![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, die aartsmoeilijke opdracht.
Kiezen tussen origineel zijn en wat perfect bij de gevoelens past. Het laatste vond ik belangrijker. In volgorde werd het: You had me from Hello (Bon Jovi) (Everything I Do) I Do It For You (Bryan Adams) I Don't Wanna Miss a Thing (Aerosmith) It Must Have Been Love (Roxette) Geen prijs voor originaliteit voor gekregen, maar o zo mooi.
![]() |
#1402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet bepaald.
Zoals iedereen zeker. Me als een onnozele trien door mijn eerste "partner" laten strikken. En me nadien als een superonnozele trien een hele tijd blijven wijsmaken dat alles toch nog goed zou komen. Ja dus, maar lang duurde het uiteindelijk niet.
![]() |
#1403 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en welke had hij gekozen?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus jij plant om zeker tot 2100 te leven??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al eens even de paden van de twee anderen gekruist, en ze vielen toch tegen. Walter G. was precies zoals ik het me op basis van wat je op tv ziet voorstelde (dat zegt genoeg). Ben C. vond ik onsympathiek. Berre B. ken ik niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 oktober 2009 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze gewichtige taak werd mij helemaal toevertrouwd, zo groot was zijn vertrouwen in mij!
![]() |
#1408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piece of cake voor reptiliaanse shape-shifters, hoor.
![]() |
#1409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op uwen trouw doet ge natuurlijk wat ge wilt, maar euhm, "wat perfect bij de gevoelens past", en dan zie ik daar Roxette - It Must Have Been Love...
Wil je hiermee een kleine hint geven naar uw toch nog vrij verse echtgenoot? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 oktober 2009 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is jou favoriete Jommekesalbum?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RIP Jef Nys.
![]() Het is te lang geleden om een specifiek album te noemen. Wat ik leuk vond zijn bijvoorbeeld de scenes in de achtergrond tussen Choco en Pekkie. Ook sommige nevenpersonages, zoals Madam Pepermunt. Met Kwak en Boemel en Anatool had ik meestal wel medelijden.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 oktober 2009 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() las je vroeger veel strips?
je favoriete strip? welk stripfiguur zou je willen zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() |
#1416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zo heel veel.
De klassiekers kende ik wel. Jommeke, Suske en Wiske, Nero, Kiekeboe, Kuifje, Chick Bill, Yoko Tsuno, ... Echt een favoriet had ik niet. Zeker niet één van de Miekes. Wiske vond ik al leuker. Misschien wilde ik wel Yoko Tsuno zijn. En in bepaalde situaties ware het wel handig een alter ego van Wonder Woman te zijn.
![]() |
#1417 |
Banneling
|
![]() heb je jezelf al afgevraagd waarom er al twee dagen geen vraag werd gesteld, en of de wereld nog van je houdt ?
Eérlijk antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Om dezelfde reden dat ik me al maanden afvraag waarom deze thread blijft voortgaan. Op een forum zoals dit gebeurt er van alles, en niet zelden begrijp ik er maar weinig van. Vind ik het erg dat deze thread al zo lang meegaat? Nee hoor. Behalve quizzen valt er op dit forum voor mij weinig te beleven. Zal ik het erg vinden wanneer deze thread eindelijk op pensioen mag? Evenmin, de wereld en het Internet zijn groot genoeg. ![]() 'De wereld' houdt niet van mij. Een klein aantal mensen doet dat, en zolang die dat blijven doen is het hemel op aarde wat mij betreft.
![]() |
![]() |
#1419 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb vandaag te 'lijden' onder hoofd- en vooral keelpijn. Kun je me eens in max. vijf zinnen aan een onkritische, onverlichte, niet-zoekende massaconsument als ik uitleggen hoe dit het bewuste opzet is van het Chazaars-bolsjewistisch-lizardiaans complot van de Rothschilds?
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 | |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom ben jij eigenlijk zo bijzonder dat je nog steeds vragen krijgt in je FvdW-sessie?
![]() |
![]() |