![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor Truckje
Zoals ik al zei : GE DIENT TE GELOVEN volgens Frank ( en liefst nog wat hij er graag van maakt ) want anders ben je stekeblind Citaat:
Citaat:
Zoals ik al zei : ik geloof niet dat het om een fysiek tuig ging ( ik wil iets ter staving ) en jij gelooft blijkbaar blindelings ( omwille van de shape ) dat het om een fysiek tuig ging. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl zulke zaken schering en inslag zijn en best verklaarbaar zijn Citaat:
![]() ![]() Frank's uiteindelijke verdict : we keren de bewijslast om van iets dat ik een ander zijn mond gooi Laatst gewijzigd door praha : 4 februari 2016 om 00:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Snel daarna verschijnen die vormen zoals die op deze foto voorkomt. Die rondjes verschijnen uit het niets en verdwijnen ook zo, ondertussen en schijnbaar zonder oorzaak van baan veranderen en/of scherpe bochten makend. Ook zijn er lange sliertige vormen waar te nemen die vanuit verschillende hoeken elkaar kruisen. Eerst dacht ik aan brokstukjes die verklaarbaar zouden kunnen zijn door activiteiten vanuit het ruimtestation, maar de wijze waarop restafval zich dan ‘normaal’ gezien zou gedragen klopt mi dan weer niet, gezien er sommige zonder in contact te komen met andere deeltje, zich dan plots in de tegengestelde richting beginnen te bewegen. https://www.youtube.com/watch?v=mEHfVWbRHcU Nu, ik geloof niet dat dit aliens zijn, maar eerder een ons nog onbekende oeroude levensvorm, die rond de ruimtelijke omgeving van onze planeet leeft op een wijze die we nog niet kennen. Enfin, just a hunch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nice post Diego |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan via spiegelreflectie ook foto's trekken op een raam waarvan je zou denken "wat is dat?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet er niets van. Maar als je de film zag weet je wellicht meer hoe ik de "alien" ervaren heb. Heb je die film gezien, alien vs predator? Daarin ziet het moederschip alles wat hun jager doet op een 3D hologram. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of genereren een wolkenveld rond zich? ![]() Citaat:
Is it God? Is it an alien? Citaat:
Kijkt, ik heb mijn ervaringen gehad, misschien deel ik die ooit met je mee. We zijn tenslotte al bijna 10 jaar in discussie he ? ![]() Misschien iets voor later, maar onthoud dat ik geen woord gelogen zal hebben. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Standaard. HOME > NIEUWS > BINNENLAND Belg zag vorig jaar meer ufo’s vliegen 04/01/2016 om 12:02 | Bron: BELGA Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 februari 2016 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | ||
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=EcW5RWbPnbM Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
|
![]() Citaat:
Als jij er een pixelbrij in wil zien is dat ook jouw goed recht, ntl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 |
Banneling
|
![]() Dit is echt te idioot voor woorden. Je kan om het even welke foto nemen, daar een hoop filters op los laten en er zal van alles verschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 februari 2016 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.sundman.com/daniel/garber.htm http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/ho229.html
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Roaring Tiger' op godbetert youtube als 'referentie? Dat kan toch niet waar zijn! Maak jezelf toch niet belachelijk.
![]() |
![]() |
#1420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |