![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 |
Burgemeester
|
![]() Blah blah natuurlijk is er veel racisme en nee als vlaming geboren in brussel kan ik wel iets verdragen maar dit is het internet en dat zal zo blijven
mensen smijten er gewoon alles op en zeker mijn generatie en dan nog een BELGISCH politiek forum.. we weten allemaal hoe zuiver onze politiek is.. tja ok wat wil je dan |
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is de moderatie het gewoon niet eens met jou opvattingen over wat racisme is en wat niet? Indien het laatste het geval ben je dus bewust nu aan het liegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 |
Burgemeester
|
![]() een racist kan meestal niet begrijpen wat racisme eigenlijk is
maar er zijn ook bewuste racisten huidskleur vooral racisme is negatieve perceptie en dan projectie op iemand anders zelf-destructief ook ergens enorm onintelligent maar sommige mensen kunnen gewoon niet anders en dat is de echte wereld ze weten gewoon van niets anders maar niet iedereen gelukkig maar anders moest allemaal netjes in puntjes kommas hoofdletters en dit alles voor het blanke ras, met een scheutje olie erbij en als je over politiek wil praten 100% zeker zal je racisme tegenkomen een perfecte maatschappij kan gewoon niet wat trouwens een gevaarlijk idee is mag ik u even herinneren aan het nazi tijdperk hitler en zijn lieftallige vriendjes een holocaust-natie dat heb je dan met zulke gedachten ja je kan iemand ermee zo goed als kapot maken en altijd jezelf ook tegelijk (vroeg of laat meestal laat).. dat is racisme uiteindelijk is de racisdt* de idioot *nog een paar foutjes erbij voor uw plezier |
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch kleeft men dat etiket op. De idioot is dan uiteindelijk degene die etiketjes kleeft zonder te luisteren wat men zegt... Maar het is zo'n handig uitgemolken begrip... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij wel, racisme komt evengoed voor onder Turken, Marokkanen, Japanners, Afrikanen.. Uw betoog is nogal warrig, wat wilt u nu eigenlijk zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
Burgemeester
|
![]() politiek ja mensen beginnen nu pas meer politiek bewust te worden
maar dat is een zeer zeer traag gebeuren |
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neen hoor, ik gaf u een rondleiding door het huis van mijn gedachten. Ik krijg soms het verwijt dat ik te snel loop of dat ik te lang bij een kamer blijf hangen. Je loopt dan het gevaar dat mensen de rondleiding voor lief nemen. Vandaar mijn vraag aan u, uit pure wellevendheid, of u het nog kon volgen. Dat is geen ironie maar elementaire beleefdheid. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 |
Banneling
|
![]() Ja, volgens mij laat de moderatie racisme toe op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt U een link die dat bewijst? Of net het tegendeel aanhaalt?
![]() |
#1417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Het accepteren dat mensen bepaalde vooroordelen hebben, en dat je zonder fysiek geweld die mensen niet kan laten afwijken. 2) Eens diep nadenken, en wie weet, bent U geen discriminant naar de vermeende racisten toe? 3) JurgenC vervoegen en de klachten/krachten bundelen om de mensen die het forum beheren te verplichten alle vermeende racisten te bannen van dit forum, of het forum zelf laten op te doeken. 4)Niet meer op dit vermeend racistische forum te verschijnen. 5) Een link opzoeken waar wettelijk bepaald is dat Politics.be een racistisch forum is.
![]() |
![]() |
#1418 |
|
![]() Toch wel hoor, maar dat kunt ge natuurlijk niet weten, dus ge zijt vergeven
![]()
![]() |
#1419 | |||
|
![]() Citaat:
Ze hebben het al herhaaldelijk gezegd. Ze laten racisme en racistische uitlatingen toe. Het is enkel als het valt onder de noemer 'haat zaaien' of 'aanzetten tot racisme' dat ze ingrijpen. Ik betreur dit omdat het publiceren van veel racistische uitlatingen op zich eigenlijk ook kan aanzien worden als 'haat zaaien' of 'aanzetten tot racisme', net door de grote toevloed van (door het forumbeheer) toegelaten berichten. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1420 | |
|
![]() Citaat:
Het is zelfs bewezen dat ze gelijk heeft in dit geval ![]()
![]() |