![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Niet betrouwbaarder of minder betrouwbaar dan de intox van de inlichtingendiensten die toch maar één doel hebben: zichzélf...
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 december 2007 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementslid
|
![]() Hier een grafiek van de europese commisie inzake terreur 2006
waar veel 0000 op staan. http://sargasso.nl/archief/2007/04/2...iet-in-europa/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je islamitische vriendjes lieten zich vandaag weer langs hun meest gekende kant zien. Ze verstoorden het politieke leven in Pakistan alweer met een zelfmoordaanslag. Die moslims en hun bommetjes toch : zelfs de Belgische inlichtingendiensten kunnen niet voorzichtig genoeg zijn als er leden van de religie van de vrede en zelfmoordbommen in de buurt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Terreuraanslagen van de VMO?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() Eerst twee schoten in de nek en borst?
En dan blaast iemand zich op? Leuk beeld geef je zo aan de wereld. Hoeveel moslim terrorisme is er vandaag geboren met deze aanslag onder de moslims? Hoeveel haat jegens moslims is er vandaag geboren onder de westerlingen? Tel uit de winst voor het tanende beeld van mislimterrorisme, ik zou spreken van een buitenkans! Twee nekschoten Das professionel werk. geen geloofsfanatiekelingen. Problem; moslim terrorisme Reaction; veroordeling wereldwijd ook van Bush.... Solution? Dictature. Net als 9/11. Ik zou willen dat ik me vergis... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik niet! Ik vind het een prachtige plaats, alleen de manier waarop de machthebbers bezig zijn is door en door slecht! Het 'gewone volk' Jij en ik hebben de plicht om deze planeet vooruit te helpen in zijn evolutie, die al jaren gestagneerd is, en om zo een betere plek achter te laten voor de mensen die na ons komen! we zitten in een hele belangrijke fase van deze planeet waarin iedereen mee kan helpen en kan stappen in zijn/haar grootsheid! Zodat het geen "zielige plaats" meer zal zijn, maar een baken van licht in het universum! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2007 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Trabelsi wil Amerikanen doden, geen Europeanen
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef! wat een geluk! we zijn enkel collateral targets....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Ja, terreuraanslagen. Of dacht je nu echt dat straatvechten hun enige acties waren? Dan ben je slecht geïnformeerd. Of je bent niet op de hoogte van het feit dat terreuraanslagen niet per definitie met bommen dienen te gebeuren. De VMO stak niet eens onder stoelen of banken dat het hun bedoeling was om terreur te zaaien. Het is dan ook nogal belachelijk dat sommigen dit nu proberen te ontkennen. Hopelijk is het enkel uit onwetendheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BenX : 30 december 2007 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 30 december 2007 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Vandaag op VRT nieuws: onduidelijkheid over reden terreur alarm.
Wel schijnen er aanwijzingen geweest te zijn omtrent een geplande aanslag op de Brusselse Metro, van eenzelfde soort als in Londen. Wat die onduidelijkheid dan precies is dat snap ik niet. Het is maar normaal dat we niet alle informatie van de Veiligheidsdiensten uitgestald krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verwar het aansteken van een pétarke toch niet met een terreuraanslag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aldus sprak de experte in alles (en nog wat).