![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn Vlamingen geweest veel meer dan hun gezondheid verloren aan het dienen van de Vlaamse zaak. Flor Grammens bijvoorbeeld. Een échte Vlaming is nu eenmaal niet zo gemakkelijk om te kopen als een belgicist. Zonder echte Vlamingen waren ALLE Vlamingen allang allemaal verfranst.
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pech voor jou want dat wil Brussel blijkbaar niet.
#125 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() CD&V-bocht bisDe lezers van DS geven de redactie ongelijk... ![]() (De redactie kan zich voortaan beter bezig houden met de feiten) Laatst gewijzigd door Chipie : 12 november 2007 om 08:54. |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij is oneindig "verbrand" bij de franstaligen, dat kan nooit een sterke regering worden, hij wordt "slaaf" van zijn regering. Waarom niet Didier premier laten worden en hem de prijs laten betalen. Bovendien wacht hem een vlaams "martelaarschap". Zo was ook Johan VDL sterkhouder van paars en was de Guy het uithangbord. |
|
![]() |
![]() |
#131 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd, welke taal ik moet spreken kan me geen bal schelen, vlaams, frans, whatever. Waar het mij vooral over gaat is degelijk bestuur, als dit in een Belgische context onmogelijk is, splitsen die handel, als't wél mogelijk is echter, dan moet men daar werk van maken. En het is nu net dit laatste dat CD&V/NV-A aan't proberen zijn, of het hun gaat lukken is een andere vraag, ook vraag ik me af of de staatshervorming die ze willen beter bestuur zal geven, er zijn nu eenmaal teveel niveau's in België, en die zijn allemaal met handen & voeten gebonden aan elkaar, zodat niets kan veranderen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het programma op Radio 1 "ongehoorde meningen" kwam een prof uitleggen dat men moet stoppen met zeggen: de lezers vd standaard vinden dat, de HLN-lezers dat. Het is selchts een klein percentage dat iets beweert. Ik dacht zelfs dat ze met die fora moeten stoppen; het is niet omdat het op het forum van DS staat dat het enige waarde heeft; Hij zei: een forum zoals politics.be mag blijven bestaan want dat heeft geen gezagswaarde. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is toch lief van hem he?
|
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Merci Yves voor je verraad aan de Vlamingen!!!
|
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |