![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14101 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertussen leiden de maatregelen tot meer fundamentele invraagstellingen:
Geert Heylen 4 uur geleden Waarom moet het nachtleven überhaupt… Zou men niet beter vasthouden aan een nachtklok tot 02:00 bijv. …dan heeft iédereen nog een fatsoenlijke nachtrust, en een dag nadien om te ontspannen;genieten of te sporten. ![]() Iemand anders waarschuwt om sanitaire redenen: Patrick Rens 6 uur geleden De besmettingen dalen maar zijn nog nooit zo hoog geweest. Leert men nooit uit het (recente) verleden? Weer alles te snel opengooien om een minderheidsbende verwenden zonder geduld snel hun zin te geven?
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 8 februari 2022 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Luidruchtige bronstige jongelingen als u zelf dienen preventief gecastreerd te worden ten einde de nachtrust van de tot wijsheid gekomen bejaarden veilig te stellen. Deze discussie maakt dat duidelijk.
![]() |
#14104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14105 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.gbnews.uk/news/what-is-t...sticles/221901
![]() |
![]() |
#14106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14107 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.standaard.be/cnt/dmf20220209_95596457
Het is toch erg dat onder andere zo'n manneke dat je nog zonder moeite met de boekentas naar school zou kunnen zien gaan om bij de meester in het gevlei te komen ons doen en laten meent te kunnen bepalen en de maatschappij in een wurggreep houden.
![]() |
#14108 | |
Europees Commissaris
|
![]() In het tijdschrift Cell verschijnt een interessante paper. Pnws vertelt daarover:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hangt van de leeftijd van de zanger af, eenmaal de baard in de keel is men de krachtige sopraanachtige tenorstem kwijt. PatrickVe zal gezien zijn leeftijd genoegen dienen te nemen met een minder hooggestemd en klankrijk stemgeluid. Hij kan dit compenseren door op dit forum wetenschappelijke waarheden te posten.
![]() |
#14110 |
Europees Commissaris
|
![]() Straks is het nog PatriciaVE vooraleer dit topic ten einde is (sowieso wellicht pas bij zijn/haar begraving als het zo doorgaat).
![]() |
#14111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14112 |
Europees Commissaris
|
![]() Amerikaanse senaat krijgt brief met waarschuwing over bijwerkingen bij soldaten, vooral neurologische problemen en kanker:
https://www.ronjohnson.senate.gov/se...9-50E402911E02
![]() |
#14113 |
Europees Commissaris
|
![]() While this meta-analysis concludes that lockdowns have had little to no public health effects, they have imposed enormous economic and social costs where they have been adopted. In consequence, lockdown policies are ill-founded and should be rejected as a pandemic policy instrument.
https://sites.krieger.jhu.edu/iae/fi...-Mortality.pdf
![]() |
#14114 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#14115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevonden op het net ...
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het net vind ge vanalles. Wie of wat stelt dat voor "Dokters voor Vrijheid" Ze moeten hun patienten verzorgen daarvoor worden ze betaald. Verder moeten ze hun bakkes houden of rekken gaan opvullen in de Aldi. Professioneel zit ik ook iedereen niet te ambeteren met mijn persoonlijke maatschappelijke meningen, als ik er al heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14117 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14118 |
|
![]() Is uw uiterst subjectieve mening hé.
Dit is werk, hier veranderen we toch nooit iets. Okay, dan houdt het op hé. Begin voor jezelf als je een "know IT all" bent. Doeg.... Amai, dat is ook weer duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eens op die site gaan kijken, wat feitelijk tijdverlies was. Ik was feitelijk verkeerd. Rekken gaan opvullen in de Aldi is feitelijk te hoog gegrepen voor dit soort dokters. Er staat de grootste zever in zonder bewijzen (zoals bv dat de kanker met 10% is gestegen bij gevaccineerden) en natuurlijk de promotie van paardenmiddelen.
|
![]() |
![]() |