![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1402 |
Minister
|
![]() Ik denk dat dat eerder aan de foutieve brandveiligheid van de constructie van het gebouw te wijten was. Door de hitte van de brand smolten de stutten van de etages immers waardoor men een collaps met cascade effect kreeg die leide tot een implosie. Is perfect wetenschappelijk te verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik werd in het begin door sommigen gewoon uitgelachen over mijn standpunten omtrend 9-11 door mensen die nu schoorvoetend komen toegeven dat het verhaal inderdaad zwaar stinkt of die me nu over bepaalde facetten mijn mening komen vragen omdat ze zich ook aan het verdiepen zijn in de materie en hoe dieper ze graven hoe dichter ze bij het standpunt komen dat 9-11 niet had kunnen plaats vinden zonder de medewerking van de Bush junta.
![]() |
![]() |
#1404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk zelfs dat sinds "Vietnam" reeds, de meerderheid van de Vlaamse bevolking meer en meer kritisch stond tav de VS.
![]() |
#1405 | |
|
![]() Citaat:
![]() En beste vrienden, het gaat niet alleen om de controlled demolition van WTC 1 & 2, er zijn tientallen andere 'flaters' ... ... norad stand down ![]() ... norad war games ![]() ... neerstorten wtc 7 ![]() ... boeing in pentagon ![]() ... telefoongesprekken uit de boeing ![]() ... neerstorten in pensylvania ![]() ... pulling the building ![]() ... reactie Bush ![]() ... reactie Rice ![]() ... NIST reports ![]() ... Pentagon report ![]() ... om er snel enkele te noemen
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 |
|
![]() In de jaren '70 en '80 viel het eigenlijk nog mee, pas na de eerste Amerikaanse invasie in Irak is naar mijn mening de wind beginnen keren.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
Minister
|
![]() Het is met Amerika pas echt slecht beginnen gaan op het moment dat de religieuze poot en de neo conservatieve poot van de GOP elkaar vonden en die partij in een religieuze imperialistische partij veranderden... Deze alliantie is rond 1994 ontstaan doch pas met Bush II konden ze ook het uitvoerend beleid bepalen... Tot voordien traden ze ook groetendeels apart op... In elk geval deze twee elmeenten hebben de USA goed om zeep geholpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
|
![]() Citaat:
Die wetenschappelijke verklaring niet vergeten he Wiley E Coyote
![]() |
![]() |
#1409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan zelfs bijna stellen dat George jr het werk van opa Prescot aan't afmaken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1411 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Minister
|
![]() Het probleem en de paradox van vije en eerlijke verkiezingen in die Midden Oostelijke landen zou wel eens kunnen zijn dat de eerste vrije verkiezingen ook de laatste zijn wanneer de islamfundamentalisten de macht behalen... wat in bepaalde landen een reële optie is (denk aan Algerije)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dit ook gelezen Gun? So far voor die "ogen die stilaan open gaan"? ![]()
![]() |
![]() |
#1415 |
Minister
|
![]() Noet iedereen gelooft in die wacko conspiracy theorieën m.b.t. 9/11. Slechts een zeeeeer kleine minderheid. 9/11 is veroorzaakt door enerzijds aan de Amerikaanse kant blunders, een te groot geloof in eigen onkwetsbaarheid en kunnen en pech en langs al Qaida kant in een zeer goede voorbereiding en geluk bij de uitvoering.
Wat ik wel geloof is dat Bush 9/11 opportunistisch misbruikt om zijn right wing agenda door te drukken op internationaal (Irak)en binnenlandse veiligheids vlak. Iets wat hij zonder 9/11 nooit had kunnen doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1417 | |
|
![]() Citaat:
Een leuke: Ik ben 2 weken geleden op (duik)reis geweest. De tweede dag kwam één van de dive instructors aandraven met een dvd met daarop 'Borat' en een reportage over 9-11. Ik had de 9-11 film, die vooral handelde over decontrolled demolition van WTC1, 2 & 7, al gezien en wist dat mijn reisgenoten heel kritisch ingesteld waren over mijn 9-11 overtuiging. Ik heb de DVD dan ook links laten liggen maar kwam op een avond het appartement binnen en bleek dat de twee mededuikers, waarvan één ingenieur bouwkunde, heel geïntersseerd de DVD aan het bekijken waren. Ik heb me er stilletjes bijgezet en geen woord gezegd, na de film één vraagje gesteld: "Wat vinden jullie ervan?". Het antwoord van de ingenieur: "Euh ... Jah ... we zullen natuurlijk nooit weten hoe de vork aan de steek zit ... maar ik moet toegeven, het officiële verhaal stinkt als de pest, er zijn zaken voorgesteld als waar gebeurd terwijl ze pertinent niet kunnen." Daarna samen naar Borat gekeken: Is nice! I like! Happy Times!
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 18:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
|
![]() Verkozen onder enorme fraude ... Doesn't this ring a bell my friend?
![]() |
#1420 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan zeggen : ik heb al vrij veel duiktrips meegemaakt (+100) en een serieus aantal 'liveaboards' maar ik denk niet dat ik jou als buddy zou willen als je staat te zwaaien met een 911truth DVD en als je de bekeringstoer zou opgaan. Verder same story as ever : weinig mensen kunnen gefundeerd oordelen over 911. Diegenen die dat kunnen hebben een consensus. Anderen, om hun eigen redenen, betwisten dat oordeel, tot nog toe zonder bijzonder overtuigend te zijn. Zonder nieuwe en zwaarwichtige argumenten of getuigen, zal het kantelmoment, waar believers naar streven, nooit aanbreken. We zijn ondertussen bijna 6 jaar verder... ![]() |
|
![]() |
![]() |