![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat is dat nu weer voor antwoord. De vraag is, hoe komt Sweeney erbij dat het vliegtuig niet meer zou bestuurd worden door de piloten? Maddox antwoordde, "als er 2 lijken in de gang liggen, en het vliegtuig vliegt nog steeds......", waarop ik dus gemeld heb dat die 2 lijken NIET van de piloten waren.
![]() |
![]() |
#1402 |
Minister-President
|
![]() Over die twee telefoontjes van Ong en Sweeney, (die volgens mij fake zijn, maar whatever) nog volgende bedenking.
De kapers schakelen dus de transponder uit, (Volgens de officiele theorie om “moeilijker op te sporen te zijn”) maar ze laten wel deze twee dames 20 minuten aan een stuk rustig telefoneren over wat er allemaal gaande is. ![]() ![]() Zeg nu eens eerlijk, WIE gelooft dat?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 mei 2005 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratsteve, Ik zie eerder een paar zandbakkiestanezen blunders van dit formaat te maken, dan de geheime organisaties die zowat alle oorlogen sinds de uitvinding van de knots en het vuur hebben georganiseerd en afgewerkt hebben in hun voordeel. Die alternative energie achter slot en grendel houde, virussen de wereld insturen, contacten onderhouden met aliens en reptillians, de Atlantieden in de ijskast gepropt hebben en de maanlanding faketen.
![]() |
#1405 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
denk je dat er maar 1 radarpost heel de kust in het oog houd? ik heb onlangs wat dingen gelezen over radar-operators en deze mensen nemen hun job enorm serieus, dus wat je zegt ivm die chaos, dat is zomaar wat uit je nek lullen
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ik weet dat je zoals steeds op deze uitdaging niet zult ingaan. Maar misschien zeg je wel hihihi, of woeha. En democratsteve heeft nog wel een paar intelligente macho-krachttermen in voorraad. ![]() Het zijn jullie die op lucht hypotheses bouwen! Denk maar aan jullie 5 wargames die uiteindelijk maar één blijken te zijn. Of aan de leugen van de Grote Onderzoeker dat de kapers alléén maar boxcutters hadden. Enzovoort ... Dat jullie niet meer kunnen doen dan de standpunten van anderen op leugenachtige wijze weer te geven zegt veel over de waarde van jullie 'argumenten'. En je moet niet ironisch doen dat ik hier weer even tussenkom. Het zijn jullie die steeds naar mij verwijzen, meestal met flagrante leugens. Stop daarmee, en je bent van mij af. Toch gemakkelijk, hé.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 mei 2005 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 11 mei 2005 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben inderdaad de enige op dit forum die soms spelfouten maakt. ![]() Op de uitdaging ga je inderdaad niet in. ![]() Zoals je tegen mijn wetenschappelijke "tralala" nooit iets hebt kunnen inbrengen. Het zegt alles over jullie 'stijl': vervalsen, beledigen, en nu spelfouten!
![]() |
![]() |
#1411 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1412 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 mei 2005 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de uitdaging ga je niet in. ![]() De vermeende "indruk" is dus niet gebaseerd op feiten, maar enkel en alléén de uiting van jullie onvermogen inhoudelijk argumenten te weerleggen. Dan maar persoonlijke aanvallen, hé. Het zegt genoeg. ![]()
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Akkoord wij scharen u ook gemakkelijkheids halve bij de Lemmings. En waarom? Omdat er al jaren overduidelijke bewijzen zijn die trouwens niet perse met 9/11 moeten te maken hebben dat wat wij zeggen nog niet eens zo ver gezocht is. Wat de disbelievers precies tegen houdt om even stil te staan bij wat we te zeggen hebben is dikwijls het feit dat wat we zeggen niet in je levensvisie past of je dat gewoon als normaal denkend mens niet kan aanvaarden dat die dingen gebeuren en ze daarom defensief afwijst. Je denkt soms dat wij onozele pubers zijn die niet beter weten dan uw conspiracy sites te quoten. Ik zou niet liever willen dat van alles wat er hier over deze materie gezegd is geweest niets waar was. De bewijzen dat het militair industrieel complex achter heel deze special-op zit zijn zoveel malen duidelijker dan enige link die ze probeerden te leggen naar Al-Qaida of OBL toe. Je moet het alleen durven erkennen dat het zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat had ik graag eens gehoord. Veel meer dan op een spelfout wijzen (echt kenmerkend voor mij, niemand anders op dit forum doet zoiets!), en beledigingen die inderdaad doen denken aan onnozele pubbers krijg ik niet te horen. Ik ken de conspiracy-sites rond 9/11 redelijk goed. Het spijt me zeer, maar wat jullie hier posten heb ik daar al lang geleden gelezen. Maar ik heb ook de tegenargumenen gelezen, iets wat jullie pertinent weigeren te doen.
![]() |
![]() |
#1418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 | |
|
![]() Citaat:
Het officiele verhaal dat door de massa-media wordt verkocht moet worden onder de loep genomen, vooral de berichtgeving net na de aanslag. Officiele documenten kijkt de massa toch niet naar. 95% van de mensen heeft hun mening gevormd op basis van wat ze in de eerste weken/maanden in de mainstream door hun strot geduwd kregen. En dat verhaaltje hangt met haken en ogen aan elkaar. Dus je moet zeker niet zeggen wat wij weigeren de tegenargumenten te bekijken. Ik heb bijna elk ding dat jij hier aangebracht hebt bekeken, van je debunkvideootjes tot de officle rapporten daaraan toe. Jij daarintegen hebt geweigderd bepaalde clipjes te bekijken omdat je eerst ging googlen naar wat die persoon(en) die erin voorkwamen al gedaan hadden, en dat paste natuurlijk niet in je kraam, en dat was voldoende voor jou om het niet te bekijken. Wie weigert er hier pertinent van de zaken te bekijken!
Laatst gewijzigd door exodus : 11 mei 2005 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 11 mei 2005 om 23:45. |
|
![]() |