![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Zou 't kunnen dat "forumspook" ook maar een grapje is tgv van beschadigde hersenen ? (dan weten we waarom 't een flauw grapje is) Het hormonaal evenwicht is van "forumspook", dat ook verstoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bang zijn van wat ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, nu stellen ze dus vast dat homosexualiteit genetisch bepaald is. Knap van de wetenschap dat ze dat gen gevonden hebben (al is het maar bij vliegjes).
Maar ik walg van al die "joepie, medicijn tegen homosexualiteit" posts. Het enige dat dat onderzoek wil zeggen is, dat homosexualiteit geen keuze is, maar eigen aan de persoon die homo is. En het toedienen van elk medicijn dat die eigenschap kan wegnemen, vernietigd de persoon waar je het aan toedient en creeert een andere persoon. Wat zouden jullie vinden als er iemand komt voorstellen om je een spuitje te geven zodat je ook een bruine huidskleur krijgt "zoals de meerderheid van de mensen"? Laat mensen nu eens zijn zoals ze zijn. Zodra er een pilleke bestaat dat homofilie wegneemt, is het inderdaad een vrije keuze voor de homo's. Maar geen keuze tussen homo of hetero, het is eigelijk een keuze tussen leven en zelfmoord. En die wens je niemand toe.
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die geurexperimentjes zijn bijzonder amusant, maar verwaarloosbaar. Iemand met een scheef bakkes mag nog zo aanlokkelijk ruiken als hij wil, veel kans op de relatiemarkt maakt hij niet. Bovendien toon je nog steeds niet aan dat er werkelijk sprake is van een keuze: als 'geur' één determinerende factor is betekent dat niet dat er geen andere even onstuurbare factoren zijn die een homoseksuele man uiteindelijk leiden naar een andere homoseksuele man. Ik heb trouwens al veel hetero's bemind, hoor. En ik hoef helemaal geen homoseksuele fantasieën te 'cultiveren': de vrouwelijke sekse, hoezeer ze mij ook werd voorgespiegeld als een verlokking, o.m. op de geurloze televisie, heeft me nooit opgewonden: ik vind brede heupen bijvoorbeeld een verschrikking. Daarmee zeg ik overigens niet dat er geen omgevingsfactoren in het spel zouden kunnen zijn: maar ook die kies je niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelieve niet te schelden. Trouwens, als het een troost kan zijn: u bent heus niet zo eenzaam als u denkt. Volgens mij krijgt u vaak het gezelschap van hem die in de volksmond ook wel 'de duivel' wordt genoemd. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Diatonos : 15 december 2007 om 22:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men blijft dit echter uit politiek correcte redenen hardnekkig ontkennen: homos gaan nu éénmaal ook stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() wat flauwe moppen tappen betreft bent u mij nog steeds de baas, "filosoof". Maar dat is dan ook het enigste, denk ik zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 15 december 2007 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
|
![]() Citaat:
Hoe meer oudere broers, hoe groter de kans op homoseksualiteit. Citaat:
Dit is, misschien was, een niet geteste hypothese. Bem dacht daar anders over: Citaat:
Ik heb daar dus heel wat andere informatie over. Het gaat bijvoorbeeld helemaal niet over hormonale reacties maar om immuunresponsen. Maar ik weet niet vanwaar jij je onderzoek hebt en vooral van wanneer dat onderzoek dateert? Maar ook al word je geboren met het gen om bv reuma te krijgen of kaal te worden, dan nog is het niet gegarandeerd dat je dit ook ooit effectief zult krijgen of worden. Omgekeerd sluit een gen (of in dit geval een genencombinatie) tegen bv een bepaalde vorm van reuma niet sowieso uit dat je ooit deze vorm van reuma zal krijgen. Gemiddeld genomen wordt 50% bepaald door de genen en 50% door de omgeving. Over die omgevingsinvloeden is binnen psychoanalytische kringen aan heel wat interessante theorievorming gedaan. De waarde van het onderzoek waarmee dit topic begon is dan normaalgesproken ook beperkt tot de invloed van het genetische aspect op iemands seksualiteit.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 december 2007 om 00:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alle Griekse burgers waren trouwens getrouwd, en hadden kinderen. Dat was een vereiste om volwaardig burger te zijn. Dat ze buitenshuis met andere vrouwen, of inderdaad ook soms met jonge mannen, seksueel verkeer hadden, ging niemand aan. Dat waren "extraatjes" waar niemand zwaar aan tilde, ook de "bon-vivants" in kwestie niet. Niets te maken met de relnichten van vandaag, en de verwijfde jonge mannetjes, die zich maquilleren, epileren, naar de "coiffeur" gaan voor ingewikkelde kapsels, zich vol juwelen hangen en elkaar kusjes geven als ze elkaar ontmoeten... Dat heeft allemaal wél met de petrochemische vervuiling, en het intens gebruik van pesticiden/ insecticides te maken, net zoals de sterk verminderde vruchtbaarheid der mannen van vandaag (afgenomen met 50 % de laatste vijftig jaar). Het is niet mijn bedoeling mijn persoonlijke walging over homos op dit forum uit te smeren, maar wel om een probleem van algemene volksgezondheid aan te kaarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De onvruchtbaarheid van de laatste eeuwen heeft trouwens te maken met onze onderbroeken, die zijn te strak. Het wordt voor de ballen iets te heet onder de voeten en dat is niet goed voor het zaad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In het oude griekenland was het bon ton, nu niet. Ik denk niet dat ze in het oude griekenland veel last hadden van petrochemie. Nooit gehoord van fases van de puberteit en/of genderdysforie?
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|