![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen fan van kwezel Alexandra Colen, maar het was ZIJ die de pedofilie in de kerk als eerste heeft aangeklaagd. de waarheid mag gezegd worden : http://www.brusselsjournal.com/node/4409 lees ook : http://www.brusselsjournal.com/node/4471
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2013 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee. Veel van zijn ''bekenden'' uit zijn kerque wel, zo bleek uit een rapport.
Hij is iemand die bewust zware criminele feiten verzweeg en in de doofpot probeerde te houden. In een beschaafd land, draait zo'n persoon de jilla in. Ook weer iemand die betaald wordt door de belastingbetaler... Die Vlaamse cultuur toch. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 juni 2013 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht van niet. Dat is dus pure laster wat je hier vertelt. Proficiat! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 juni 2013 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog maar eens het zoveelste bewijs dat links geen leugens schuwt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet zo verbazingwekkend hoor, dat jij hier pedoverkrachters en hun goedpraters komt supporten.
Dat is tenminste helder. Voor jou is dat Vlaamse cultuur, voor de meeste anderen zijn dit gewoon weerzinwekkende misdaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles zal de doofpot ingaan geloof me maar, op 1 detail na, de school, wat daar mee staat te gebeuren daar ben ik nog niet uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou hij zinnens zijn een nieuwe religie te starten met die profeet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De minister van Onderwijs noemt het hele gedoe een geval van overmacht. Iemand stelde de vraag wat hij bedoelde met overmacht. Daar kwam volgens mij een zeer vaag antwoord op. De overmacht is dat de overheid geen stelling durft in te nemen tegen mensen die veel te vroeg beginnen te brullen en de overheid op die wijze haar eigen gezag ondermijnt. Momenteel doet de overheid dus actief mee om de school en de leerkrachten te blameren. Ik vind het onbegrijpelijk. En de betoging 'Blijf van ons kind af!' is georganiseerd door een organisatie die 50.000 euro subsidie per jaar krijgt. Subsidiegeld dient dus o.a. om een heel leerkrachtenteam nog dieper de put in te duwen want hola, die moslimvrouwen zijn bezig te emanciperen hoor en als dat moet gaan via 'hoe ga ik betogen?', dan moet het zo maar. Kafka is nooit ver weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, ik kan Smet hier wel volgen.
Wie van de leerkrachten zouden nu nog met een gevoel van veiligheid naar school willen/kunnen gaan? Tenslotte durven ze sowieso die meute bruldoeken niet gaan oppakken, en de mannetjes begonnen ook al dreigend en intimiderend over te komen; Goed en wel dat de politie kon ingrijpen, maar : zouden er nog kinderen naar school komen? Tenslotte was het maar een weekje voor het einde van het schooljaar en betreft het een kleuterschooltje. Ik vrees dat de massahysterie zou uitgebreid worden met allahakmaar toestanden als men de school niet had gesloten. Tenslotte weten de voorstanders van de zogenaamde multicultuur hoe ontvlambaar hun monoculturele beschermelingetjes kunnen zijn zeker hé. Maar ik heb het meest te doen met het belaagde jonge kleuterjuffrouwtje dat hier hopelijk geen trauma aan overhoudt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet quasi zeker, dat als het een bende Vlaams Belangers was geweest die aan de poort stonden, met dezelfde boodschap, de politie wel zou opgetrommeld worden, om de boel te ontruimen. Bovendien zou het veel uitgebreider in de pers gekomen zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan daar echt niet inkomen. Waar is het verkeerd gelopen? Stemmen winnen langs de de allochtoonse kant ok, maar meer stemmen verliezen langs de autochtoonse kant, kunnen die mensen niet rekenen of zoiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mo de pedofeetaanhangers...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 |
Schepen
|
![]() Het is toch wel een rare geschiedenis, maar wat ik begrepen heb:
Enkele ouders merken raar gedrag bij hun kinderen. Een van de kinderen wijst naar spelletjes van de juf met hem. De ouders doen hun beklag bij de directrice. Laatste beslist dat er niets meer gedaan kan worden. Een maand later verschijnen kwade ouders aan de schoolpoort en roepen om een onderzoek en ontslag van de juf. Ik wil dolgraag weten wat er nu echt gebeurt is. Maar het had niet zo breed in de pers moeten verschijnen (ouders hadden het via de politie en andere bevoegden moeten laten verlopen, en de directrice had het beter moeten aanpakken). Nu moeien zich mensen die het ineens hebben over allochtonen VS autochtonen en blabla, zodat ze wat stemmen kunnen trekken of gewoon voor de extra bekendheid.
![]() |
#1418 | |
|
![]() Citaat:
Dom dommer domst? Lees en leer en reageer dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() On topic : dat is niet juist. Die vlaams blokkers zouden zelf op voorhand naar de flikken bellen, plus naar een paar journalisten en hun fotograaf. Om nog eens in de gazet te geraken. |
|
![]() |
![]() |