![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er is geen discussie mogelijk met mensen die enkel leugens verkondigen en voor al hun beweringen het niet nodig vinden om bronnen te geven nog om bewijzen te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#124 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens het Officiële verhaal, is volledige instorting onvermijdellijk eens de initiatie van de instorting gestart. Dit werd als eerste voortgebracht in Zhou en Bazant hun paper d.d. 13-09-2001, overgenomen door NIST en een paar andere wetenschappers, terwijl deze conclusie gebaseerd is op een foutieve berekening. Citaat:
Citaat:
![]() Ik vermoed ergens dat je nu gaat vragen naar bewijzen dat de moordenaar bij de politie werkt? ![]() Daarmee wil ik alléén maar zeggen dat, indien insidejob -> cover up(zelfs nog voor 9/11) en wissen van sporen en directe bewijzen. De rest hoeft alléén maar in de grijze zone geduwd te worden om mensen zoals jou te overtuigen dat er feitelijk niets aan de hand is en worden de vragenstellers in ridicuul gebracht om ze toch maar te kunnen bestempelen als conspiracy nuts. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 14 december 2007 om 15:54. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De instorting gebeurde in +- 10 sec, al bleef er nog een klein deel van de core eventjes rechtstaan tot +- 25 sec. Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 14 december 2007 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat het weinig zoden aan de dijk zet, kijk eens naar bovenstaande postings! Volgens mij klampt hij zich wanhopig vast aan een wereldbeeld dat aan het verbrokkelen is. En, zo moet ik eerlijk zeggen, het IS ook heel naar en eng etc. Maar in deze gast ga ik nu toch even geen energie meer steken Nuff Said Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() David Rockefeller geintervieuwd door Benjamin Fullford heeft eeen woordje voor de conspirationisten over....
Uniek intervieuw van 15 nov in Japan http://video.google.com/videoplay?do...27408635856046 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 14 december 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk niet dat dat zo is. Dat soort geruchten worden mogelijk door de CIA zelf gelanceerd.
Met David Shayler gingen er ook rumours men wist niet hoe of wat te denken van hem. UIteindelijk hebben ze hem ingepakt door drugs in zijn drinken te doen en dmv Mind Controle technieken uit te schakelen als klokkeluider. Ik geloof meer dat zijn daad met deze film een enorm risico inhoudt en de Cia zal zich er zeker mee bemoeien daarin zit het risico. Deze man is wel mentaal veel sterker. David zat uiteindelijk aan de andere kant M15. Hoe zou het met hem zijn? Het is wel heel bijzonder dat je een afspraak vast krijgt met David Rockefeller; Van daaruit vrezen voor desinformatie kan, geeft Mr.Rockefeller wel eens meer intervieuws? Ik weet t niet. Hij riskeert wel .... moedig |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementslid
|
![]() Hij is niet alleen
Hij heeft hulp anders doe je zoiets niet. Dat had ik eigenlijk als eerste moeten zeggen. Dat was wat ik zag. Dit is bijna niet te snappen voor rationele mensen. Je moet zelf een paar keer dingen op de grens van het 'paranormale' hebben ervaren om dit te snappen. Zijn grootvader is waarschijnlijk vermoord door de Rockefellers of Morgans. Dat kan ook een verklaring zijn voor het verkrijgen van een afspraak. Het leven an sich is een mirakel en paranormaal en onverklaarbaar. Er zijn mensen die beyond gaan. De indianen hadden misschien wel al die powers,de heksen misschien ook. Daarom zijn ze uitgemoord.... Ik ben benieuwd wat dit wordt. Boeiend! http://www.rense.com/general79/benjk.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_12_2007.htm Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2007 om 00:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() Hier het hele verhaaL....
http://www.vinesbranch.com/view/?pageID=346365 |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hun berekeningen kloppen dan misschien wel, het probleem is dat ze er totaal niet toe doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zie je dat de berekening ervan uitgaat dat alle gewicht uitsluitend op die ENE bovenste verdiep valt zonder rekening te houden met de volledige structuur zonder rekening te houden met andere factoren die energieverlies betekenen(pulverisatie, horizontale ejecties, energie absorptie->warmte, enz.). Ze leggen mooi uit hoe de instorting waarschijnlijk startte en eindigen steeds met 'sinds het geweten is dat eens de instorting gestart de volledige instorting onvermijdellijk was' en dit niet aantonen maar refereren naar Zhou & Bazant hun paper terwijl een van hun objectives was; Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 15 december 2007 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen die naar een toepraak van Bill Clinton gaan luisteren op een 'Hillary for president'-bijeenkomst kan je toch moeilijk als 'het' publiek beschouwen he. Maar Clinton heeft gelijk: 'get some fresh air' is de beste remedie tegen alle waanzin. |
||
![]() |
![]() |