![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 |
Banneling
|
![]() Deze topic van de Onsterfelijke wordt brandend actueel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 december 2006 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
|
![]() een werkelijk gouden tip ! , die debbie zopas bedacht
je vermeld gewoon op je CV bij hobby s ; wiet paffen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2007 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1407 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden gewoon iedereen na 1 jaar profiteren gewoon van den dop moeten smijten, 't probleem zal zichzelf wel oplossen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 |
|
![]() Ik heb een neef, die niet werkt, maar uit principe niet gaat stempelen. Hij wil helemaal niet onderhouden worden. (Hij heeft een heel hoog diploma maar door depressie's wordt hij niet meer aangenomen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb voor alles altijd tijd te kort, maar ik heb het geld nodig (plus de prestige), daarom werk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensne gelijk Tavek die zouden in principe dus moetn 'opleggen' om te mogen gaan werken... elke hobby of bezigheidstherapy lost immers geld .. dus waarom dat dan niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
|
![]() Citaat:
Als hij van zichzelf zelfs niet kan vinden dat hij recht heeft op basisbehoeften om niet, dan is het wel heel erg met hem gesteld
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 mei 2007 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
|
![]() Citaat:
alleen wie zichzelf als persoon op zich te min vind heeft een materieel verlengstuk nodig om zichzelf een vals gevoel van eigenwaarde aan te smeren mss kan je korting krijgen indien je je samen met je neef laat behandelen. indien nodig dan heb ik daar een paar heel goede adressen voor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 mei 2007 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 |
Banneling
|
![]() Ik heb OPEN VLD gevraagd een link naar deze topic te willen maken...
Per slot van rekening is de topicstarter er toch een fan van en heeft hij het partijcongres mogen toespreken... en hij vond er veel begrip... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 mei 2007 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 |
|
![]() het is trouwens logisch dat ik met een liberale visie op armoedebestrijding veel begrip vond op het Open VLD congres
ook slangen heeft al lang begrepen dat het tijd is voor een nieuw liberalisme een liberalisme dat ook de armen zich eigen kunnen maken en het recht om te weigeren om te werken aan een hongerloon ( minder dan 1200 euro netto bvb ) is de moeder van alle liberalisme
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 mei 2007 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1419 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien moet ook de discussie wel worden gevoerd over het minimumloon op zich dat een mens moet verdienen als hij aan het werk gaat. Mocht er bijvoorbeeld een wet zijn dat iedereen minstens 1250 euro per maand moet verdienen zou men toch al minder discussie hierover hebben. Iedereen recht op een basisloon dus gekoppeld op iedereen recht op werk zou dus eigenlijk al een hele stap zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 | ||
|
![]() Zeer zeker en vast niet. We moeten af van het middeleeuwse standpunt dat iedereen perse economisch actief moet zijn. Hoe meer mensen er niet economische actief kunnen zijn hoe meer meerwaarde we in de maatschappij kunnen genereren trouwens. Deze meerwaarde is echter wel een meerwaarde op het vlak van welzijn. Iets dat ook nodig is naast welvaart.
In een liberale samenleving bestaat er trouwens zo min mogelijk moeten. Moeten werken ( impliciet of expliciet ) aan een loon waar je niet mee uit de armoede geraakt is een veredelde vorm van slavernij - en slavernij is in het geheel niet te rijmen met liberalisme want een ander woord voor liberalisme is vrijheid. Citaat:
![]() Citaat:
Ook het opleggen van een minimumloon is niet in overeenstemming met mijn liberale visie op armoedebestrijding. Dit geeft immers teveel macht aan de vakbonden over de arbeiders. Een expliciet minimumloon zou totaal overbodig worden indien men een impliciet minimumloon invoert = onvoorwaardelijk basisinkomen, dat er voor zorgt dat iedereen zelf zijn eigen loon kan onderhandelen. dat is een liberale visie op armoedebestrijding
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 mei 2007 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |