Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2007, 00:05   #121
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Ze zijn niet beschadigd, ze zijn hoogstens in de oorspronkelijke staat behouden, en de natuur doet dit doelgericht.

Hun hormonaal evenwicht is ook niet verstoord, ik weet niet vanwaar je dat haalt. Is er onderzoek verricht naar de hormoonbalans van homoseksuelen dat dit aantoont?
Vermits "forumspook" het zegt zonder bronnen zal hij dat onderzoek wel zélf gedaan hebben
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 00:11   #122
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Hun hersenen zijn beschadigd, hun hormonaal evenwicht is verstoord.
Notabene: dat van die toogvrienden was maar een grapje hoor Ik heb geen toogvrienden = ben geheelonthouder.
Zou 't kunnen dat "forumspook" ook maar een grapje is tgv van beschadigde hersenen ? (dan weten we waarom 't een flauw grapje is) Het hormonaal evenwicht is van "forumspook", dat ook verstoord?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 09:08   #123
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Walgelijk hoe sommigen blijkbaar opnieuw homo's als ziek, of afwijkend willen bestempelen, meestal zijn dit mannen die zelf bang zijn voor homoseksualiteit, waarom zou dit nu wezen?
ik begrijp het ook niet Alain...

bang zijn van wat ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 09:10   #124
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
2
in grote doos... is goedkoper
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 09:50   #125
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

OK, nu stellen ze dus vast dat homosexualiteit genetisch bepaald is. Knap van de wetenschap dat ze dat gen gevonden hebben (al is het maar bij vliegjes).

Maar ik walg van al die "joepie, medicijn tegen homosexualiteit" posts. Het enige dat dat onderzoek wil zeggen is, dat homosexualiteit geen keuze is, maar eigen aan de persoon die homo is.
En het toedienen van elk medicijn dat die eigenschap kan wegnemen, vernietigd de persoon waar je het aan toedient en creeert een andere persoon. Wat zouden jullie vinden als er iemand komt voorstellen om je een spuitje te geven zodat je ook een bruine huidskleur krijgt "zoals de meerderheid van de mensen"?
Laat mensen nu eens zijn zoals ze zijn.

Zodra er een pilleke bestaat dat homofilie wegneemt, is het inderdaad een vrije keuze voor de homo's. Maar geen keuze tussen homo of hetero, het is eigelijk een keuze tussen leven en zelfmoord. En die wens je niemand toe.
Oud 15 december 2007, 10:16   #126
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij krijgt geen subsidies van de staat maar de holebi-beweging wel en ik heb daarover wel gerept in deze topic. Waar wil ik dus naartoe? Naar de afschaffing van subsidies voor zo'n beweging.
Je was aan het rebbelen over hetero's die zich als bi uitgeven, maar je haspelt gewoon alles door elkaar. Aangezien je tegen elke vorm van subsidie bent, komen we in een heel andere discussie terecht: over de rol van de staat en haar verhouding tot het middenveld. Mij niet gelaten, maar we zijn hier over andere zaken bezig.

Citaat:
Jij antwoordt ook niet op mijn vraag. Waar wil jij naartoe door te beginnen over statistische kansen op een partner?
Scroll naar boven en zoek de context op waarin ik die uitspraken heb gedaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ik schreef dat indien zoiets klopt, de oorzaak van homoseksualiteit zowel genetisch, als een individuele keuze is.
Die geurexperimentjes zijn bijzonder amusant, maar verwaarloosbaar. Iemand met een scheef bakkes mag nog zo aanlokkelijk ruiken als hij wil, veel kans op de relatiemarkt maakt hij niet. Bovendien toon je nog steeds niet aan dat er werkelijk sprake is van een keuze: als 'geur' één determinerende factor is betekent dat niet dat er geen andere even onstuurbare factoren zijn die een homoseksuele man uiteindelijk leiden naar een andere homoseksuele man. Ik heb trouwens al veel hetero's bemind, hoor. En ik hoef helemaal geen homoseksuele fantasieën te 'cultiveren': de vrouwelijke sekse, hoezeer ze mij ook werd voorgespiegeld als een verlokking, o.m. op de geurloze televisie, heeft me nooit opgewonden: ik vind brede heupen bijvoorbeeld een verschrikking. Daarmee zeg ik overigens niet dat er geen omgevingsfactoren in het spel zouden kunnen zijn: maar ook die kies je niet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 13:12   #127
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid: ik vind dat �*lle organisaties (voor hetero's of holebi's) waar seksuele voorkeur aan de basis ligt, geen subsidies zouden mogen krijgen. Dat is m.i. pure geldverspilling.
We kunnen ook gewoon botweg �*lle subsidies afschaffen en het verenigingsleven laten doodbloeden. Dat zou nogal eens een vette besparing zijn zeg. En met het vrijgekomen geld kunnen we dan de lonen van onze politici een beetje opvijzelen. Die sukkelaars verdienen een extraatje voor al het goede werk dat ze leveren...

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 14:53   #128
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Je was aan het rebbelen over hetero's die zich als bi uitgeven, maar je haspelt gewoon alles door elkaar. Aangezien je tegen elke vorm van subsidie bent, komen we in een heel andere discussie terecht: over de rol van de staat en haar verhouding tot het middenveld. Mij niet gelaten, maar we zijn hier over andere zaken bezig.
OK.
Citaat:
Scroll naar boven en zoek de context op waarin ik die uitspraken heb gedaan.
*knip*

Gelieve niet te schelden.

Trouwens, als het een troost kan zijn: u bent heus niet zo eenzaam als u denkt. Volgens mij krijgt u vaak het gezelschap van hem die in de volksmond ook wel 'de duivel' wordt genoemd.
Citaat:
Die geurexperimentjes zijn bijzonder amusant, maar verwaarloosbaar. Iemand met een scheef bakkes mag nog zo aanlokkelijk ruiken als hij wil, veel kans op de relatiemarkt maakt hij niet. Bovendien toon je nog steeds niet aan dat er werkelijk sprake is van een keuze: als 'geur' één determinerende factor is betekent dat niet dat er geen andere even onstuurbare factoren zijn die een homoseksuele man uiteindelijk leiden naar een andere homoseksuele man. Ik heb trouwens al veel hetero's bemind, hoor. En ik hoef helemaal geen homoseksuele fantasieën te 'cultiveren': de vrouwelijke sekse, hoezeer ze mij ook werd voorgespiegeld als een verlokking, o.m. op de geurloze televisie, heeft me nooit opgewonden: ik vind brede heupen bijvoorbeeld een verschrikking. Daarmee zeg ik overigens niet dat er geen omgevingsfactoren in het spel zouden kunnen zijn: maar ook die kies je niet.
OK.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 15 december 2007 om 22:34.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 23:32   #129
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vermits "forumspook" het zegt zonder bronnen zal hij dat onderzoek wel zélf gedaan hebben
natuurlijk heb ik dat zelf onderzocht, maar natuurlijk niet op de manier waarop u dat zich walgelijk voorstelt "filosoof": gewoon met wat over het onderwerp te lezen. Niet speciaal verhaaltjes over homo's, maar wel wetenschappelijke onderzoekingen naar de invloed van de vervuiling op onze gezondheid. Het is dubbel en dik bewezen dat de petrochemische vervuiling de gehele dierenwereld feminiseert. En ook bij mensen komt meer en meer steriliteit en afwijkend seksueel gedrag voor , notabene homoseksueel gedrag.
Men blijft dit echter uit politiek correcte redenen hardnekkig ontkennen: homos gaan nu éénmaal ook stemmen.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 23:34   #130
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zou 't kunnen dat "forumspook" ook maar een grapje is tgv van beschadigde hersenen ? (dan weten we waarom 't een flauw grapje is) Het hormonaal evenwicht is van "forumspook", dat ook verstoord?
wat flauwe moppen tappen betreft bent u mij nog steeds de baas, "filosoof". Maar dat is dan ook het enigste, denk ik zo...
Oud 15 december 2007, 23:36   #131
Geert C

Standaard

Citaat:
natuurlijk heb ik dat zelf onderzocht, maar natuurlijk niet op de manier waarop u dat zich walgelijk voorstelt "filosoof": gewoon met wat over het onderwerp te lezen. Niet speciaal verhaaltjes over homo's, maar wel wetenschappelijke onderzoekingen naar de invloed van de vervuiling op onze gezondheid. Het is dubbel en dik bewezen dat de petrochemische vervuiling de gehele dierenwereld feminiseert. En ook bij mensen komt meer en meer steriliteit en afwijkend seksueel gedrag voor , notabene homoseksueel gedrag.
Men blijft dit echter uit politiek correcte redenen hardnekkig ontkennen: homos gaan nu éénmaal ook stemmen.
Was er dan petrochemische vervuiling in het oude Griekenland, waar homoseksualiteit (zoals bekend) ook welig tierde?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 15 december 2007 om 23:37.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 00:03   #132
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Neen, vroeger waren er meer homo's dan nu. Het is zelfs zo dat hoe groter het gezin, hoe meer kans er is dat een van de kinderen homo is.
Dit komt door een hormoon dat de moeder afscheid als ze al meerdere keren zwanger is geweest.
Dit zorgt ervoor dat de jongere kinderen kunnen helpen bij de opvoeding van de kinderen van de oudere broers, wat die kinderen een hogere overlevingskans geeft.
Een kind dat genetische aanleg heeft om homoseksueel te worden, wordt dit niet per se.
Men heeft nu ontdekt dat het hormoon dat de moeder afscheid in de baarmoeder tijdens het groeiproces van de foetus een grote rol speelt bij de ontwikkeling van seksuele geaardheid.
Het is zo dat ELKE foetus die begint te ontwikkelen zowel bij mensen als bij dieren in het begin homoseksueel geaard is.
Na verloop van tijd scheid de moeder een hormoon af dat de groei van de hypofyse in de hersenen beïnvloed, dit is een centrum in de hersenen dat een grote rol speelt bij zaken die een mens seksueel aantrekkelijk vindt.
Dit hormoon zorgt ervoor dat kinderen of jongen heteroseksueel worden.
Bij homoseksuelen echter, wordt een extra remhormoon aangemaakt, dat ervoor zorgt dat deze wissel niet plaatsvind, en zodanig de oorspronkelijke geaardheid -de homoseksuele - behouden blijft.
Statistisch gezien word dit remhormoon het meest afgescheiden bij grote gezinnen, een fenomeen dat in onze huidige samenleving steeds minder en minder voorkomt.
Ik geef je wel gelijk forumspook dat er nu meer homoseksuelen zijn dan vroeger, simpelweg omdat de wereld nu dicht bevolkt is.
Er zijn veel homoseksuelen, maar erover zagen is net hetzelfde als steeds opnieuw zeuren dat het regent, dat is de natuur jongen.

Hoe meer oudere broers, hoe groter de kans op homoseksualiteit.
Citaat:
De verklaring hiervoor moet dus wel prenataal zijn. Er zijn, aldus Bogaert, indirecte aanwijzingen dat het immuunsysteem van de moeder, als ze keer op keer zwanger is van een jongetje, steeds sterker reageert op specifiek mannelijke, en dus ‘lichaamsvreemde’ stoffen. Antistoffen ‘tegen mannen’ zouden dan in de baarmoeder de seksuele differentiatie in de hersenen van het ongeboren zoontje kunnen beïnvloeden. Deze theorie verklaart ook waarom vrouwen met oudere zussen niet vaker lesbisch zijn.
http://www.nrc.nl/binnenland/article360683.ece

Dit is, misschien was, een niet geteste hypothese.

Bem dacht daar anders over:

Citaat:
Bem has proposed that genes and biology orchestrate temperaments that gear kids toward sex-typical or sex-atypical activities. Boys who don't like rough-and-tumble play perceive males as different from themselves, a feeling that may turn erotic during adolescence, Bem says

Bogaert's work indicates that for homosexuality to develop, it doesn't matter whether boys feel different from sex-typical older brothers, only that they have older brothers, Bem acknowledges. Still, a maternal immune response could promote homosexuality by lowering a boy's aggression, rather than by stamping a same-sex orientation into the brain, Bem says.
http://www.sciencenews.org/articles/20060701/fob1.asp

Ik heb daar dus heel wat andere informatie over. Het gaat bijvoorbeeld helemaal niet over hormonale reacties maar om immuunresponsen.
Maar ik weet niet vanwaar jij je onderzoek hebt en vooral van wanneer dat onderzoek dateert?

Maar ook al word je geboren met het gen om bv reuma te krijgen of kaal te worden, dan nog is het niet gegarandeerd dat je dit ook ooit effectief zult krijgen of worden. Omgekeerd sluit een gen (of in dit geval een genencombinatie) tegen bv een bepaalde vorm van reuma niet sowieso uit dat je ooit deze vorm van reuma zal krijgen.
Gemiddeld genomen wordt 50% bepaald door de genen en 50% door de omgeving.
Over die omgevingsinvloeden is binnen psychoanalytische kringen aan heel wat interessante theorievorming gedaan.

De waarde van het onderzoek waarmee dit topic begon is dan normaalgesproken ook beperkt tot de invloed van het genetische aspect op iemands seksualiteit.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 december 2007 om 00:14.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 10:45   #133
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Was er dan petrochemische vervuiling in het oude Griekenland, waar homoseksualiteit (zoals bekend) ook welig tierde?
Die vermeende homoseksualiteit in Griekenland is sterk overdreven, ga dat maar eens vragen aan hedendaagse Grieken
Alle Griekse burgers waren trouwens getrouwd, en hadden kinderen. Dat was een vereiste om volwaardig burger te zijn. Dat ze buitenshuis met andere vrouwen, of inderdaad ook soms met jonge mannen, seksueel verkeer hadden, ging niemand aan. Dat waren "extraatjes" waar niemand zwaar aan tilde, ook de "bon-vivants" in kwestie niet. Niets te maken met de relnichten van vandaag, en de verwijfde jonge mannetjes, die zich maquilleren, epileren, naar de "coiffeur" gaan voor ingewikkelde kapsels, zich vol juwelen hangen en elkaar kusjes geven als ze elkaar ontmoeten...
Dat heeft allemaal wél met de petrochemische vervuiling, en het intens gebruik van pesticiden/ insecticides te maken, net zoals de sterk verminderde vruchtbaarheid der mannen van vandaag (afgenomen met 50 % de laatste vijftig jaar). Het is niet mijn bedoeling mijn persoonlijke walging over homos op dit forum uit te smeren, maar wel om een probleem van algemene volksgezondheid aan te kaarten.
Oud 16 december 2007, 11:52   #134
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dubbel en dik bewezen dat de petrochemische vervuiling de gehele dierenwereld feminiseert. En ook bij mensen komt meer en meer steriliteit en afwijkend seksueel gedrag voor , notabene homoseksueel gedrag.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 16 december 2007, 11:54   #135
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets te maken met de relnichten van vandaag, en de verwijfde jonge mannetjes, die zich maquilleren, epileren, naar de "coiffeur" gaan voor ingewikkelde kapsels, zich vol juwelen hangen en elkaar kusjes geven als ze elkaar ontmoeten...
Dat heeft allemaal wél met de petrochemische vervuiling, en het intens gebruik van pesticiden/ insecticides te maken, net zoals de sterk verminderde vruchtbaarheid der mannen van vandaag (afgenomen met 50 % de laatste vijftig jaar).

Citaat:
Het is niet mijn bedoeling mijn persoonlijke walging over homos op dit forum uit te smeren, maar wel om een probleem van algemene volksgezondheid aan te kaarten.

Citaat:
Oud 16 december 2007, 13:38   #136
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die vermeende homoseksualiteit in Griekenland is sterk overdreven, ga dat maar eens vragen aan hedendaagse Grieken
Alle Griekse burgers waren trouwens getrouwd, en hadden kinderen. Dat was een vereiste om volwaardig burger te zijn. Dat ze buitenshuis met andere vrouwen, of inderdaad ook soms met jonge mannen, seksueel verkeer hadden, ging niemand aan. Dat waren "extraatjes" waar niemand zwaar aan tilde, ook de "bon-vivants" in kwestie niet. Niets te maken met de relnichten van vandaag, en de verwijfde jonge mannetjes, die zich maquilleren, epileren, naar de "coiffeur" gaan voor ingewikkelde kapsels, zich vol juwelen hangen en elkaar kusjes geven als ze elkaar ontmoeten...
Dat heeft allemaal wél met de petrochemische vervuiling, en het intens gebruik van pesticiden/ insecticides te maken, net zoals de sterk verminderde vruchtbaarheid der mannen van vandaag (afgenomen met 50 % de laatste vijftig jaar). Het is niet mijn bedoeling mijn persoonlijke walging over homos op dit forum uit te smeren, maar wel om een probleem van algemene volksgezondheid aan te kaarten.
Nu je het toch over de Grieken hebt, die epileerden en maqui-nogietsen zichzelf ook. Zij smeerden zichzelf in met olijfolie en wreven met een ijzeren voorwerp de hardgeworden laag eraf. Al het haar was er dan af, lichaamshaar was voor mannen namelijk uit den boze. De algemene opvatting voor de Griekse mannen was trouwens: Vrouwtje voor de eer, mannetje voor het plezier. Overigens was dat alleen weggelegd voor mannen die - inderdaad - al getrouwd waren, want bij hen viel er iets te halen.

De onvruchtbaarheid van de laatste eeuwen heeft trouwens te maken met onze onderbroeken, die zijn te strak. Het wordt voor de ballen iets te heet onder de voeten en dat is niet goed voor het zaad.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 14:01   #137
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nu je het toch over de Grieken hebt, die epileerden en maqui-nogietsen zichzelf ook. Zij smeerden zichzelf in met olijfolie en wreven met een ijzeren voorwerp de hardgeworden laag eraf. Al het haar was er dan af, lichaamshaar was voor mannen namelijk uit den boze. De algemene opvatting voor de Griekse mannen was trouwens: Vrouwtje voor de eer, mannetje voor het plezier. Overigens was dat alleen weggelegd voor mannen die - inderdaad - al getrouwd waren, want bij hen viel er iets te halen.

De onvruchtbaarheid van de laatste eeuwen heeft trouwens te maken met onze onderbroeken, die zijn te strak. Het wordt voor de ballen iets te heet onder de voeten en dat is niet goed voor het zaad.
Forumspook laat zijn onderbroeken op maat maken in een petrochemische bedrijf. Vandaar...

Citaat:
Oud 16 december 2007, 14:08   #138
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Homo's komen voor hun geaardheid uit naarmate dat maatschappelijk aanvaard is.
In het oude griekenland was het bon ton, nu niet.
Ik denk niet dat ze in het oude griekenland veel last hadden van petrochemie.

Nooit gehoord van fases van de puberteit en/of genderdysforie?
Oud 17 december 2007, 01:21   #139
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
hadden die geen olielampjes voor verlichting ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 01:23   #140
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be