex met kinderen af te keuren en ik zeg duidelijk: ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! 10 - Ik keur het kwaad af daarom zei ik: Op basis van verschillende gerechtelijke regels in de islam kan een rechter in een islamitische staat (dat nu niet bestaat) beslissen dat zelfs een 18-jarige meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk iets slecht kan verroorzaken: 1) LichamelijkDus wat is het probleem? kun jij wat uitleggen aan de hand van voorbeelden, bewijzen en referenties als het je blieft!? Ten laatste, waarom neem jij de overleveringen van 6, 9 jaar oud en vergeet de andere overlevering waarin gezegd wordt dat Aisha (ra) 13, 14 ,17 of 18 was ?? http://www.islamicsupremecouncil.com/ayesha.htm Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() haaa.... 1400 jaar geleden konden meisjes kindjes kopen vanaf hun NEGENDE!!!! of misschien wel vanaf hun ZESDE? Of nog jonger: je weet toch dat uw profeet ook nog een een peutertje dat nog niet kon lopen als vrouw wou hebben, ze moest wel eerst kunnen lopen, maar tegen die tijd was den ouwen geilen bok al dood! kindje dus chance gehad! Bedoel je nu dat we ondertussen een EVOLUTIE hebben doorgemaakt Fikr? Of heeft Allah een nieuwe mensensoort geproduceerd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2007 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet tegen het voorgaande dat ik "fulmineer", wel het gebrek aan logica dat een zekere forummer tentoon spreidt. Verblind door het geloof wordt zoiets genoemd, dacht ik...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 november 2007 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wel jammer echt waar, ik dacht dat jij naar de school/hoger onderwijs bent geweest ![]() Kun jij niet zo netjes doen: Argument 1: reactie reactie reactie ....... Argument 2: reactie reactie reactie ....... Argument 3: reactie reactie reactie ....... Argument 4: reactie reactie reactie ....... Zo is het goed leesbaar voor de lezers en googelers enzovoort .. En dan kom ik met mijn reacties: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus, geniet van deze kans en maak een geschiedenis op politics.be: 11 vragen! 1 - Waarom een 18-jarige meisje een meisje is en een 9-jarige niet? >>> Ik heb het hier over een andere maatschappij 1400 jaar geleden. Ik wil een duidelijk antwoord. 2 - Heeft het huwelijk van Aisha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad? bewijs! 3 - De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasies of sexuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een sexuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die sexuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.” >>>Breng hier een Hadith of een vers uit de Koran die van een dergelijke diagnose spreekt of één van die criteria aangaande de Profeet of nog meer zelfs. 4 - De ergste vijanden van Mohammed waren zijn naasten en bewoners van Mekka en de hypocrieten van Medina , die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mahommed uit te lachen >>>Hebben ze die tijd met een woord gerept over de zaak van Aisha ? Waarom nee of ben jij slimmer en vijandiger?!!! >>>Beschuldig jij de vader (ra) van Aisha (ra), haar moeder (ra), de ansaar (ra) en heel de maatschappij immoreel en pedofielen te zijn?? 5 - De Profeet (saw) heeft Aisha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denk jij echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben en waarom en op welke basis? 6 - jij zei: ((In ons Belgisch recht vroeger mocht men trouwen wanneer het meisje 15 was en de man 18 jaar. In bijzondere omstandigheden (bijvoorbeeld, wanneer het meisje zwanger was kreeg men dispensatie) kon men trouwen vanaf de leeftijd van 14 jaar voor het meisje. Maar dat waren echte uitzonderingen. Maar het gebeurde af en toe en hoogst uitzonderlijk op 13-jarige leeftijd indien het zwangere meisje op de dag van het huwelijk bijna 14 was)) >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? >>>En wie zegt dat de wet na een paar jaren niet gewijzigd zal worden? zullen we dan pedofielen genoemd worden? op basis van wat ? 7 - Jij zei: (ik noem iets goed of kwaad wanneer het al dan niet schadelijk is voor de mens of de maatschappij. Sex hebben met jonge kinderen noem ik een kwaad omdat men de lichamelijke én geestelijke integriteit van kinderen moet eerbiedigen.)) >>>dat kan waar zijn en zelfs voor 18, 19, 20 jarige meisjes maar bewijs dat Aisha (ra) last van zo iets heeft gehad. 8 - Ik kan het huwelijk van Aisha (ra) hier in deze topic afkeuren indien jij hier komt bewijzen dat Aisha (ra) of de profeet (saw) last hebben gehad en bewijzen dat dit huwelijk slecht was! 9 - Jij vraagt mij om sex met kinderen af te keuren en ik zeg duidelijk: ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! 10 - Ik keur het kwaad af daarom zei ik: Op basis van verschillende gerechtelijke regels in de islam kan een rechter in een islamitische staat (dat nu niet bestaat) beslissen dat zelfs een 18-jarige meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk iets slecht kan verroorzaken: 1) LichamelijkDus wat is het probleem? kun jij wat uitleggen aan de hand van voorbeelden, bewijzen en referenties als het je blieft!? Ten laatste, waarom neem jij de overleveringen van 6, 9 jaar oud en vergeet de andere overlevering waarin gezegd wordt dat Aisha (ra) 13, 14 ,17 of 18 was ?? http://www.islamicsupremecouncil.com/ayesha.htm Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 9 november 2007 om 19:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige wat jij doet is het eindeloos herhalen van één en dezelfde post zonder in te gaan op gestelde vragen. Is een truuk als een ander natuurlijk. Eindeloos doordrammen tot wanneer iedereen het uit verveling heeft opgegeven om dan triomfantelijk te verklaren dat je "argumentatie" nog steeds overeind staat. ![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij stelt soms vragen en die zijn eigenlijk in mijn 11 argumenten opgenomen, dus de vragen die jij stelt beantwoord eigenlijk in die 11 argumenten. Groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() in navolging van mohammed.... ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Oh, goden waarom een paar jaaartjes terug was het trouwen met een 7, 10, 12, 13, 14, 15, 16 en 17 jarige meisjes wel goed/goedgekeurd/wettelijk en leuk en vandaag niet meer ??!! ![]() Oh, goden kunnen jullie mij verzekeren dat jullie deze wetten in de toekomst niet zullen wijzigen en 20 jaar in plaats van 18 jaar? oh, goden gaan jullie dat echt doen want die generatie zal ons uitlachen en pedofielen noemen want wij mogen nu met 18-jarige meisjes trouwen.? ![]() Oh, goden gaan jullie dat echt niet veranderen en weer 15 of 16 jaar oud in plaats van 18 ? ![]() En als jij wilt dat ik u vraag beantwoord dan moet jij eerst mijn vragen beantwoorden en gaan reageren op mijn 11 argumenten. groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 9 november 2007 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() circe,
Jij begint hier foto's te plaatsen en dat wil zeggen dat jij te zwak bent en de discussie niet meer aankunt maar ik verzeker u dat de topic lezers en de googlers u zullen uitlachen. In voorbeeld van Mohammed moeten de moslims ook gaan trouwen met vrouwen die 15 jaar ouders zijn en ook met vrouwen die gescheiden zijn, weduwen, oude vrouwen, ... In voorbeeld van Mohammed saw mogen de mensen zelfs 18, 19 of 20 jarige meisjes niet trouwen indien het huwelijk voor problemen zorgt en met problemen bedoel ik lichamelijk, geestelijke of pschygologische slechte gevolgen. Dus wees inhoudelijk en academisch en reageer op mijn 11 argumenten in plaats van foto's: Mijn 11 argumenten! 1 - Waarom een 18-jarige meisje een meisje is en een 9-jarige niet? >>> Ik heb het hier over een andere maatschappij 1400 jaar geleden. Ik wil een duidelijk antwoord. 2 - Heeft het huwelijk van Aisha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad? bewijs! 3 - De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasies of sexuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een sexuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die sexuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.” >>>Breng hier een Hadith of een vers uit de Koran die van een dergelijke diagnose spreekt of één van die criteria aangaande de Profeet of nog meer zelfs. 4 - De ergste vijanden van Mohammed waren zijn naasten en bewoners van Mekka en de hypocrieten van Medina , die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mahommed uit te lachen >>>Hebben ze die tijd met een woord gerept over de zaak van Aisha ? Waarom nee of ben jij slimmer en vijandiger?!!! >>>Beschuldig jij de vader (ra) van Aisha (ra), haar moeder (ra), de ansaar (ra) en heel de maatschappij immoreel en pedofielen te zijn?? 5 - De Profeet (saw) heeft Aisha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denk jij echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben en waarom en op welke basis? 6 - jij zei: ((In ons Belgisch recht vroeger mocht men trouwen wanneer het meisje 15 was en de man 18 jaar. In bijzondere omstandigheden (bijvoorbeeld, wanneer het meisje zwanger was kreeg men dispensatie) kon men trouwen vanaf de leeftijd van 14 jaar voor het meisje. Maar dat waren echte uitzonderingen. Maar het gebeurde af en toe en hoogst uitzonderlijk op 13-jarige leeftijd indien het zwangere meisje op de dag van het huwelijk bijna 14 was)) >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? >>>En wie zegt dat de wet na een paar jaren niet gewijzigd zal worden? zullen we dan pedofielen genoemd worden? op basis van wat ? 7 - Jij zei: (ik noem iets goed of kwaad wanneer het al dan niet schadelijk is voor de mens of de maatschappij. Sex hebben met jonge kinderen noem ik een kwaad omdat men de lichamelijke én geestelijke integriteit van kinderen moet eerbiedigen.)) >>>dat kan waar zijn en zelfs voor 18, 19, 20 jarige meisjes maar bewijs dat Aisha (ra) last van zo iets heeft gehad. 8 - Ik kan het huwelijk van Aisha (ra) hier in deze topic afkeuren indien jij hier komt bewijzen dat Aisha (ra) of de profeet (saw) last hebben gehad en bewijzen dat dit huwelijk slecht was! 9 - Jij vraagt mij om sex met kinderen af te keuren en ik zeg duidelijk: ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! 10 - Ik keur het kwaad af daarom zei ik: Op basis van verschillende gerechtelijke regels in de islam kan een rechter in een islamitische staat (dat nu niet bestaat) beslissen dat zelfs een 18-jarige meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk iets slecht kan verroorzaken: 1) LichamelijkDus wat is het probleem? kun jij wat uitleggen aan de hand van voorbeelden, bewijzen en referenties als het je blieft!? Ten laatste, waarom neem jij de overleveringen van 6, 9 jaar oud en vergeet de andere overlevering waarin gezegd wordt dat Aisha (ra) 13, 14 ,17 of 18 was ?? http://www.islamicsupremecouncil.com/ayesha.htm Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 9 november 2007 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jongen uw vragen zijn al tien keer beantwoord en argumenten heeft U niet. Wat vind je van dit mooie bruidspaar? ![]() Bemerk de passionele blik van de geile bruid die na het nemen van deze foto zal moeten bewijzen dat ze bloedt nadat die knappe gast haar heeft (kunnen) peneteren! Laten we hopen voor haar dat hij zijne sjarel nog omhoog krijgt of ZIJ is nog de schuldige partij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2007 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
11 Argumenten en de rest van de vragen moet jij aan jou goden stellen. Groetjes Yahya Zakarya (Johannes Zacharia)
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is volgens jou GETROUWD???? eten krijgen?
in het vervolg kan je hier enkel nog een uitkering krijgen als jullie TROUWEN met homosexuelen die voordien niet aan de bak geraakten! en durf niet te zagen hé! Kindergeld voor moslims duurt nog slechts tot zes jaar voor meisjes en nadien mogen ze met een zestigjarige gepensionneerde trouwen die heel zijn leven heeft afgedragen, en dan krijgen ze eten als ze hun beentjes spreiden! voor jongetjes : die mogen bij hun moeders blijven, en die geven we aan de bisexuele gepensionneerden! kunnen ze tenminste beiden eten krijgen. Goed hé! We integreren hier tegen de sterren op jong!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2007 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nou, kun jij een beetje normaal doen want er komen andere mensen mee lezen en andere van verschillende nationaliteiten die via google naar de islam en profeet mohammed zoeken, .. etc. Ze komen op deze site terecht en ze zullen jou uitlachen, hou daar dus rekening mee! Groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 9 november 2007 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |