![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14061 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In desserts - en met mate gebruikt - is dat heel lekker bij bvb. gestoofde pruimen, peren en ander fruit, of in zoete chutneys, of in koffie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14062 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen volharders in het 11.000 topic.
Om de schmilblick wat vooruit te helpen, een nu-al-lang-vergeten-hitje uit mijn pubertijd. Aangezien deze topic grotendeels door ouwe zakken als ikzelf bezocht wordt levert het iemand misschien nog een vergeten herinnering op. (Ten goede of ten kwade. ) https://www.youtube.com/watch?v=htBfNPyKKoI (Geïnspireerd door de Vicky Leandros post van Derk II) (Zo kunnen we deze draad boosten naar 100.000)
![]() |
#14063 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de sterrenregen (de piek was) vorige nacht?
Tot 85 Vallende sterren per uur; 85 wensen per uur. ![]() Iemand gekeken? 't Beste moment was rond 3.30 u., ik heb gekeken, ook foto's (proberen te) gemaakt, maar mijn camera is niet goed genoeg. Was erg mooi! Ze zijn nog ± 12 dagen te zien. ![]() http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...-per-uur.dhtml
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 augustus 2016 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14064 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wortelen en kardemon is als lamsvlees en rozemarijn. Maar subtiel he. Wel veel werk om te pellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1972 : 2 kleine kinderen en geen geld ![]()
![]() |
![]() |
#14066 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had ik dat maar geweten dan had ik niet zo zalig blijven liggen snurken in mijn bedje. ![]()
![]() |
![]() |
#14067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen wie de vallende sterren niet gezien heeft en daarom geen wens kon doen
![]()
![]() |
#14068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14069 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig is er ook best mooie muziek, ik volg het wel niet meer en ik ben zeker geen kenner.
Maar vroeger kwam het allemaal veel natuurlijker over en er waren micro's en versterkers maar de zangers konden het zelf nog echt, tegenwoordig vraag ik me altijd af of ze wel bekwaam zijn om één noot uit te brengen zonder een gigantische entourage van elektronische hulpmiddelen. Om het af te leren het fantastische "Soley, soley" van Middle of the Road. https://www.youtube.com/watch?v=rm_bhJ7-ddA
![]() |
#14070 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen allemaal. Ik zit te wachten op de zevenkamp, speerwerpen, en kom even langs.
Hier nog een nummertje dat mijn puberhart wat sneller deed slagen. https://www.youtube.com/watch?v=xYoogY-UGio 1973 was het jaar dat ik mij begon te interesseren in muziek, en fan werd van de progressieve rock. Deep Purple was mijn eerste favoriet, en ook de eerste LP die ik gekocht heb. "Who do we think we are" en dan Black Sabbath en Pink Floyd enzovoort. De radio-hitjes werden dan eerder enerverend omdat er practisch nooit iets gespeeld werd van mijn favoriete muziek. Dus ook de volgende singles van Quatro wond ik maar niks.
![]() |
#14071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot 24 augustus, maar de piek is voorbij, en de maan is eigenlijk ietsje te helder. 't Universum is toch wel prachtig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14072 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondanks haar blessure heeft ons Nafitassoe een goeie worp gedaan. Ze heeft zich weer bezeerd en stopt blijkbaar met werpen, maar wat een sportvrouw.
Het mooiste moment tot nu toe in deze spelen dat ik gezien heb was het hoogspringen in de zevenkamp, waar er nog twee kandidaten overbleven. Nafi en de Britse Johnson-Tompson. Beide concurrentes moedigden elkaar aan voor elke sprong, en feliciteerden mekaar aan het einde. Dat is sport waar men van kan genieten.
![]() |
#14073 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A beautiful 14/08
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14074 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14075 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de dag is best meegevallen afgezien van het feit dat mijn digibox daarnet besloten heeft in staking te gaan. Ik heb hem even helemaal uitgeschakeld, met een beetje chance herpakt hij zich.
Een paar jaar geleden wist ik niet wat een digibox was en nu zou ik niet meer zonder kunnen! Erg hé! ![]()
![]() |
#14077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14078 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wreed content. 't is mooi als iemand zichzelf overtreft. Ik wens haar nog veel successen toe.
![]() |
#14079 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=d5p_U8J0iRQ
Salve Regina.
![]() |
#14080 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen alle moeders
![]()