![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14061 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14062 |
Minister-President
|
![]() On a related note: hier wordt zowat alles klaargemaakt: zalmkop, eendenhuid, varkenspootjes, varkensoren, kippenenkels, kippennekken, kippenmagen, levertjes, duiven- en andere niertjes en zeediertjes waarvan ik de naam zelfs niet ken. Niet door mij natuurlijk, maar door enkele Chinezen. Hun keuken is een beetje diverser dan de Vlaamse.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 4 september 2010 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14063 |
Minister-President
|
![]() Ik zit met vier Chinezen en een Limburger op kot. De kippenenkels werden klaargemaakt door een Chinese.
Je denkt dat die dingen enkel daar gegeten worden? Goed mogelijk.
![]() |
#14064 |
|
![]() Ik ben ooit eens door een Chinese vriend uitgenodigd naar de achterkamer van een restaurant waar de authentieke keuken geserveerd werd. Daar kwamen ook kippenenkels (onder andere) aan te pas. Vandaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14065 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je doet er wel wat inspiratie van op.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 4 september 2010 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14066 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch nt veel(niks?) eet aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14067 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14068 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14069 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14072 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14073 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14074 |
Banneling
|
![]() On topic: orgaanvlees. Lekker en goedkoop. Anderhalve euro voor twee kilo kippenmagen/harten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14075 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14076 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kippenmagen? Wel, die bakt men of kookt men, zoals elk ander vlees. Is lekker hoor. Moet je maar eens kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14077 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14078 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat je als arme toch wel die preutsheid niet bezat.
Vlees is vlees. Of het nu kip, slak of sprinkhaan is. Vaak staan vooroordelen de smaakbeleving in de weg. Of is de smaak iets wat we niet gewoon zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon gelijk ander soep , nen boulie laten trekken , dan de leverkes voor de groenten . Ik haal die er wel uit als ze gaar zijn om ze met een vork te pletten (anders zagen ze voor "die rare stukjes", de smaak van de leverkes komt echt wel goed naar boven en 't is nog stevig soepke ook , goed in de winter ![]() Die magen lijkt me iets raar maar 'k wil da wel eens proberen , 'k weet dat m'nen hond vroeger pensen kreeg , koeiemagen (niet koken , ik herhaal , niet koken , da stinkt uuuuuren en dagen héél uw kot door...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14080 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |