![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas dus, je zit in een antivaxx bubbel, ik vrees dat je, net als Cufi, afgesneden bent van rationele argumenten. Je gaat dit dus moeten uitzweten als mentale gevangene. Pech voor jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Message from Israel.
Luisteren graag. https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Ftv%2FCMA WXMHHp1k%2F%3Figshid%3Dlnafqx5f69zd&h=AT2Rg7ytbUyK TIKzd4F4FiGJuBo0wCI0-YX7-4 ![]() ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 maart 2021 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En partijbazen uit hun zetels halen en vervangen. Hol?* pola...looks like a déj?*-vu
![]() |
![]() |
#1407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben belogen sedert geboorte he parcifal. In mijn onderschrift staat een film waar ze openlijk spreken over de nwo. Die complot”gekken” hebben vanuit mijn ervaring 5 a 8 keer op 10 gelijk. Zij die ons de situatie inlepelen liegen 9 op 10. Dan is mijn keuze snel gemaakt, hoe irrationeel dat ook mag klinken voor mensen die de leugens geloven. ![]()
![]() |
![]() |
#1408 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men gaat uit van veronderstellingen ipv zich aan de FEITEN te houden. Men veronderstelt dat het pfizer vaccin zou werken met enkel milde bijwerkingen terwijl ze dan zelf bekennen dat ze niet weten welke nevenwerkingen en andere gevolgen er zouden kunnen optreden want het gaat om een nooit eerder gebruikt vaccin. Virologen ondermijnen dus notabene zelf hun eigen stelling én geloofwaardigheid over het vaccin door hun persoonlijke mening te geven en niet professioneel vanuit wetenschappelijke feiten. Dát is de zinloze discussie die voor normale mensen wantrouwen zou moeten wekken. Een discussie over en met veronderstellingen is zinloos en misleidend. Anderzijds werden en worden eerdere vaccinatieschades door vaccins, onweerlegbare, bewezen FEITEN nog steeds ontkend en onder de mat geveegd. Men gelooft dus virologen, die hun eigen stelling met veronderstellingen ondermijnen, maar men weigert eerder bewezen feiten te geloven. Begrijpe wie kan. En inderdaad: "gelijk wie kan over gelijk wat iets zeggen" en dat noemen we dan ook een VRIJE MENING, hoe men dénkt over iets en dan wordt meestal met argumenten uitgelegd wáárom men zo over iets denkt. Mijn 'standpunt' is mijn VRIJE MENING, onderbouwd met argumenten waarom ik zo over het onderwerp denk. Dat is géén wetenschappelijk standpunt dat énkel gebaseerd hoort te zijn op wetenschappelijk bewezen FEITEN. DAT is er niet pluis aan als een viroloog zichzelf én andere virologen tegenspreekt in een discussie over zijn vakgebied en dat heeft niks te maken met mijn persoonlijk gedacht hierover. Overigens gaat het voor mij helemaal niet om gelijk te hebben, dat is iets voor kleuters en niet voor volwassenen. Iedereen mag een eigen mening hebben en in een discussie tussen volwassen mensen had ook iedereen respect voor elkaars mening maar dat is ook al voltooid verleden tijd, verbitterde moraalridders denken nu al wie hun mening niet deelt de mond te kunnen snoeren door hen complotters te noemen en hen voor te schrijven hoe men wel nog mag denken. Maak dus eerst het verschil tussen een wetenschappelijke/medische discussie, die gestoeld hoort te zijn op feiten en niet op waarzeggerij en gissingen, en de vrije mening/gedacht waarover iedereen zich (steeds minder) vrij mag uitspreken en waarvoor sommige paljassen zelfs bewijs van durven vragen. Stel je voor, je moet je gedacht nu al gaan bewijzen ipv argumenteren. De visie dat de aarde als bol wantrouwen zou wekken omdat er een discussie over gevoerd wordt, raakt dus kant noch wal en is compleet naast de kwestie.
![]() |
![]() |
#1409 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Angstige mensen zijn nu eenmaal niet voor rede vatbaar. Antivaxxers bestaan niet, dat zijn kritische mensen die terecht vragen stellen en volledige informatie eisen voor ze een beslissing nemen tot vaccinatie dus ook de reeds gekende, schadelijke kant van vaccinatie dat nog steeds in de doofpot verdwijnt en niet enkel de eenzijdige propaganda voor het winstbejag voorgekauwd krijgen. Pro-vaxxers schijnen dat niet te willen weten. En die mentale gevangenis kan maar gecreëerd worden door medewerking van bange pro-vaxxers, die dan ook samen met de zogenaamde antivaxxers in dezelfde mentale en digitale gevangenis zullen zitten, blijkbaar dringt het nog steeds niet door dat ze in hun eigen vel snijden en ge(mis)bruikt worden.
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik niet “voor rede vatbaar” ben is omdat ik gesterkt ben in de HEERE en maar 1 Verlosser heb. Geen compromis whatsoever.
![]() |
![]() |
#1411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elk zijn ding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook een kristallen bol zoals van ranst? ![]()
![]() |
![]() |
#1413 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dubbel
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 6 maart 2021 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar wordt deze generatie aan onderworpen of je dat nu gelooft of niet. It is written.
![]() |
![]() |
#1415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals maar eens een geleerde aan het woord.
In het Engels. Klopt het wat ze zegt of klopt het niet? Ja of nee ook argumenteren he. https://www.bitchute.com/video/7hqSgsZn1vCC/
![]() |
#1416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overlijden na vaccinatie is juridisch een natuurlijk overlijden.
Het vaccin is getest, geregistreerd en de patiënt geeft zijn toestemming. En bij deze is het wettelijk zo dat het een natuurlijke oorzaak is. Tenslotte u gaf toch uw eigen toestemming.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 maart 2021 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een arts die dat meedeelt: https://m.youtube.com/watch?v=Rix90m...ture=emb_title De genocide van deze eeuw, betrouw die fascisten hun datastatistiek niet. Geen waarheid is in hen en ze werken achter de schermen heel anders dan ze ons wijsmaken via beeldschermen.
![]() |
![]() |
#1419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongeacht het aantal overlijdens volgende uit vaccins, het totaal passeert als natuurlijke oorzaak. Bijgevolg zal niemand het weten of er naar vragen.
![]() |
![]() |
#1420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat “geen verband” nog waard als onafhankelijke artsen censuur ervaren en lobbysletten met vertegenwoordigers achter zich de megafoon krijgen? Ik moet het niet gevraagd hebben, ze liegen toch. Ik weet hoe laat het is en met wat we te maken hebben. Hoe irrationeel dat ook is voor deze gemassavormde generatie.
![]() |