Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2007, 09:41   #14081
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Hoe ongeloofwaardiger een theorie, hoe meer bewijs je nodig hebt om iemand te overtuigen. Laat het nu net zo zijn dat voor de meest ongeloofwaardige theorieën ook het minst bewijs bestaat
En waarom is het ongeloofwaardig, omdat het zo vloekt met het conventionele wereldbeeld. Als dit waar zou zijn zou dit enorm veel impliceren voor de aard van onze realiteit. Daarom is het het vermelden waard, vermelden zoals ik doe. Mij zal je nooit horen zeggen dat de reptielen zeker bestaan of iemand ervan proberen te overtuigen.

Dat de Parcifal en Firestones dat gebruiken om alles op een hoop te gooien en in het belachelijke te trekken, dat is hun probleem.
Oud 25 mei 2007, 09:54   #14082
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En waarom is het ongeloofwaardig, omdat het zo vloekt met het conventionele wereldbeeld. Als dit waar zou zijn zou dit enorm veel impliceren voor de aard van onze realiteit. Daarom is het het vermelden waard, vermelden zoals ik doe. Mij zal je nooit horen zeggen dat de reptielen zeker bestaan of iemand ervan proberen te overtuigen.

Dat de Parcifal en Firestones dat gebruiken om alles op een hoop te gooien en in het belachelijke te trekken, dat is hun probleem.
De "Parcifal en Firestones" gebruiken de ene zever helemaal niet om de andere zever in het belachelijke te trekken.

Elke idiote theorie wordt op haar eigen waarde de prullenbak ingewerkt, hoor.

Jullie fixatie op de "Parcifal en Firestones" is overigens misplaatst.
Als je aandachtig de threads leest zal je merken dat wij net bij de weinigen horen die op jullie argumenten ingaan. Uiteraard om ze (gemakkelijk) te weerleggen.

De meeste anderen blijven (wijselijk) weg uit deze threads, of komen inderdaad af en toe de samenzweringstheorieën even uitlachen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 25 mei 2007 om 09:55.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 10:00   #14083
exodus

Standaard

Ivm die discussie over reptielen is het mss nog eens interessant een post van enkele maanden geleden boven te halen die refereert naar reptielen van verschillende bronnen.

Hier enkele stukken uit Cathy O'Brien haar boek waar Pindar het over had, ivm de reptielen. Merk op dat zij niet gelooft in reptielen maar het toeschreef aan haar mind control:

Citaat:
Early the next morning, deep underground in the NASA's Goddard Space Flight Center mind-control lab near D.C., Bill Bennett began preparing me for the program. NASA uses various "CIA designer drugs" to chemically alter the brain and create exactly the mindset required at the time. Huntsville, Alabama's NASA drug of choice, "Trainquility," created a feeling of absolute, peaceful compliance and a sensation of walking on air. The drug administered this time was sufficiently similar to Tranquility to create total compliance. The beating I had endured the night before had rendered me helpless, anyway, and I could barely crawl up onto the cold, metal lab table as the drug took effect.

In the darkness surrounding me, I could hear Bill Bennett talking, "This is my brother, Bob. He and I work as one unit. We are alien to this dimension -- two beings from another plane."

The high-tech light display swirling around me convinced me I was transforming dimensions with them. A laser of light hit the black wall in front of me, which seemed to explode into a panoramic view of a White House cocktail party -- as though I had transformed dimensions and stood amongst them. Not recognizing anyone, I frantically asked, "Who are these people?"

"They're not people, and this isn't a spaceship," Bennett said. As he spoke, the holographic scene changed ever so slightly until the people appeared to be lizard-like aliens. "Welcome to the second level of the underground. This level is a mere/ (mirror) reflection of the first, an alien dimension. We are from a transdimensional plane that spans and encompasses all dimensions."

"Infinite dimensions," Bob injected. "Infinite dimensions spanned simultaneously."

Bill said, "No limitations".

Bob softly sang, "Let freedom ring".

"There truly is no where to run and no where to hide from us. We're who is looking from behind the Eye in the Sky," Bill continued.

"We're watching you," Bob said. He sang a line from the popular rock song "I'll Be Watching You".

Citaat:
Bush's most effective example of "You Are What You Read" in his book About Faces occurred during his reading of the page depicting lizard-like "aliens" from a '"far-off, deep space place". Claiming to me to be an alien himself, Bush apparently activated a hologram of the lizard-like "alien" which provided the illusion of Bush transforming like a chameleon before my eyes.
Citaat:
Mexican president De la Madrid had relayed the 'legend of the Iguana' to me, explaining that lizard-like Aliens had descended upon the Mayans (the Mayan 'god' was called 'Quetzalcoatl', or 'the feathered serpent' - Branton).

"The Mayan pyramids, their advanced astronomical technology, including the sacrifice of virgins, was supposedly inspired by the lizard aliens. He told me that when the aliens interbred with the Mayans to produce a form of life they could inhabit they fluctuated between a human and iguana appearance through chameleon-like abilities.

"'A perfect vehicle for transforming into world leaders.' De la Madrid claimed to have Mayan/alien ancestry in his blood, whereby he transformed 'back into an iguana at will.' De la Madrid produced a hologram similar to the one (George Sr.) Bush did in his 'You Are What You Read' initiation. His hologram of lizard-like tongue and eyes produced the illusion that he was transforming into an iguana.

En hier van een andere bron, een quote van groot vrijmetselaar Manly P. Hall uit een van zijn boeken over esoterische kennis:
Citaat:
“The Serpent Kings reigned over the earth. It was these Serpent Kings who founded the Mystery Schools which later appeared as the Egyptian and Brahmin Mysteries”
En hier een stuk uit de emerald Tabletten. Het zijn geschriften die claimen geschreven te zijn door een hogepriester genaamd Toth. Verschillende vertalingen zijn doorheen de geschiedenis opegedoken. O.a in de middeleeuwen in het Latijn en het Arabisch.

De geschriften spreken over metafyscische zaken. Een passage lijkt sterk over reptielen te gaan:

Citaat:
Far in the past before Atlantis existed,
men there were who delved into darkness,
using dark magic, calling up beings
from the great deep below us.
Forth came they into this cycle.
Formless were they of another vibration,
existing unseen by the children of earth-men.
Only through blood could they have formed being.
Only through man could they live in the world.

In ages past were they conquered by Masters,
driven below to the place whence they came.
But some there were who remained,
hidden in spaces and planes unknown to man.
Lived they in Atlantis as shadows,
but at times they appeared among men.
Aye, when the blood was offered,
for they came they to dwell among men.

In the form of man they amongst us,
but only to sight were they as are men.
Serpent-headed when the glamour was lifted
but appearing to man as men among men.
Crept they into the Councils,
taking forms that were like unto men.
Slaying by their arts
the chiefs of the kingdoms,
taking their form and ruling o'er man.
Only by magic could they be discovered.
Only by sound could their faces be seen.
Sought they from the Kingdom of shadows
to destroy man and rule in his place.
Oud 25 mei 2007, 11:31   #14084
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarom is het ongeloofwaardig, omdat het zo vloekt met het conventionele wereldbeeld.
Daar gaat het niet om. De NWO vloekt ook met het conventionele wereldbeeld, eveneens de betrokkenheid van de CIA bij de moord op Kennedy en 9/11. Nochtans beschouw ik dit allemaal als zeer geloofwaardig, om de simpele reden dat dit past binnen een logisch kader en dat er een hele stapel van bewijzen en indirecte aanwijzingen hiervoor zijn. Dit is niet het geval voor vb. chemtrails en al helemaal niet voor de reptielen-theorie. Deze laatste berust bijvoorbeeld volledig op ooggetuigen, waarvan de betrouwbaarheid nooit is aangetoond.

Citaat:
Als dit waar zou zijn zou dit enorm veel impliceren voor de aard van onze realiteit. Daarom is het het vermelden waard, vermelden zoals ik doe. Mij zal je nooit horen zeggen dat de reptielen zeker bestaan of iemand ervan proberen te overtuigen.
Het probleem is dat je jezelf belachelijk maakt met dergelijke theorieën en dat je daardoor onbedoeld voor veel mensen elk bewezen feit over bijvoorbeeld de NWO of 9/11 in dezelfde categorie plaatst als de onbewezen en vreemde reptilian theorie.

Als iedereen oprecht was, een open geest had en in zich de drang voelde om zelf op objectieve wijze onderzoek te verrichten, dan was het de NWO nooit gelukt om zoveel macht te vergaren en leefden wij nu in een veel betere maatschappij. Het is echter een feit dat onnoemelijk veel mensen lijden aan tunnelvisie en slechts geloven wat ze willen geloven of wat past binnen hun denkkader. Dan hebben we het niet eens over zij die een oog dichtknijpen of aan desinformatie doen omdat ze er goed voor betaald worden.

Als je Jan met de Pet wilt overtuigen, dan moet je dus zo dicht mogelijk bij hun denkkader blijven en hen overdonderen met een massa bewijzen en aanwijzingen. Hoe verder weg je je van hun denkkader verwijdert en hoe minder bewijzen je levert, hoe meer men je plaatst op de "lunatic fringe" en hoe minder men naar je luistert. Om die reden zullen jij en Pindar er nooit in slagen om veel mensen te overtuigen.

Ik heb in het verleden al meerdere mensen kunnen overtuigen omdat ik consequent bovenstaande principes hanteer. Slechts wanneer iemand zich al heeft opengesteld voor nieuwe kennis die tevoren niet in het denkkader paste, kun je nieuwe informatie leveren die net iets verder verwijderd is van dat denkkader. Met veel geduld kun je zo uiteindelijk iemand alle kennis bijbrengen die er bestaat over de NWO en aanverwante onderwerpen, maar door jouw manier van overstelpen bereik je exact het tegenovergestelde.

Hoe dan ook, ben ik tegenstander van het verspreiden van theorieën over reptilians en gelijkaardige onbewezen theorieën. Zelfs al mochten ze allemaal waar zijn, het feit dat ze onbewezen zijn is op zich al een reden om ze te verwerpen OF er gewoon geen mening over te hebben. Je geeft trouwens zelf aan dat je er nog niet uit bent of het nu om waarheid gaat of niet. Waarom zou je dan andere mensen met dergelijke informatie willen opzadelen?

Citaat:
Dat is jouw probleem en mijn probleem, omdat je zo het ontwaken van de massa enkel vertraagt, wat het tegenovergestelde is van wat je zou moeten willen bereiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De "Parcifal en Firestones" gebruiken de ene zever helemaal niet om de andere zever in het belachelijke te trekken.

Elke idiote theorie wordt op haar eigen waarde de prullenbak ingewerkt, hoor.
Onzin. Vooral jij speelt consequent op de man en haalt irrelevante uitspraken aan om een persoon te discrediteren eerder dan zijn uitspraken. Dit en tal van andere technieken gebruik jij om niet de inhoud van de tegenstander maar vooral de tegenstander zelf in diskrediet te brengen.

Parcifal gebruikt gelijkaardige technieken, maar veel minder aggressief en doortrapt. Hij probeert ook vaker wel degelijk inhoudelijke kritieken te geven.

Citaat:
Jullie fixatie op de "Parcifal en Firestones" is overigens misplaatst.
Als je aandachtig de threads leest zal je merken dat wij net bij de weinigen horen die op jullie argumenten ingaan. Uiteraard om ze (gemakkelijk) te weerleggen.
Als je aandachtig de threads leest, zal je merken dat jullie bij de weinigen zijn die blijven doordiscussiëren wanneer het al lang duidelijk is dat jullie geen argumenten meer hebben. Wanneer de meesten gewoon de discussie verlaten of toegeven dat ze geen argumenten meer hebben, beginnen jullie de feiten te verdraaien, op de man te spelen of op allerlei andere manieren de discussie te doen afdwalen van de relevante inhoud.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 12:44   #14085
exodus

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat je jezelf belachelijk maakt met dergelijke theorieën en dat je daardoor onbedoeld voor veel mensen elk bewezen feit over bijvoorbeeld de NWO of 9/11 in dezelfde categorie plaatst als de onbewezen en vreemde reptilian theorie.
Ik heb het al een paar keer gezegd, ik vind dat mensen zelf het onderscheidend vermogen moeten hebben en voor zichzelf de feiten bekijken. Er is niets verkeerd met te zeggen "ik geloof dat UFO's bestaan, als je het niet gelooft informeer je erover. Mensen die alles op een hoop smijten informeren zich er toch niet over. Dat ik me belachelijk zou maken, dat kan me geen bal schelen, ik zeg waarin ik van overtuigd ben na het bestudeert te hebben. Als mensen het onderwerp belachelijk vinden dan is dat hun probleem. Ik heb voel geen "calling" om de massa gradueel te informeren.

Citaat:
Hoe dan ook, ben ik tegenstander van het verspreiden van theorieën over reptilians en gelijkaardige onbewezen theorieën. Zelfs al mochten ze allemaal waar zijn, het feit dat ze onbewezen zijn is op zich al een reden om ze te verwerpen OF er gewoon geen mening over te hebben. Je geeft trouwens zelf aan dat je er nog niet uit bent of het nu om waarheid gaat of niet. Waarom zou je dan andere mensen met dergelijke informatie willen opzadelen?
Dit is censuur van vrije meningsuiting. ik zou het trouwens niet leuk vinden als ik merk, als persoon die niet in de NWO gelooft en ik ben bereid erover te leren, dat diegene informatie met mondjesmaat zegt en stelsematig meer "out there" dingen zegt. Ik zou het belerend opvatten.
Oud 25 mei 2007, 12:56   #14086
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Je zegt net dat je mensen wakker wilt schudden. Dan moet je eerst een zo efficiënt mogelijke manier zoeken en die manier zo zorgvuldig mogelijk toepassen. That's the only way to do it properly.

Allerlei onbewezen uitspraken verspreiden, hoe interessant ook, zal je zaak eerder schade aandoen dan goed. Op die manier loop je dus je doel voor bij en verspil je enkel tijd en serverspace.

Maar je doet maar, hoor. Ik weet dat ik je toch niet kan overtuigen.
Oud 25 mei 2007, 13:48   #14087
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zegt net dat je mensen wakker wilt schudden. Dan moet je eerst een zo efficiënt mogelijke manier zoeken en die manier zo zorgvuldig mogelijk toepassen. That's the only way to do it properly.

Allerlei onbewezen uitspraken verspreiden, hoe interessant ook, zal je zaak eerder schade aandoen dan goed. Op die manier loop je dus je doel voor bij en verspil je enkel tijd en serverspace.

Maar je doet maar, hoor. Ik weet dat ik je toch niet kan overtuigen.

Tsja, jij doet ook allemaal nogal stellige uitspraken over hoe de informatie
over gedragen dient te worden. Maar dat is voor iedereen weer anders.
Vergelijk het met psychotherapie, daarin wordt gekeken hoe de client informatie verwerkt etc. En de therapeut, als het goed is, gebruikt dit ten goede van de client(natuurlijk even vereenvoudigd weergegeven)
Soms is het verstandig de info aan te passen aan je 'publiek'
Echter , hier bv is dat natuurlijk bijna onmogelijk.
Verder heb ik en anderen een eigen stijl. so what?
Ik heb al eerder gezegd dat ik de informatie hier neer zet, en mensen moeten maar kijken wat ze er mee doen.
En, te langzaam gaan, heeft ook zijn nadelen, zo veel tijd is er niet meer.
En verspillen van tijd en serverspace??? wat een demagogische uitspraak!
Wie bepaalt dat? jij? Natuurlijk niet!
Ik heb al verschillende pm's gehad waarin mensen me nb dankten voor de informatie.
Anyway, ik hou gewoon mijn huidige stijl, en ik heb het al eerder gezegd,
Mensen dienen zelf ook te gaan spitten.
Wat ik hier dan ook neerzet is niet om mensen te overtuigen, maar hopelijk dat aan de hand van wat 'we' hier neerzetten, mensen zelf kritsicher worden en eens alternatieve bronnen gaan bekijken en dan voor zich zelf conclusies trekken.
Verder over de reptielen, veel mensen weten het wel, maar zijn als de dood voor de dorpsgek uitgemaakt te worden. Maar ja, je kent de 3 fasen van schoppenhauer?

Citaat:
Every truth passes through three stages before it is recognized In the first it is ridiculed, in the second it is opposed, in the third it is regarded as self-evident”
wel, als we bang zijn voor de eerste fase, en dus niks zeggen, zullen
we nooit bij de laatste fase aankomen!

Nuff Said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 25 mei 2007 om 13:49.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 13:58   #14088
Pindar
Banneling

Standaard

I love it.....

Citaat:

Revolt against new US ID card grows

'New Hampshire on Thursday joined a growing list of states to reject a controversial U.S. identification card that opponents say will cost billions of dollars to administer and present a risk to privacy ... New Hampshire becomes the 13th state to oppose the identification card. Another 22 states are considering similar legislation or resolutions to reject it, according to the American Civil Liberties Union.'

http://www.reuters.com/articlePrint?...38014120070524

Pin d'Ar
Oud 25 mei 2007, 14:00   #14089
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik heb al verschillende pm's gehad waarin mensen me nb dankten voor de informatie.
Ik heb zelf een tijd geleden verschillende PM's gekregen waarin mensen mij feliciteerden omdat ik naar Firestone en Parcifal ook jou en Exodus op hun plaats zette

Citaat:
wel, als we bang zijn voor de eerste fase, en dus niks zeggen, zullen we nooit bij de laatste fase aankomen!
Hoe meer je je bij de bewezen feiten houdt en hoe minder ongeloofwaardig je uitspraken zijn, hoe meer tegenstanders al van bij het begin in de tweede fase zitten of snel naar de tweede fase zullen overstappen. Als je echter met ongeloofwaardige en onbewezen theorieën als de reptilian-theory afkomt, zullen je tegenstanders zelden of nooit verder geraken dan de eerste fase. Dat is wat ik proefondervindelijk heb geleerd door jaren van discussies met de meest gevarieerde soorten van mensen.

Daarom probeer ik mij te beperken tot uitspraken die bewezen zijn en te focussen op diegene die het dichtst aanleunen van het denkkader van mijn tegenstanders in de mate van het mogelijke. Het versnelt gewoon het ontwaakproces van de ander.

Het is trouwens al moelijk genoeg om iemand te overtuigen van bewezen feiten zoals het bestaan van de NWO of de betrokkenheid van de CIA bij 9/11. Bij mijn vriendin heeft het mij 4 jaren gekost vooraleer ze begon te ontwaken. Als ik bij haar met "reptilians" was afgekomen, zou mij dat hoegenaamd nooit gelukt zijn.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 25 mei 2007 om 14:03.
Oud 25 mei 2007, 14:06   #14090
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb zelf een tijd geleden verschillende PM's gekregen waarin mensen mij feliciteerden omdat ik naar Firestone en Parcifal ook jou en Exodus op hun plaats zette

Ik hoop dat deze mensen ook links gaven naar deze mysterieuze posts waar jij iemand op zijn plaats zette!

Zal ik eens wat vertellen over wat ik in mijn PB's te lezen krijg? Wel, bijvoorbeeld dat ....

Ah neen, ik geef graag bewijzen dat wat ik schrijf ook klopt, dus laat ik het maar.

Fantaseer rustig verder ...

Citaat:
Het is trouwens al moelijk genoeg om iemand te overtuigen van bewezen feiten zoals het bestaan van de NWO of de betrokkenheid van de CIA bij 9/11.
Vermoedelijk is het moeilijk iemand daarvan te overtuigen net omdat het geen bewezen feiten zijn.

Laatst gewijzigd door Firestone : 25 mei 2007 om 14:12.
Oud 25 mei 2007, 14:08   #14091
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat onderstreept alleen maar mijn stelling dat je er geen 'formule'
op na kan houden.

Citaat:
Hoe meer je je bij de bewezen feiten houdt en hoe minder ongeloofwaardig je uitspraken zijn, hoe meer tegenstanders al van bij het begin in de tweede fase zitten of snel naar de tweede fase zullen overstappen. Als je echter met ongeloofwaardige en onbewezen theorieën als de reptilian-theory afkomt, zullen je tegenstanders zelden of nooit verder geraken dan de eerste fase. Dat is wat ik proefondervindelijk heb geleerd door jaren van discussies met de meest gevarieerde soorten van mensen.
Ok en je hebt recht op je mening daarover. Zoals ik gemerkt heb. o.m. op
mijn werk dat mensen wel degelijk verder geraken dan de eerste fase.
Ze begrepen het zelfs beter met de reptielen theorie, omdat die voor hun
het 'plaatje' compleet maakten.

Citaat:
Daarom probeer ik mij te beperken tot uitspraken die bewezen zijn en te focussen op diegene die het dichtst aanleunen van het denkkader van mijn tegenstanders in de mate van het mogelijke. Het versnelt gewoon het ontwaakproces van de ander.
Fijn! Jij doet het op jouw manier en ik op mijn manier, en mischien zijn allebei de methodes goed. Een voor de ene groep en een voor de ander.
Dus ga gewoon verder met hoe jij denkt dat het goed is en ik ga verder met hoe ik denk dat het goed is.

En wat betreft dat je steeds zwaardere bewijzen nodig hebt voor
onwaarschijnlijke zaken. Nou daar ben ik het niet mee eens!
Ik ken de uitspraak wel, maar dat betekent dus als iets heel erg waar, maar ontzettend bizar is, je het bijna nooit kan bewijzen.
Dat is natuurlijk belachelijk.
En kijk naar het verleden. Er zijn al zoveel uitspraken gedaan die belachelijk gemaakt werden en later wel bleken te kloppen!

Maar goed ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt en laat het verder hierbij

Cheers!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 25 mei 2007 om 14:09.
Oud 25 mei 2007, 14:09   #14092
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik hoop dat deze mensen ook links gaven naar deze mysterieuze posts waar jij iemand op zijn plaats zette!

Zal ik eens wat vertellen over wat ik in mijn PB's te lezen krijg? Wel, bijvoorbeeld dat ....

Ah neen, ik geef graag bewijzen dat wat ik schrijf ook klopt, dus laat ik het maar.

Fantaseer rustig verder ...
aha onze grote vervuilster!

Pin d'Ar
Oud 25 mei 2007, 14:09   #14093
exodus

Standaard

Citaat:

Jij doet wat je wil met jou stijl. Als dat jouw stijl is zoveel te beter voor jou. Waar je echter verkeerd in gaat is dat je vind dat wij beter zouden zwijgen over die meer "out there" zaken. Iedereen heeft recht op vrije menignsuiting. Jij houdt te krampachtig vast aan het idee van mensen proberen te overtuigen.

Als ik zoals u redeneer heb ik evengoed het recht te zeggen dat jij beter een beetje minder je fascinsatie voor het nationaal socialisme uit de doeken zou doen en een beetje minder je mening over de holocaust laten doorschijnen omdat dat ook voor de meesten nogal onacceptabel is, en dat jij als NWO believer de NWO schade aanbrengt door dit element ermee te asscosieren.

Nu, jij zegt wat je wil, maar wij ook.

Laatst gewijzigd door exodus : 25 mei 2007 om 14:10.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 14:27   #14094
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat onder andere om deze post.

Citaat:

Citaat:
Vermoedelijk is het moeilijk iemand daarvan te overtuigen net omdat het geen bewezen feiten zijn.
Het zijn wel degelijk bewezen feiten, zoals al meermaals is aangetoond in deze draad en andere draden. Een ontkenner als jij heeft daar echter geen oren naar.

Citaat:
Dat onderstreept alleen maar mijn stelling dat je er geen 'formule' op na kan houden.
Jouw manier werkt bij een zeer kleine groep mensen. Mijn manier werkt bij een veel grotere groep mensen. Mijns inziens moet je ervoor gaan om zoveel mogelijk mensen proberen te bereiken.

Citaat:
Fijn! Jij doet het op jouw manier en ik op mijn manier, en mischien zijn allebei de methodes goed. Een voor de ene groep en een voor de ander.
Dus ga gewoon verder met hoe jij denkt dat het goed is en ik ga verder met hoe ik denk dat het goed is.
Het probleem is dat jouw manier het verbrodt voor diegenen die het op mijn manier proberen door bijvoorbeeld de 9/11 en NWO te linken met reptilians en chemtrails, wat trouwens blijkt uit de antwoorden die sommige mensen op dit forum geven.

Citaat:
En kijk naar het verleden. Er zijn al zoveel uitspraken gedaan die belachelijk gemaakt werden en later wel bleken te kloppen!
Uiteraard. Maar het is enkel door voldoende bewijzen naar voren te brengen dat die uitspraken uiteindelijk in de mainstream zijn geraakt.

Citaat:
Jij houdt te krampachtig vast aan het idee van mensen proberen te overtuigen.
Wat is anders het doel van een discussie als deze? Ontspanning?

Citaat:
Als ik zoals u redeneer heb ik evengoed het recht te zeggen dat jij beter een beetje minder je fascinsatie voor het nationaal socialisme uit de doeken zou doen en een beetje minder je mening over de holocaust laten doorschijnen omdat dat ook voor de meesten nogal onacceptabel is, en dat jij als NWO believer de NWO schade aanbrengt door dit element ermee te asscosieren.
Waarschijnlijk heeft u daar gelijk in, maar ik zal ook over het nationaal-socialisme of de holocaust nooit een uitspraak maken die niet voldoende is aangetoond als zijnde een feit.

De periode in kwestie is trouwens TE belangrijk om zomaar terzijde te laten liggen, omdat de gevolgen van die oorlog vandaag nog steeds meespelen op elk aspect van ons leven. Enkel door een correcte visie van die periode te hebben, kun je het heden vandaag correct analyseren en er de juiste conclusies uit trekken. Anders loop je het risico om van de ene leugen naar de andere leugen te stappen. Je hoeft daarentegen niet te geloven in "reptilians" of "chemtrails" om de juiste conclusies te kunnen trekken.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 25 mei 2007 om 14:30.
Oud 25 mei 2007, 14:30   #14095
exodus

Standaard

Zou het kunnen dat de speech van Bush over Al Quada getimed was om "the view" (met zijn miljoenen kijkers) te schofferen. In The view van Rosie O'Donnel gingen een aantal 9/11 truthers aan het woord komen.

http://www.prisonplanet.com/articles...bushspeech.htm
Oud 25 mei 2007, 14:34   #14096
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou het kunnen dat de speech van Bush over Al Quada getimed was om "the view" (met zijn miljoenen kijkers) te schofferen. In The view van Rosie O'Donnel gingen een aantal 9/11 truthers aan het woord komen.

http://www.prisonplanet.com/articles...bushspeech.htm

The View werd wel in delen van Canada uitgezonden. Rosie was er niet eens bij. (Ze zat kennelijk bij haar partner om haar verjaardag te vieren.)
Dylan Avery had op zijn forum overigens al enkele dagen geleden geschreven dat het uitgesteld was. En ik denk dat Rodriguez ook al had afgezegd.

EDIT: dat laatste wil ik me niet op vastpinnen, op Rodriguez's website vind ik niets terug.

Laatst gewijzigd door Firestone : 25 mei 2007 om 14:51.
Oud 25 mei 2007, 14:38   #14097
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vevelend, eh, zo van die fanmail per pm? Ik kreeg dat ook eens en om daar paal en perk aan te stellen reageerde ik zo in deze thread ..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Zit er één of andere believer zijn/haar theoriëen via pm door te sturen.
Halloho!!! 't Is hier te doen!
Dat help wel!

Maar, Ill, felicitaties die je aan jezelf stuurt, mag je wel niet ervaren als fanmail natuurlijk. Ik zeg het er maar even bij.

Citaat:
Hoe meer je je bij de bewezen feiten houdt ...
Des te ongeloofwaardiger worden je theorietjes en fantaseer je er verder lustig op los?

Citaat:
Als je echter met ongeloofwaardige en onbewezen theorieën ...
Blijft afkomen gaan de mensen ze misschien geloven?

Citaat:
Daarom probeer ik mij te beperken tot uitspraken die bewezen zijn ...
Zoals die uitspraak van Woodrow Wilson die ik hier voor jou heb bewezen?
Oud 25 mei 2007, 16:01   #14098
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Zoals die uitspraak van Woodrow Wilson die ik hier voor jou heb bewezen?
Je hebt enkel aangetoond dat er ten tijde van Wilson twee verschillende vijandig tov elkaar staande fracties bestonden aan de top van de Amerikaanse politiek. De ene groep bestond uit de "big men" van de 20ste eeuw (de republikeinen) en de andere uit de opkomende elite (de democraten). Ik heb ook nooit anders beweerd. Wilson staat duidelijk aan de kant van de opkomende elite.

Het is namelijk pas ten tijde van FDR dat de republikeinse fractie en de democratische fractie een officieuze alliantie hebben gesloten, zoals wordt aangetoond in Wirsings boek "Der Masslose Kontinent".
Oud 25 mei 2007, 18:28   #14099
bosstraat5
Banneling

Standaard

Daryl Bradford Smith:

Citaat:
Daryl Bradford Smith has seen God!

On a recent trip to Niagara Falls, Smith was enjoying the beautiful view when he noticed God high up in the sky. Smith quickly took this photograph.

Smith drew a circle around God, and a square around an angel that is rising from the ground.

Smith is now trying to get God to autograph this photo. Please pray for Smith's success.

Seriously, ladies and gentlemen, imagine hundreds of web sites displaying photos of blurry objects and claiming, "Look, here is a photo of God."

Discussions are acceptable;
Deception is a crime

It is acceptable to discuss the issue of whether there is a god, and whether there are several gods, but it is not acceptable to point to a blurry object in a photograph and claim that the blurry object is God.

Likewise, it is acceptable to discuss the issue of whether there are aliens on the earth, but it is not acceptable to point to a blurry object in a photograph and claim that the blurry object is an alien spacecraft.

Can you figure it out?

These UFO researchers claim to be truth seekers who want the government to stop lying about aliens, but they lie to us about Israel's role in 9/11, the attack on the USS Liberty, the assassination of President Kennedy, and other crimes.

Also, they lie to us about the role of the media, the banking families, and the Mossad, and they lie about the creation of Israel.

Some of these people, such as Art Bell, go even further by defending the government story of 9/11 and other crimes.

These people also promote one another, but they criticize or ignore people who are exposing the Israeli / Zionist connection to these crimes, such as myself, Eric Hufschmid, and Christopher Bollyn. Do you really think it is a coincidence that they don't like us?

Who is Jeff Rense?

Try to find information about this man. People will justify his secrecy on the grounds that he is afraid for his life, which is justifiable.

If Rense was posting intelligent articles that expose corruption, he would be justified in worrying about his life, but most on his web site is nonsense about Martians, or poorly written articles by Jon Carlson or Karl Schwarz. Why would the government want to hurt a person who promotes nonsense?

However, it is also possible that he is hiding something more sinister. His stepmother, Paige Rense, is editor-in-chief of Architectural Digest. This is one of the magazines owned by Si Newhouse.

For all we know, Jeff Rense truly believes in UFOs, and associates of Si Newhouse or others are encouraging his UFO habit.
Please read our article about the media if you never heard of Newhouse or wonder why we wonder about him.

It is common for stepfathers, stepmothers, stepsisters, etc. to dislike one another, so Jeff Rense may have no contact with his stepmother or her associates.

However, the conventional media publications are covering up 9-11 and other horrendous crimes, so we are fools if we do not consider the possibility that Jeff Rense is being influenced by these criminals.

If Jeff Rense produced a web site that was full of useful and honest information, and if his authors were sensible, intelligent people, there would be no reason to question his association with the Zionists criminal network that controls our media.

However, the Rense site is mostly deception and nonsense, and most of his articles are lousy quality or mindless drivel. Is it a coincidence that this worthless web site is the product of a person whose stepmother works for the Zionist's criminal network?

The person who runs the Cytations blog also has questions about Rense:
http://cytations.blogspot.com/2006/0...look-into.html

One of the reader's comments at the Cytations site points out an important problem with Rense:

"It just occurred to me that Rense is mixing alien stuff with 9-11 and zionism to create the impression that people who complain about 9-11 AND zionism are all lunatics.

When a person decides to look on the Internet about 9-11 or zionism, if they discover the Rense site, they will get a bad image of us."

Don't support UFO sites

Daryl Bradford Smith will no longer tolerate the contamination of evidence of Israel's complicity in world domination. They are mixing UFOs, crop circles, Remote Viewing, and other drivel to discredit the hard evidence of Zionist crimes.

Do not post Smith's material on any site that promotes such nonsense, and don't support the radio hosts who promote it.

I also am asking John Kaminski to stop posting articles on the Rense web site. John, why are you supporting Rense?

People who knowingly deceive people are criminals; con artists; swindlers. The UFO swindlers belong on the list to be guillotined. They are giving the subject of "conspiracies" a bad image, which in turn is allowing corruption to continue.

Please read our earlier article about the guillotine list before you complain about the previous paragraph.

If you think UFOs are real, all you have to do is Remote View the people at Coast to Coast radio, and others like them, and watch them laugh at the Useful Idiots who believe their nonsense.
LEES VERDER
bosstraat5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 19:06   #14100
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Even tussendoor, ik ben mijn examen geschiedenis aan het studeren.
Bij de onafhankelijkheid van ons dierbaar België konden de kersverse leiders van het voorlopige bewind de boel financieel niet runnen. Ze konden echter wel rekenen op een mooie lening. Die lening kwam van Natan Rothschild. Nog voor België goed en wel geboren was was het al aangewezen op hun financiële goodwill en had het al schulden bij hen.

Ik citeer wat over Natan en de Rothschilds in het leerboek staat over die lening van België: "Vooral de internationaal vermaarde en uiterst succesvol zakenman Natan Rothschild spijsde de kas. Hij was de telg van een Engelse bankiersfamilie die overal in Europa een immens kapitaal verkreeg en en vriend aan huis was van wie macht en invloed uitoefende."
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be