Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2007, 16:14   #1401
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Juist, ik doelde eigenlijk niet alleen op jouw persoonlijk.

Ik apprecieer het gewoon dat ook hier op P.be meer en meer bezoekers inzien hoe het imperialistische VS te werk gaat en ik apprecieer nog meer dat bezoekers er ook voor uit komen, ook al lieten ze pakweg 2 �* 3 jaar geleden een ander verhaal horen.
Mijn hoofd over breken doe ik allang niet meer. Maar ik vond het altijd wel heel verdacht dat één van die twee torens zo "loodrecht" instortte. In een docu over steengroeves zei een ingenieur ooit nog : "ik zou het niet beter hebben kunnen dynamiteren............".
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 16:16   #1402
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat dat eerder aan de foutieve brandveiligheid van de constructie van het gebouw te wijten was. Door de hitte van de brand smolten de stutten van de etages immers waardoor men een collaps met cascade effect kreeg die leide tot een implosie. Is perfect wetenschappelijk te verklaren.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 16:19   #1403
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Nou ja, de bezoekers van deze site zijn belange niet representatief voor de Vlaamse bevolking. De Vlaamse bevolking is van in 2003 reeds meer en meer kritischer geworden vis-�*-vis de USA. Allen dankzij Irak.
Juist, maar er is kritisch ingesteld zijn en er is verder (durven) kijken dan uw neus ang is.

Ik werd in het begin door sommigen gewoon uitgelachen over mijn standpunten omtrend 9-11 door mensen die nu schoorvoetend komen toegeven dat het verhaal inderdaad zwaar stinkt of die me nu over bepaalde facetten mijn mening komen vragen omdat ze zich ook aan het verdiepen zijn in de materie en hoe dieper ze graven hoe dichter ze bij het standpunt komen dat 9-11 niet had kunnen plaats vinden zonder de medewerking van de Bush junta.
Oud 9 augustus 2007, 16:22   #1404
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nou ja, de bezoekers van deze site zijn belange niet representatief voor de Vlaamse bevolking. De Vlaamse bevolking is van in 2003 reeds meer en meer kritischer geworden vis-�*-vis de USA. Allen dankzij Irak.
Ik denk zelfs dat sinds "Vietnam" reeds, de meerderheid van de Vlaamse bevolking meer en meer kritisch stond tav de VS.
Oud 9 augustus 2007, 16:24   #1405
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dat eerder aan de foutieve brandveiligheid van de constructie van het gebouw te wijten was. Door de hitte van de brand smolten de stutten van de etages immers waardoor men een collaps met cascade effect kreeg die leide tot een implosie. Is perfect wetenschappelijk te verklaren.
Graaf me deze wetenschappelijke verklaring dan eens op

En beste vrienden, het gaat niet alleen om de controlled demolition van WTC 1 & 2, er zijn tientallen andere 'flaters' ...
... norad stand down
... norad war games
... neerstorten wtc 7
... boeing in pentagon
... telefoongesprekken uit de boeing
... neerstorten in pensylvania
... pulling the building
... reactie Bush
... reactie Rice
... NIST reports
... Pentagon report
...

om er snel enkele te noemen

Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 16:35.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 16:25   #1406
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik denk zelfs dat sinds "Vietnam" reeds, de meerderheid van de Vlaamse bevolking meer en meer kritisch stond tav de VS.
In de jaren '70 en '80 viel het eigenlijk nog mee, pas na de eerste Amerikaanse invasie in Irak is naar mijn mening de wind beginnen keren.

Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 16:26.
Oud 9 augustus 2007, 16:45   #1407
Wiley E Coyote
Minister

Standaard

Het is met Amerika pas echt slecht beginnen gaan op het moment dat de religieuze poot en de neo conservatieve poot van de GOP elkaar vonden en die partij in een religieuze imperialistische partij veranderden... Deze alliantie is rond 1994 ontstaan doch pas met Bush II konden ze ook het uitvoerend beleid bepalen... Tot voordien traden ze ook groetendeels apart op... In elk geval deze twee elmeenten hebben de USA goed om zeep geholpen...
Oud 9 augustus 2007, 16:48   #1408
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is met Amerika pas echt slecht beginnen gaan op het moment dat de religieuze poot en de neo conservatieve poot van de GOP elkaar vonden en die partij in een religieuze imperialistische partij veranderden ... Deze alliantie is rond 1994 ontstaan doch pas met Bush II konden ze ook het uitvoerend beleid bepalen ... Tot voordien traden ze ook groetendeels apart op ... In elk geval deze twee elementen hebben de USA goed om zeep geholpen ...
Eens je wat dieper in de tijd gaat graven kom je ook daar wantoestanden tegen, maar de toenmalige media én het niet bestaan van internet zorgen voor een perfect controlemiddel.

Die wetenschappelijke verklaring niet vergeten he Wiley E Coyote
Oud 9 augustus 2007, 16:49   #1409
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is met Amerika pas echt slecht beginnen gaan op het moment dat de religieuze poot en de neo conservatieve poot van de GOP elkaar vonden en die partij in een religieuze imperialistische partij veranderden... Deze alliantie is rond 1994 ontstaan doch pas met Bush II konden ze ook het uitvoerend beleid bepalen... Tot voordien traden ze ook groetendeels apart op... In elk geval deze twee elmeenten hebben de USA goed om zeep geholpen...

Je kan zelfs bijna stellen dat George jr het werk van opa Prescot aan't afmaken is.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 16:52   #1410
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Je kan zelfs bijna stellen dat George jr het werk van opa Prescot aan't afmaken is.
Vast en zeker!
Oud 9 augustus 2007, 17:21   #1411
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard In bijlage nog een giller van GWB

Citaat:
Bush vraagt "vrije en eerlijke verkiezingen" Pakistan

De Amerikaanse president George Bush heeft vanmiddag op een persconferentie in het Witte Huis, vlak voor zijn vertrek op vakantie, aan de Pakistaanse president Pervez Musharraf gevraagd "vrije en eerlijke verkiezingen" te houden in zijn land. Bush waarschuwde Iran voor "consequenties" indien Teheran wapens naar Irak stuurt. Musharraf kondigde de verwachte noodtoestand niet af.

Correctie
Op binnenlands vlak meende hij dat er "voldoende liquide middelen" zijn om een correctie van de markten, aangezwengeld door de crisis op de vastgoedmarkt en vrees voor een hypotheekcrisis, mogelijk te maken. "Ik verkies me bij de feiten te houden. Het is mijn overtuiging dat de mensen beslissingen op grond van feiten zullen nemen" en de "fundamenten van onze economie zijn solide", zei het Amerikaanse staatshoofd.

Promotie wiskunde en wetenschap

Hij heeft ook aangekondigd wetgeving ter waarde van meer dan 33 miljoen dollar ter promotie van wiskunde en wetenschap te hebben ondertekend, opdat de VS wereldwijd technologisch kunnen wedijveren, aldus berichten in de Amerikaanse pers.

Geen noodtoestand
De Pakistaanse president Pervez Musharraf heeft zo pas geweigerd de noodtoestand af te kondigen, ondanks de druk van zijn politieke medestanders en de kritieke veiligheidstoestand. Vannacht en vanochtend werd nog gesuggereerd dat de president de noodtoestand zou uitroepen om het hoofd te bieden aan de "binnen- en buitenlandse dreigingen". Die noodtoestand komt er nu toch niet, zo bleek na een spoedberaad tussen Musharraf en zijn belangrijkste ministers. Aan het overleg ging een telefoongesprek tussen Musharraf en VS-minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice vooraf.

Positie consolideren
Volgens zijn politieke bondgenoten, moest de Pakistaanse president de noodtoestand afkondigen om zijn regeringspositie te consolideren. In de herfst hoopt Musharraf opnieuw verkozen te worden door het parlement. In het licht van de stijgende instabiliteit in Pakistan werd gefluisterd dat Musharraf die stemming zou uitstellen of afgelasten. Onder de noodtoestand kan het huidige parlement nog een jaar aanblijven.

Ali Durani
Vandaag verklaarde de voorzitter van de Pakistaanse regeringspartij Moslimliga-Q dat die maatregel er niet komt. "De situatie in het land vraagt geen afkondiging van de noodsituatie", aldus de man. Aan de televisiezender Geo News verklaarde de minister van Informatie Mohammed Ali Durani dat er "uitdagingen zijn zoals het terrorisme, maar de president is democratisch ingesteld en er vast van overtuigd dat de verkiezingen volgens plan kunnen doorgaan". Eerder had de minister al verkondigd dat de onrust bij de Afghaanse grens, de Amerikaanse dreigementen om de "militanten van al-Qaida en de taliban" aan te vallen en de kidnapping en moord van Chinese burgers in Pakistan, ertoe leidden dat de noodtoestand moest afgekondigd worden. (belga/hln)
HIER
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 17:21.
Oud 9 augustus 2007, 17:23   #1412
Wiley E Coyote
Minister

Standaard

Het probleem en de paradox van vije en eerlijke verkiezingen in die Midden Oostelijke landen zou wel eens kunnen zijn dat de eerste vrije verkiezingen ook de laatste zijn wanneer de islamfundamentalisten de macht behalen... wat in bepaalde landen een reële optie is (denk aan Algerije)
Oud 9 augustus 2007, 17:25   #1413
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem en de paradox van vije en eerlijke verkiezingen in die Midden Oostelijke landen zou wel eens kunnen zijn dat de eerste vrije verkiezingen ook de laatste zijn wanneer de islamfundamentalisten de macht behalen... wat in bepaalde landen een reële optie is (denk aan Algerije)
Mijn punt was vooral dat GWB openlijk vraagt naar vrije en eerlijke verkiezingen terwijl hijzelf 2 maal verkozen is ten gevolge van enorme verkiezingsfraude in 'the land of the free'

Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 17:25.
Oud 9 augustus 2007, 17:32   #1414
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit ook gelezen Gun?
So far voor die "ogen die stilaan open gaan"?
Oud 9 augustus 2007, 17:36   #1415
Wiley E Coyote
Minister

Standaard

Noet iedereen gelooft in die wacko conspiracy theorieën m.b.t. 9/11. Slechts een zeeeeer kleine minderheid. 9/11 is veroorzaakt door enerzijds aan de Amerikaanse kant blunders, een te groot geloof in eigen onkwetsbaarheid en kunnen en pech en langs al Qaida kant in een zeer goede voorbereiding en geluk bij de uitvoering.

Wat ik wel geloof is dat Bush 9/11 opportunistisch misbruikt om zijn right wing agenda door te drukken op internationaal (Irak)en binnenlandse veiligheids vlak. Iets wat hij zonder 9/11 nooit had kunnen doen.
Oud 9 augustus 2007, 17:42   #1416
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Noet iedereen gelooft in die wacko conspiracy theorieën m.b.t. 9/11. Slechts een zeeeeer kleine minderheid. 9/11 is veroorzaakt door enerzijds aan de Amerikaanse kant blunders, een te groot geloof in eigen onkwetsbaarheid en kunnen en pech en langs al Qaida kant in een zeer goede voorbereiding en geluk bij de uitvoering.

Wat ik wel geloof is dat Bush 9/11 opportunistisch misbruikt om zijn right wing agenda door te drukken op internationaal (Irak)en binnenlandse veiligheids vlak. Iets wat hij zonder 9/11 nooit had kunnen doen.
Het heeft hem alleszins toegelaten een ware angstpsychose te creeëren onder de bevolking in aanloop naar zijn herverkiezing als president.
Oud 9 augustus 2007, 17:45   #1417
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht

Dit ook gelezen Gun?
So far voor die "ogen die stilaan open gaan"?
Yup,heb hier al op geantwoord en naar zijn wetenschappelijke studie gevraagd.

Een leuke: Ik ben 2 weken geleden op (duik)reis geweest. De tweede dag kwam één van de dive instructors aandraven met een dvd met daarop 'Borat' en een reportage over 9-11. Ik had de 9-11 film, die vooral handelde over decontrolled demolition van WTC1, 2 & 7, al gezien en wist dat mijn reisgenoten heel kritisch ingesteld waren over mijn 9-11 overtuiging. Ik heb de DVD dan ook links laten liggen maar kwam op een avond het appartement binnen en bleek dat de twee mededuikers, waarvan één ingenieur bouwkunde, heel geïntersseerd de DVD aan het bekijken waren.

Ik heb me er stilletjes bijgezet en geen woord gezegd, na de film één vraagje gesteld: "Wat vinden jullie ervan?". Het antwoord van de ingenieur: "Euh ... Jah ... we zullen natuurlijk nooit weten hoe de vork aan de steek zit ... maar ik moet toegeven, het officiële verhaal stinkt als de pest, er zijn zaken voorgesteld als waar gebeurd terwijl ze pertinent niet kunnen."

Daarna samen naar Borat gekeken: Is nice! I like! Happy Times!

Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 18:03.
Oud 9 augustus 2007, 17:51   #1418
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet iedereen gelooft in die wacko conspiracy theorieën m.b.t. 9/11. Slechts een zeeeeer kleine minderheid. 9/11 is veroorzaakt door enerzijds aan de Amerikaanse kant blunders, een te groot geloof in eigen onkwetsbaarheid en kunnen en pech en langs al Qaida kant in een zeer goede voorbereiding en geluk bij de uitvoering.
Niet iedereen gelooft in het wacko officiële verhaal dat stink als de pest, waar zaken worden verkocht die niet kunnen ... JIJ gelooft dat wel, JIJ bent dus een BELIEVER van een CONSPIRACY ! En die, volgens jou, zeer kleine minderheid bestaat per toeval alleen maar uit mensen die zich in de materie verdiept hebben.

Citaat:
Wat ik wel geloof is dat Bush 9/11 opportunistisch misbruikt om zijn right wing agenda door te drukken op internationaal (Irak) en binnenlandse veiligheids vlak. Iets wat hij zonder 9/11 nooit had kunnen doen.
Doesn't this ring a bell my friend?

Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U?

Laatst gewijzigd door Gun : 9 augustus 2007 om 18:01.
Oud 9 augustus 2007, 17:51   #1419
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Het heeft hem alleszins toegelaten een ware angstpsychose te creeëren onder de bevolking in aanloop naar zijn herverkiezing als president.
Verkozen onder enorme fraude ... Doesn't this ring a bell my friend?
Oud 9 augustus 2007, 22:48   #1420
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Yup,heb hier al op geantwoord en naar zijn wetenschappelijke studie gevraagd.

Een leuke: Ik ben 2 weken geleden op (duik)reis geweest. De tweede dag kwam één van de dive instructors aandraven met een dvd met daarop 'Borat' en een reportage over 9-11. Ik had de 9-11 film, die vooral handelde over decontrolled demolition van WTC1, 2 & 7, al gezien en wist dat mijn reisgenoten heel kritisch ingesteld waren over mijn 9-11 overtuiging. Ik heb de DVD dan ook links laten liggen maar kwam op een avond het appartement binnen en bleek dat de twee mededuikers, waarvan één ingenieur bouwkunde, heel geïntersseerd de DVD aan het bekijken waren.

Ik heb me er stilletjes bijgezet en geen woord gezegd, na de film één vraagje gesteld: "Wat vinden jullie ervan?". Het antwoord van de ingenieur: "Euh ... Jah ... we zullen natuurlijk nooit weten hoe de vork aan de steek zit ... maar ik moet toegeven, het officiële verhaal stinkt als de pest, er zijn zaken voorgesteld als waar gebeurd terwijl ze pertinent niet kunnen."

Daarna samen naar Borat gekeken: Is nice! I like! Happy Times!
Borat was beter dan die andere film, nietwaar?

Ik kan zeggen : ik heb al vrij veel duiktrips meegemaakt (+100) en een serieus aantal 'liveaboards' maar ik denk niet dat ik jou als buddy zou willen als je staat te zwaaien met een 911truth DVD en als je de bekeringstoer zou opgaan.

Verder same story as ever : weinig mensen kunnen gefundeerd oordelen over 911. Diegenen die dat kunnen hebben een consensus.
Anderen, om hun eigen redenen, betwisten dat oordeel, tot nog toe zonder bijzonder overtuigend te zijn.

Zonder nieuwe en zwaarwichtige argumenten of getuigen, zal het kantelmoment, waar believers naar streven, nooit aanbreken.
We zijn ondertussen bijna 6 jaar verder...
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be