Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2012, 20:54   #1401
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

e wiskieke for seur Txiki? hier joe aaar.
Doe joe wont de kompliet bottel? Noo problem seur
Ent for den Baziel e Devil , for mie toe

Baai baai til tomorrooo.
Manana por la manana tengo que trabajar...
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 23:13   #1402
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf ni tot morgevruug want ik moet nog gon waareke, ne latere shift morge allez ga later naar het werk eerst thuis nog wat inh...... aaa hier zedde 'n duveltje...
Oud 30 mei 2012, 17:44   #1403
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Frans rapport vinden Vlamingen "slechte mensen" (al die adjectieven begrijp ik toch niet).

maar dattoeternietoe
taternieta
tetterniete

Ik vind henzelf "brave mensen", zij erkennen de rechten van de : Basken, de Fans-Vlamingen, de Bretoenen, de Occitaniërs, de Elzassers...allemaal erkende talen in Frankrijk, allemaal perfect in hun rechten, de Franse staat is een model.

En drink van mij allemaal maar een Duvel
Oud 30 mei 2012, 18:48   #1404
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Frans rapport vinden Vlamingen "slechte mensen" (al die adjectieven begrijp ik toch niet).

maar dattoeternietoe
taternieta
tetterniete

Ik vind henzelf "brave mensen", zij erkennen de rechten van de : Basken, de Fans-Vlamingen, de Bretoenen, de Occitaniërs, de Elzassers...allemaal erkende talen in Frankrijk, allemaal perfect in hun rechten, de Franse staat is een model.

En drink van mij allemaal maar een Duvel
Is ne Leffe ook goed? (ben er zjust eentje aan't drinken).
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 18:51   #1405
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik ga eerst nog wat muziek spelen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 19:43   #1406
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik ga eerst nog wat muziek spelen.
Txiki, het mag in dit café wel niet, maar ik ga jou toch een politieke vraag stellen.

Ik volg de spaanse verkiezingen van op een afstand, maar heb nooit goed de achtergrond van de Baskische partijen begrepen. Ze veranderen ook al eens van naam.

Bij gelegenheid en bij een flesje whisky moet je me daar toch eens in thuisbrengen.

Tournée générale
Oud 30 mei 2012, 19:54   #1407
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Txiki, het mag in dit café wel niet, maar ik ga jou toch een politieke vraag stellen.

Ik volg de spaanse verkiezingen van op een afstand, maar heb nooit goed de achtergrond van de Baskische partijen begrepen. Ze veranderen ook al eens van naam.

Bij gelegenheid en bij een flesje whisky moet je me daar toch eens in thuisbrengen.

Tournée générale
Oei oei, moet ik weer een boek gaan schrijven
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 30 mei 2012, 20:52   #1408
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Van mijn vriend Baziel gesproken...

Hij komt bij de dokter met zijn klacht: "Dokter, ik heb een groot probleem, ik kan niet meer komen, je weet wel van de seks en zo he, wel ik kan niet meer komen".

"Ja", zegt de dokter "dat is inderdaad een groot probleem, maar daar kunnen we wel wat aan doen hoor; ik schrijf jou wat pilletjes voor, een dieet volgen, niet meer roken, en yoga-oefeningen doen, en dan kom je binnen veertien dagen eens terug, het zou al verbeterd moeten zijn".

Na veertien komt de verpleegster (de zuster voor de hollanders) bij de dokter en zegt: "Dokter, die mijnheer die hier veertien dagen geleden gekomen is omdat hij niet kon komen, wel die moest terugkomen, en vandaag is hij gekomen".

"Oh ja", repliceert de dokter, "laat hem maar komen".

"Dat heb ik net gedaan", is het laconieke antwoord

En nu een Duvel als dagafsluiting, want morgen moet deze kwieke gepensioneerde weer gaan werken.
Oud 30 mei 2012, 21:16   #1409
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Koning Albert II maakt een wandeling en komt voorbij het standbeeld van Albert I op zijn paard. Plotseling beweegt het standbeeld, het komt tot leven en zegt tegen onze koning: Zeg Albeir; ik zit hier nu al zolang op datzelfde paard. Serieus man, dat paard is helemaal aan't vervallen na al die lange jaren. Kunt gij mij geen nieuw paard bezorgen?
Kijk, zegt onzen Albeir: ik zal zien wat ik voor u kan doen.
's Anderendaags laat Albeir den Elio naar zijn paleis komen. Elio jongen, zegt hij, ge moet met mij meekomen. Zo kunt ge met uw eigen ogen zien hoe versleten dat paard wel is. Zo gezegd zo gedaan. Albeir en den Elio gaan samen naar het standbeeld kijken. Terwijl den Elio aandachtig kijkt naar de barsten en de scheuren, komt plots het beeld weer tot leven. Het beweegt en spreekt en zegt tegen den Albeir: Zeg Beire: ik heb je om een nieuw paard gevraagd eh, en NI om nen ezel.

Jasper, laat de Duvel u smaken, schol!
Oud 31 mei 2012, 20:01   #1410
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

In dit café worden nu ook een moppenetappershoekje en een anarchistenkroeg geopend.
Oud 31 mei 2012, 20:16   #1411
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In dit café worden nu ook een moppenetappershoekje en een anarchistenkroeg geopend.
moppentappershoekje!!!!
Oud 31 mei 2012, 20:46   #1412
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Voor mij ne guinness alstublief, 'k heb dorst.
Oud 31 mei 2012, 20:52   #1413
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Boer Jef is 50 jaar. Hij heeft nog nooit verkering gehad, maar net op zijn 50ste verjaardag leert hij een dikke boerin kennen op het bal van de burgemeester. Na afloop van het bal kussen ze elkaar en spreken af dat de boerin 's anderendaags bij boer Jef zal blijven slapen. Jef, in volle paniek, gaat 's anderendaags langs bij zijn oude vader van 80 jaar. Pa zegt hij; ik heb een boerin leren kennen. Ze blijft vanavond bij mij slapen en ik zou begot ni weten hoe ik een vrouw moet versieren. Allee, ik heb geen enkel idee wat ik moet doen en aangezien gij 5 kinderen verwekt hebt: please help mij.
Luister, zegt de vader: da's ni moeilijk hoor. Ge neemt eerst een doucheke, zij zal ook wel een doucheke nemen en ge gaat naakt naast haar liggen. Het enige wat ge dan moet doen is zachtjes op haar buik wrijven. Ge doet dat 10 minuten en dan.......gaat het vanzelf. En oh ja, liefst een liedje zingen terwijl ge wrijft. Ge zult zien mijn zoon: alles komt in orde. Zo gezegd zo gedaan. 's Avonds komt de dikke boerin langs bij de Jef. Na een hapje en een drankje zegt de boerin: Jef, ik ga een doucheke nemen en dan ga ik slapen. Da's goe, zegt de Jef. Leg u alvast in mijn bed. Ik neem daarna ook nen douche en ik kom ook slapen. Even later trekt de Jef naar de badkamer. Douche nemen, deo onder zijn oksels, tanden poetsen, diep ademhalen.....en de woorden van zijn oude vader indachtig gaat hij naast de dikke boerin op het bed liggen. Hij begint zachtjes op haar buik te wrijven en een liedje te zingen. "Tralalalalaaa". Gespannen kijkt hij op z'n uurwerk want volgens z'n vader zou het 10 minuten duren. De Jef blijft zachtjes, met hoge stem verder zingen en de minuten aftellen. EN op haar buik wrijven. Nog 4, nog 3, nog 2, nog 1 minuut.......Plots begint de dikke boerin te hijgen. Ze zegt: LAGER! LAGER! LAGER! En de Jef zingt- met plots LAGE stem: TRALALALALAAAAA.!!!!!!!!!
Oud 31 mei 2012, 20:55   #1414
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Kan iemand in één zin samenvatten wat er staat? Ik ben niet op café gekomen om boeken te lezen.
Oud 31 mei 2012, 20:57   #1415
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Kan iemand in één zin samenvatten wat er staat? Ik ben niet op café gekomen om boeken te lezen.
Zedde weer zat?
Oud 31 mei 2012, 21:01   #1416
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Zedde weer zat?
Neeje. Ook als ik nuchter ben, zit'k ni op café om boeken te lezen... tenzij de bierkaart nen boek is.
Oud 2 juni 2012, 18:39   #1417
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Voor mij een waterke want ik moet nog gaan werken.
En geeft iedereen iets van mij baas, och ja de baas ben ik, allé vooruit met de geit: een geus voor Txiki, een dame blanche voor Nieuwnoors, en voor de rest...kies maar uit.
Oud 2 juni 2012, 20:25   #1418
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mij een waterke want ik moet nog gaan werken.
En geeft iedereen iets van mij baas, och ja de baas ben ik, allé vooruit met de geit: een geus voor Txiki, een dame blanche voor Nieuwnoors, en voor de rest...kies maar uit.
Merci Jasper voor de Dame Blanche. Hebde toevallig geen citroenjeneverke meer staan? 'k Heb daar ineens goesting op........is al maaaaaanden geleden.
Ik leg hier 10 euro op uw plein si. Allee: ik maak er 50 euro van, geef de anderen ook iets en pakt u der ook 1tje.
Oud 2 juni 2012, 21:19   #1419
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Ah ik zie dat ik hier nog twee duvel tegoe heb, maak der impessant dai van en geft de gasten er oek mor iene.
Oud 2 juni 2012, 21:25   #1420
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Ah ik zie dat ik hier nog twee duvel tegoe heb, maak der impessant dai van en geft de gasten er oek mor iene.
Krijgen de gastinnen er ook ene? Terwijl ik toch ne citroenjenever degusteer kan er nog wel een Duvelke bij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be