Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2011, 13:08   #1401
eno2
Banneling

Standaard

Die sex-maniak is OUT, conspireerde voortdurend tegen zichzelf.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 11:29   #1402
eno2
Banneling

Standaard

Onwelkome wereldseks:

Een man met vast adres in Voeren
Maakt dikwijls seks-wereldtoeren.
Dominique Strauss Kahn
Kan daar ook wat van.
Maar die mist soms luxe-hoeren
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 12:06   #1403
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Die sex-maniak is OUT, conspireerde voortdurend tegen zichzelf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Allé... dingeske, denk toch eens na...

Als Sarkozy, het IMF, de VS (en wat hebt U allemaal al opgesomd ) een complot zouden gesmeed hebben... zouden ze dan een dikke zwarte troela (zoals U met uw naar racisme smakende post) als kamermeisje naar DSK gestuurd hebben?

Kom... doe eens moeite en probeer eens na te denken...
Lees dit eens:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NYbooks
"According to several sources who are close to DSK, he had received a text message that morning from Paris from a woman friend temporarily working as a researcher at the Paris offices of the UMP, Sarkozy’s center-right political party. She warned DSK, who was then pulling ahead of Sarkozy in the polls, that at least one private e-mail he had recently sent from his BlackBerry to his wife, Anne Sinclair, had been read at the UMP offices in Paris.1 It is unclear how the UMP offices might have received this e-mail, but if it had come from his IMF BlackBerry, he had reason to suspect he might be under electronic surveillance in New York. He had already been warned by a friend in the French diplomatic corps that an effort would be made to embarrass him with a scandal. The warning that his BlackBerry might have been hacked was therefore all the more alarming.
Lees meer hier

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2011 om 12:16.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 12:15   #1404
freelancer
Banneling

Standaard

In de Knack staat dat de advocaat van DKS vraagt de medewerking van het hotel enz enz. vraagt...

Een lezer van dit weekblad reageert als volgt:

ja wat moet die advocaat anders zeggen,mijn client neukt alles op 2 benen ,met of tegen hun goesting?

http://www.knack.be/nieuws/buitenlan...0010391652.htm
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2011, 16:23   #1405
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Filo

We hadden het toch wel goed met betrekking tot DSK.

Wat ik de man verwijt is z' n gebrek aan onderscheidingsvermogen en moet er duidelijk iets mis zijn met zijn hormonenspiegel.

Niemand kan mij bewegen een meid te flikken als ze niet bijzonder aantrekkelijk en ook interessant is. En dan neem ik er de tijd voor. Een dag, een week, een jaar.

Voor DSK zelf, is dit de beste afloop. Zijn seksuele afwijking had hem als president van F in werkelijk diepe problemen kunnen brengen.
Hij is "out of business" en voor de "golddiggers" niet meer interessant.
BTW - Tristane Banon was zo' n golddigger.
Oud 27 november 2011, 17:07   #1406
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frost Bekijk bericht
Ik denk niet dat Sarkozy daar voor iets tussen zit. Ik denk eerder het IMF zelf. DSK deelt de neo-liberale visie van het IMF niet.
Je kan het IMF moeilijk beschuldigen van neo-liberale neigingen he Meer interventionistisch dan het IMF kan je moeilijk indenken zou ik denken. Het bestaan zelf van het IMF is een liberale contradictie.

Een liberale visie is eerder: voor uw financien zijn er de privebanken, trek daar uw plan mee.
Oud 28 november 2011, 05:04   #1407
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je kan het IMF moeilijk beschuldigen van neo-liberale neigingen he Meer interventionistisch dan het IMF kan je moeilijk indenken zou ik denken. Het bestaan zelf van het IMF is een liberale contradictie.

Een liberale visie is eerder: voor uw financien zijn er de privebanken, trek daar uw plan mee.
Je zou zelfs gelijk hebben, als het IMF niet het instrument was, dat door niet verkozen leden, zonder geld, het grootkapitaal telkens opnieuw van geld voorziet, door besparingen op de rug van alle burgers.
Het probleem is het grootkapitaal en dat word door hun marionetten nooit aangepakt.
Na de crisis is er slechts een uitweg meer.
De volgende crisis.

Laatst gewijzigd door subocaj : 28 november 2011 om 05:04.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 08:21   #1408
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Voila, zeer interresant...

New questions raised over Dominique-Strauss Kahn case

Journalist's detailed study has unearthed fresh doubts over alleged assault in New York by ex-IMF chief

...

The most unusual evidence described by Epstein is a security video of the hotel's engineer, Brian Yearwood, and an unidentified man apparently celebrating the day's events. Earlier, Yearwood had been communicating with John Sheehan, a security expert at Accor, which owns Sofitel, and whose boss, René-Georges Querry, once worked with a man now in intelligence for Sarkozy.

The unidentified man with Yearwood had been spotted previously on hotel security cameras accompanying Diallo to the hotel's security office after the alleged attack. The video shows the men near the area where Diallo is recounting her story and, less than two minutes after police have been called, they seem to congratulate each other. "The two men high-five each other, clap their hands, and do what looks like an extraordinary dance of celebration that lasts for three minutes. They are then shown standing by the service door … apparently waiting for the police to arrive," Epstein writes.

Epstein meticulously pieces together the movements of hotel staff and Strauss-Kahn by examining the electronic records left by their room keys and phones. These show Diallo entered the room between 12.06 and 12.07pm. At 12.13pm, Strauss-Kahn called his daughter about having lunch. During those six or seven minutes, Diallo said she was brutally sexually attacked and dragged around the room.

...

Meer: GUARDIAN
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 21:35   #1409
freelancer
Banneling

Standaard

Het is duidelijk dat heel die sexzaak een complot was tegen DSK...
DSK geeft toe dat het om een 'dom sekscontact' ging, maar wel een 'met wederzijds goedvinden'.

Het kamermeisje Nafissatou Diallo zou nauwelijks geschokt geweest zijn toen ze DSK naakt uit de badkamer zag komen. Ze begaf zich zonder haast naar de uitgang, maar wierp eerst nog een blik op Strauss-Kahn, zo luidt de versie van die laatste. DSK zag de blik als een uitnodiging en kon niet weerstaan aan een snel seksueel contact. DSK erkent dat hij 'dom' gehandeld heeft.

De Amerikaanse advocate van Diallo heeft de zogenaamde goedkeuring van het kamermeisje om seks te hebben 'als totale waanzin' omschreven...
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111201_106

Dit is één van de weinige momenten dat DSK niet lult..

Laatst gewijzigd door freelancer : 1 december 2011 om 21:36.
Oud 1 december 2011, 21:44   #1410
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is één van de weinige momenten dat DSK niet lult

dat zou dan een goede leermeester zijn voor u.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 21:49   #1411
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy Bekijk bericht

dat zou dan een goede leermeester zijn voor u.
Pijnlijk... zo in uw blootje gezet te worden door uw boegbeeld?
Oud 1 december 2011, 23:18   #1412
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Pijnlijk... zo in uw blootje gezet te worden door uw boegbeeld?
Aha, ik wist niet dat Sarkozy links was
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 05:47   #1413
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sarkozy heeft nauwe banden met de ex Accor voorzitter Sebastien Bazin.

Accor is eigenaar van het hotel waar DSK werd 'gepakt'.

Citaat:
DAILYMAIL - New Nicolas Sarkozy link to hotel in IMF chief Dominique Strauss-Kahn 'rape' storm By Peter Allen Last updated at 10:44 PM on 3rd December 2011

New details have emerged of links between French president Nicolas Sarkozy and the hotel where former International Monetary Fund chief Dominique Strauss-Kahn was accused of sexually assaulting a maid. Until his arrest in May, Mr Strauss-Kahn was the frontrunner to defeat Mr Sarkozy in presidential elections next year. The sexual encounter with Nafissatou Diallo – which Mr Strauss-Kahn says was consensual – took place at the New York Sofitel, which is owned by hotel giant Accor.

*** FOTO/Close bond: French President Nicolas Sarkozy with multi-millionaire Sebastien Bazin

One of Accor’s senior directors has had a close bond with the French president since Mr Sarkozy – then the mayor of a prosperous Paris suburb – helped rescue his three-year-old daughter from a school siege. Sebastien Bazin’s daughter, Fleur, was one of 21 children taken hostage at their nursery in Neuilly-sur-Seine. Gunman Erick Schmitt threatened to detonate dynamite – which he had attached to his body and planted in the doors and corners of the classroom – unless he was paid a ransom.
HIER
Oud 8 december 2011, 19:00   #1414
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Het filmpke met bewijs:

http://www.bfmtv.com/#!affaire-dsk-l...actu20189.html

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 december 2011 om 19:01.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2011, 20:07   #1415
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Het lijkt erop dat de VS politieke tegenstanders uitschakelt door ze een seksueel delict aan te wrijven. Het blijkt dat je juridisch gesproken er het meeste mee kan bereiken.

Dit als het verhaal onwaar is want: als wat de VS zegt of doet is een leugen totdat het tegendeel bewezen is.

Zou een topman binnen het IMF en een belangrijke politicus in F. het in z'n bolle hoofd halen een kamerjuffrouw lastig te vallen? Of was deze tante (door hem) op heterdaad betrapt terwijl ze in z'n papieren zat te snuffelen?

Ik kan me niet voorstellen dat een politicus met nog een belangrijke missie voor de boeg zoiets stoms zou uithalen terwijl de stad bol staat van de 'maar al te grage' betaalmeiden.
Opvallend is dat dit feit plaatsvindt kort na Assange's vermeende seksuele activiteiten.
Dat de kamerjuffrouw wel eens iets uitgelokt kan hebben, of dat ze een CIA-agente is, lijkt mij niet zo onwaarschijnlijk.

Een les voor politici die naar de VS gaan - 1) neem je eigen gezelschap mee; 2) Hou Amerikaanse meiden vèr buiten de deur en laat je niet inpakken door die Barbiesnollen.

Als het verhaal echter waar is, tja, dan weet ik het ook niet meer hoe stom iemand wil zijn. Een ander punt dat tegen hem spreekt is dat het al eens eerder gebeurd is. En natuurlijk ons aller Sarko, zou hij soms een handje hebben toegestoken?
Maar vooralsnog geloof ik meer in een goed opgezette val.
Dominique Strauss-Kahn waarschuwde onze EU-leiders en bankiers op 14 April 2011 dat Griekenland meer geld (bailout) nodig had.
Citaat:
WSJ - Dithering at the Top Turned EU Crisis to Global Threat

BY CHARLES FORELLE AND MARCUS WALKER

At a closed-door meeting in Washington on April 14, Europe's effort to contain its debt crisis began to unravel.

Inside the French ambassador's 19-bedroom mansion, finance ministers and central bankers from the world's largest economies heard Dominique Strauss-Kahn, then-head of the International Monetary Fund, deliver an ultimatum.

Greece, the country that triggered the euro-zone debt crisis, would need a much bigger bailout than planned, Mr. Strauss-Kahn said. Unless Europe coughed up extra cash, the IMF, which a year earlier had agreed to share the burden with European countries, wouldn't release any more aid for Athens.

The warning prompted a split ...
Exact 1 maand na deze feiten zou DSK beschuldigd worden van verkrachting
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 29 december 2011 om 20:11.
Oud 13 januari 2012, 21:55   #1416
straddle
Europees Commissaris

Standaard

DSK, van kwaad naar erger.

Wat een afgang.

Dominique Strauss-Kahn did not know he was sleeping with prostitutes 'because they were all naked'

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 22:14   #1417
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En jij trapt daar in.

http://en.wikipedia.org/wiki/Olivier_Sarkozy
http://en.wikipedia.org/wiki/Family_...l_affiliations
http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_G._Wisner
http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Wisner
The New French President’s Roots Are Worth Remembering
Geen commentaar nodig, of wel?

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 januari 2012 om 22:26.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 22:40   #1418
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Toch wel graag, voor ik al die links ga doornemen.

Geloof jij nu plots in samenzweringen?
Oud 14 januari 2012, 11:53   #1419
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Toch wel graag, voor ik al die links ga doornemen.

Geloof jij nu plots in samenzweringen?
Wat ik niet geloof , is dat een vent met zoveel poen zo nen lelijken donder gaat verkrachten . ik zou mijn lip laten hangen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 01:08   #1420
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Wat ik niet geloof , is dat een vent met zoveel poen zo nen lelijken donder gaat verkrachten . ik zou mijn lip laten hangen .
sexverslaafden hebben andere criteria...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be