![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://archief.nrc.nl/?modus=l&text=...en&hit=9&set=4 |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn passieve kennis van het Frans is meer dan uitstekend. Daarom ook volg ik iedere dag het RTBF-nieuws, kijk ik zo veel mogelijk naar "Mise au Point" en kijk daarnaast ook dagelijks naar France 24 (satellietzender).
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alLeen....wanneer gaan die gastjes nu eens de conclusie durven trekken dat er met die vlamingen niet samen te leven valt? in aFwachting:nog verontwaardiging pleeeeaaaase |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in plaats van daar een goeie kankerverwekkende stinkfabriek te laten zetten gaan ze de stadsmuren restaureren. tes wried, tes wried.... |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Merknaam België loopt op in de paar honderd miljard. Die van Vlaanderen is 0. Investeerders kennen België, maar kennen niet Vlaanderen noch Wallonië. En op politiek wereldtoneel : Er wordt duchtig gelachen in het buitenland met België, onze relatief sterke positie verzwakt nu al.
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals dat van hasselt, een van de grootse van europa. geld voor jeugdcultuur. om zoiets te bedenken moéte gewoon ne kommunist zijn. en rechts beleid van gezond verstand verbiedt dat skaten gewoon, zaak opgelost. dat die jongeren eens leren werken en studeren ipv skaten. 'want dat moesten wij vroeger ook' ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 december 2007 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als u daar zegt "onze relatief sterke positie" dan bedoelt u toch onze zwakke positie?
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 8 december 2007 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En los daarvan, als je geld krijgt om de economie aan te zwengelen doe je dat niet door het in zoiets te steken. Door consequent alle wantoestanden in dit land te negeren maak je jezelf echt niet geloofwaardig hoor. Laat staan dat het iemand zal overtuigen dat België behouden moet blijven. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet je een ex.Vlaams-nationalist voor zijn zoals jij en de minister van cultuur bij de gratie van Steve Stevaert, Bert Anciaux. Die mannen weten pas wat ze sponsoren voor de jeugd! Dezelfde jeugd waar ze persoonlijk het podium van pukkelpop voor opklimmen samen met Dana Winner. Dezelfde jeugd die ze graag stemplicht aan hun broek zouden lappen vanf 16 jaar.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 december 2007 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verbiedt er skaten?
#137 |
Banneling
|
![]() Ik vind het goed van Leterme, maar ook een beetje nutteloos.
Wanneer geeft een politicus eens het startschot over iets waarover hij zelf zeggenschap heeft, ttz grote kuis en desnoods afvoeren van de brt? daT zou pas moedig zijn |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zonet het forum van HLN gelezen. Dit is werkelijk hallucinant wat ik daar allemaal lees. Nog nooit zoveel volksverraders bijeen gezien daar. Dat forum begint echt op het BUB forum te gelijken. Ik heb de aanwezigen daar eens goed mijn gedacht gezegd, al heb ik al gemerkt dat het pro liberale HLN, niet al mijn berichten ook werkelijk plaatst. En dan vooral diegene die niet in hun kraam past.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 8 december 2007 om 22:03. |
![]() |
![]() |
#139 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|