Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 december 2016, 09:00   #1381
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
OMZEILEN VAN FAILLISEMENTS RECHT

Er werd niet geantwoord op deze argumentatie die in mijn verdediging stond.

De Rechtbank van eerste aanleg van Leuven volgt dus de stelling van concluant dat een sterfhuisconstructie via vereffening nooit het omzeilen van de faillissementswetgeving kan zijn juist omdat een vennootschap in vereffening steeds kan failliet verklaard worden

Cass 17 juni 1994.

Dit vonnis staat dus in schil contrast met de uitspraak van het hof van beroep te Antwerpen welke stelde dat een sterfhuisconstructie strafbaar was omdat een wet van Openbare orde werd omzeild (Intellectuele Valsheid)

9 April 2003 Negende Correctionele Kamer van het Hof van Beroep te Antwerpen

OM DEZE REDEN
BEHAGE HET DE rechtbank

De gordiaanse knoop door te hakken door:


Expliciet te vermelden in haar vonnis of de rechtbank van oordeel is dat een sterfhuisconstructie altijd strafbaar is omdat de openbare orde wordt omzeild (in navolging van Antwerpen 9 april 2003 ) of enkel
strafbaar is als de uitvoering van de sterfhuisconstructie een duidelijke aanwijsbare fout bevat.(in navolging van de ganse rechtspraak tot 9 April 2003)




Antwerpen, 2 maart 2005


het vonnis gaf nergens antwoord op dit twistpunt ,stond nochtans in het beschikkend gedeelte van mijn besluiten en dat is volgens mij inbreuk tegen de grondwet .
PATRICE IK WACHT ????
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 09:30   #1382
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
EN JA EN DAAR OP IS CAPITAIN IGLO OP GECOPIEERD;
En waarom lijkt dat prentje op jouw 'website' dan meer op captain iglo dan op Edward Smith ?

Wat een gelul weer...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 10:32   #1383
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
En waarom lijkt dat prentje op jouw 'website' dan meer op captain iglo dan op Edward Smith ?

Wat een gelul weer...
ja ik trek mij dat niet aan wie het is ,als de boodschap maar duidelijk is

ALS JE AAN HET VERZUIPEN ZIJT MOET GE BIJ ONS ZIJN



3 hebben dat al begrepen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 10:34   #1384
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Website? Is dat een website? Let trouwens op met het gebruik van foto's uit Titanic. Als er geen royalties voor zijn betaald gaat ge er een serieuze kater aan overhouden als ze er op vallen.

Alles wat ge doet is amateuristisch en verre van professioneel.
en hoe denk je dat klaar te krijgen tegen een vennootschap in oprichting ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 december 2016 om 10:34.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 10:51   #1385
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
en hoe denk je dat klaar te krijgen tegen een vennootschap in oprichting ?
Dus een vennootschap in oprichting verkeert in volledige wetteloosheid en de vennoten kunnen voor niets aansprakelijk gehouden worden. Copy rechten heeft op hen geen toepassing. Denkt gij werkelijk dat ge hier met seniele oudjes of simpele mensjes van Tenerife of Berchem hebt te maken hebt die uw zever slikken als van een Messias?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 11:19   #1386
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dus een vennootschap in oprichting verkeert in volledige wetteloosheid en de vennoten kunnen voor niets aansprakelijk gehouden worden. Copy rechten heeft op hen geen toepassing. Denkt gij werkelijk dat ge hier met seniele oudjes of simpele mensjes van Tenerife of Berchem hebt te maken hebt die uw zever slikken als van een Messias?
enkel de promotor is aansprakelijk en die veegt zijn aansprakelijkheid weg binnen 2 jaar door het simpele feit van de oprichting van de vennootschap.

Je bent hier wel bezig tegen iemand die in de rechtenbibliotheek bijna woont ,ik ken alle arresten ivm veinzing en vennootschap in oprichting.

Dus ik weet wat ik doe
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 11:29   #1387
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
de vennoten kunnen voor niets aansprakelijk gehouden worden.
Je weet niet wie de vennoten zijn ,je kent enkel de promotor en in mijn geval zal de vennootschap worden opgericht door andere vennoten ,meestal firmas ,dus je komt nooit te weten wie er achter deze vennootschap in oprichting schuilt.

K.I.S.S
KEEP IT SIMPEL ANS STUPID
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 december 2016 om 11:31.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 11:58   #1388
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Je weet niet wie de vennoten zijn ,je kent enkel de promotor en in mijn geval zal de vennootschap worden opgericht door andere vennoten ,meestal firmas ,dus je komt nooit te weten wie er achter deze vennootschap in oprichting schuilt.

K.I.S.S
KEEP IT SIMPEL ANS STUPID
Doet er allemaal niet toe, de houder van de domeinnaam is verantwoordelijk voor de inhoud van een website, en eventuele schending van copyrights.
Even naar DNS Belgium en...tadzaaa!

Domein
Naam sterfhuisconsulent.be
Status REGISTERED
Registratie 18 juni 2016 10:58 CEST
Laatste wijziging 18 juni 2016 10:58 CEST

Domeinnaamhouder
Taal Nederlands
E-mail [email protected]
Technische contactpersonen van de registrar
Naam One.com Hostmaster
Organisatie One.com A/S

Taal Engels
Adres Kalvebod Brygge 24
1560 København V
Denemarken
Telefoon +45.46907100
Fax +45.70205872
E-mail [email protected]
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 13:22   #1389
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Doet er allemaal niet toe, de houder van de domeinnaam is verantwoordelijk voor de inhoud van een website, en eventuele schending van copyrights.
Even naar DNS Belgium en...tadzaaa!

Domein
Naam sterfhuisconsulent.be
Status REGISTERED
Registratie 18 juni 2016 10:58 CEST
Laatste wijziging 18 juni 2016 10:58 CEST

Domeinnaamhouder
Taal Nederlands
E-mail [email protected]
Technische contactpersonen van de registrar
Naam One.com Hostmaster
Organisatie One.com A/S

Taal Engels
Adres Kalvebod Brygge 24
1560 København V
Denemarken
Telefoon +45.46907100
Fax +45.70205872
E-mail [email protected]

Zijn 'team' blijft discreet...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 14:16   #1390
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Doet er allemaal niet toe, de houder van de domeinnaam is verantwoordelijk voor de inhoud van een website, en eventuele schending van copyrights.
Even naar DNS Belgium en...tadzaaa!

Domein
Naam sterfhuisconsulent.be
Status REGISTERED
Registratie 18 juni 2016 10:58 CEST
Laatste wijziging 18 juni 2016 10:58 CEST

Domeinnaamhouder
Taal Nederlands
E-mail [email protected]
Technische contactpersonen van de registrar
Naam One.com Hostmaster
Organisatie One.com A/S

Taal Engels
Adres Kalvebod Brygge 24
1560 København V
Denemarken
Telefoon +45.46907100
Fax +45.70205872
E-mail [email protected]
NATIONAL GEOGRAFIC GAAT ZICH NIET BEZIGHOUDEN MET ZOIETS EN BOVENDIEN IK BETAAL ALS HET MOET.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 14:27   #1391
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Zijn 'team' blijft discreet...
ze zitten in Thailand,Dominicaanse republiek ,Bulgarije en Servie,Nederland en Luxemburg voorlopig kwestie van te werken met E.V en tijdelijke internationale verenigingen en internationale zetelverplaatsingen snel te kunnenuitvoeren zoals Lucky Luck ,sneller dan zijn schaduw.
Daarom dat IPR volledig wordt uitgewerkt in mijn C(spec) ,ben er aan bezig daarom zit ik alle dagen in de bibliotheek.

Heb net vernomen dat DYZO op haar sessie gisteren mededeelde dat sterfhuisconstructies volledig legaal zijn nu (WAT IK HIER ALTIJD BEWEERDE),spijtig dat ik niet aanwezig mocht zijn maar er waren 40 getuigen in de zaal die aanwezig waren waaronder de voorzitter van de kamer van consulaire rechters (mooie en intelligente dame), die weten nu ook dat ze niet meer achter mij moeten jagen omdat ik open en bloot mij profileer als sterfhuisconsulent.

HET IS LEGAAL dixit DYZO voordracht Grobbendonck 2.12.2016.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 december 2016 om 14:30.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 14:42   #1392
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ze zitten in Thailand,Dominicaanse republiek ,Bulgarije en Servie,Nederland en Luxemburg voorlopig kwestie van te werken met E.V en tijdelijke internationale verenigingen en internationale zetelverplaatsingen snel te kunnenuitvoeren zoals Lucky Luck ,sneller dan zijn schaduw.
Daarom dat IPR volledig wordt uitgewerkt in mijn C(spec) ,ben er aan bezig daarom zit ik alle dagen in de bibliotheek.

Heb net vernomen dat DYZO op haar sessie gisteren mededeelde dat sterfhuisconstructies volledig legaal zijn nu (WAT IK HIER ALTIJD BEWEERDE),spijtig dat ik niet aanwezig mocht zijn maar er waren 40 getuigen in de zaal die aanwezig waren waaronder de voorzitter van de kamer van consulaire rechters (mooie en intelligente dame), die weten nu ook dat ze niet meer achter mij moeten jagen omdat ik open en bloot mij profileer als sterfhuisconsulent.

HET IS LEGAAL dixit DYZO voordracht Grobbendonck 2.12.2016.
Eindelijk een bericht van u waar ik iets aan heb. De voorzitter vd kamer van consulaire rechters is een lekker wijf.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 14:54   #1393
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Je weet niet wie de vennoten zijn ,je kent enkel de promotor en in mijn geval zal de vennootschap worden opgericht door andere vennoten ,meestal firmas ,dus je komt nooit te weten wie er achter deze vennootschap in oprichting schuilt.

K.I.S.S
KEEP IT SIMPEL ANS STUPID
Het toont weer aan door dit detail hoe u een bloedzuiger bent die op anderen teert u misbruikt maakt van eigendom en eigendomsrechten. Gans uw sterfhuis mistspuiterij is daarop gebaseerd. U steelt met frauduleuse trucs geld van rechthebbende schuldeisers om de pot te verdelen tussen u en gefailleerden. Uw gefoefel is zo simpel als bonjour. Uw gezever van wiskunde en andere soi-disant gecompliceerde succesvolle constructies heeft tot hiertoe nog niet veel indruk gemaakt op de rechterlijke overheid die u heeft veroordeeld als een vulgaire oplichter.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 14:59   #1394
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het toont weer aan door dit detail hoe u een bloedzuiger bent die op anderen teert u misbruikt maakt van eigendom en eigendomsrechten. Gans uw sterfhuis mistspuiterij is daarop gebaseerd. U steelt met frauduleuse trucs geld van rechthebbende schuldeisers om de pot te verdelen tussen u en gefailleerden. Uw gefoefel is zo simpel als bonjour. Uw gezever van wiskunde en andere soi-disant gecompliceerde succesvolle constructies heeft tot hiertoe nog niet veel indruk gemaakt op de rechterlijke overheid die u heeft veroordeeld als een vulgaire oplichter.
zo simpel is het ook niet.

We waren aan de 1e inbreuk namelijk Het Faillissement omzeilen ,wat toen een openbare orde wetgeving was. TOEN niet NU

Vraag is nog altijd niet beantwoord of op het moment van het vonnis was het al niet meer van openbare orde (cass 14 jan 2005) kon ik dan nog daarop veroordeeld worden. Ik wacht nog steeds op antwoord van de slimmen hier.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 15:01   #1395
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het toont weer aan door dit detail hoe u een bloedzuiger bent die op anderen teert u misbruikt maakt van eigendom en eigendomsrechten. Gans uw sterfhuis mistspuiterij is daarop gebaseerd. U steelt met frauduleuse trucs geld van rechthebbende schuldeisers om de pot te verdelen tussen u en gefailleerden. Uw gefoefel is zo simpel als bonjour. Uw gezever van wiskunde en andere soi-disant gecompliceerde succesvolle constructies heeft tot hiertoe nog niet veel indruk gemaakt op de rechterlijke overheid die u heeft veroordeeld als een vulgaire oplichter.
Bedankt om het hier nog eens even samen te vatten!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 15:02   #1396
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
zo simpel is het ook niet.

We waren aan de 1e inbreuk namelijk Het Faillissement omzeilen ,wat toen een openbare orde wetgeving was. TOEN niet NU

Vraag is nog altijd niet beantwoord of op het moment van het vonnis was het al niet meer van openbare orde (cass 14 jan 2005) kon ik dan nog daarop veroordeeld worden. [B]Ik wacht nog steeds op antwoord van de slimmen hier.
[/b]
Dat is hier een forum, geen kwis.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 15:10   #1397
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

OMZEILEN FAILLISEMENT

Kan inbreuk zijn op

Niet op tijd neerleggen van de boeken

Dure middelen gebruiken om het faillissement uit te stellen (vereffeningsfee)

Intellectuele valsheid in geschriften namelijk waarheidsvermomming want het was niet de bedoeling daadwerkelijk te vereffenen maar het faillissement te omzeilen minstens uit te stellen.

Gek dat ik voor alle drie werd veroordeelt terwijl normaal het 3e niet kan omdat er geen enkele akte is vernietigd.

Het is wel op te maken uit de tekst van mijn veroordeling dus de eerste 2 veroordelingen kloppen dan wel ,de derde is niet juist of wel juist maar men is vergeten de akten van vereffening te vernietigen bij al de notarissen ,dus geen vernietiging ,geen valsheid in geschriften (ook contrapossitieve)

dit wil zeggen dat enkel de eenvoudig bankbreuk overblijft das iets anders dan 8 blz opsomming van alle mogelijke misdaden.

Daarom wil ik overgaan op inbreuk 2 namelijk exorbitante fees als vereffenaar gaande van 1.000.000 bFR mnimum tot 20.000.000bfr ingeval van LA RESERVE KNOKKE en 80.000.000 BFRS bij de opkuis van de ODB GROEP

Dit zou kunnen ontdraging van actief zijn en bijgevolg frauduleus failliet dus dat wil ik uit discussiëren (die vraag komt zeker ook tijdens mijn voordrachten dus kan me er beter op voorbereiden)

maar eerst moet inbreuk 1 afgewerkt zijn.

Patrice ????? WAAR BEN JE ??

Spijtig dat tashunga niet meer meedoet ,die had er ook verstand van
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 15:15   #1398
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
en waar zit patrice met repliek op omzeilen faillissements wet
ik zou graag aan het volgende beginnen

EXORBITANT GELDGEWIN zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer intressant en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
zo simpel is het ook niet.

We waren aan de 1e inbreuk namelijk Het Faillissement omzeilen ,wat toen een openbare orde wetgeving was. TOEN niet NU

Vraag is nog altijd niet beantwoord of op het moment van het vonnis was het al niet meer van openbare orde (cass 14 jan 2005) kon ik dan nog daarop veroordeeld worden. Ik wacht nog steeds op antwoord van de slimmen hier.
Wie zegt dat 'het faillissement omzeilen' echt de 'inbreuk' is? Jij die niks kent van strafrecht?

Ik lees een vijftigtal mogelijke tenlasteleggingen in het stukske vonnis dat je hebt gegeven, ik ben benieuwd wat de hele lijst is...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 15:25   #1399
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Yan heeft gevraagd om de toekomstige maatschappelijke zetels daar te zetten zodat zijn Haitiaanse vrouw een vast inkomen heeft ,zij kan onmogelijk werk vinden in de DR
Ik betaal nu 125 e per maand bij de advocaten dus ik zou het hem gunnen.
mag iets terug doen voor de man die samen met mij ISIMORPHOSIS heeft ontwikkeld en mij 11 jaar goed geld heeft laten verdienen tijdens mijn beroepsverbod.
De mensen die Johan Daelemans afgezet hebben wonen exact op hetzelfde adres...
Toeval??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 15:25   #1400
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Yan heeft gevraagd om de toekomstige maatschappelijke zetels daar te zetten zodat zijn Haitiaanse vrouw een vast inkomen heeft ,zij kan onmogelijk werk vinden in de DR
Ik betaal nu 125 e per maand bij de advocaten dus ik zou het hem gunnen.
mag iets terug doen voor de man die samen met mij ISIMORPHOSIS heeft ontwikkeld en mij 11 jaar goed geld heeft laten verdienen tijdens mijn beroepsverbod.
De mensen die Johan Daelemans afgezet hebben wonen exact op hetzelfde adres...
Toeval??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be