![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=788 Ik ga echt een poll starten! Suggesties voor mogelijke antwoorden?
![]() |
![]() |
#14222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien kan hij nu eens de kansberekening maken voor gevaccineerden over hoeveel risico ze nu lopen bij de voorlopig gekende vaccin bijwerkingen die ook bij elke prik stijgen? Net zoals hij maandenlang de kansberekening om te vaccineren aanprees. Maar dan lopen gevaccineerden na een 4de prik wel al 4x kans op mogelijke vaccin bijwerkingen en dat is minder gunstig, nietwaar? ![]()
![]() |
![]() |
#14223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer iets zou kunnen betekend dat niet opeens dat het ook zo is.
![]() |
#14225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het zou kunnen dat je doodgaat van covid... Het zou kunnen dat cijfers gaan stijgen... Het zou kunnen dat het covid-vaccin bescherming biedt.... Het zou kunnen dat er nog een volgende golf komt in het najaar... Het zou kunnen dat er een variant gaat komen... Het zou kunnen dat die variant dodelijker maar ongevaarlijk is... Het zou kunnen dat er groepsimmuniteit komt door vaccinatie... Het zou kunnen dat er géén groepimmuniteit wordt bereikt.... Het zou kunnen dat gevaccineerden niet besmet kunnen worden... Het zou kunnen dat ongevaccineerden wel opnieuw besmet kunnen worden... Het zou kunnen dat vaccins bijwerkingen geven... Het zou kunnen dat meer ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen dan gevaccineerden... Het zou kunnen dat je doodgaat aan onbekende vaccin bijwerkingen die er niet zijn.. Het zou kunnen dat er een 2de, 3de, 4de en zelfs 20ste prik nodig is...enz... Maar dat betekent niet dat het ook zo is.... ![]()
![]() |
![]() |
#14226 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door StV : 21 april 2022 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En pfizer is er nog niet klaar mee, nu hebben ze de coronapil, PAXLOVID, op de markt mogen brengen - dat ligt al in de apotheken - om alsnog doorbraakinfecties na vaccinatie te kunnen verhelpen maar eigenlijk om enerzijds hun vaccin-winstverlies door de vele vaccinweigeraars te kunnen compenseren en enkel aanprijzen voor ongevaccineerden zodat die ook alsnog hun experimenteel gif binnen zouden krijgen....máár volgens dirk ramaekers, de voorzitter van de taksforce covidgeneesmiddelen, mogen mensen echt niet denken dat dit medicijn het vaccin of een booster kan vervangen want....die big farma winsten moeten behouden blijven? ![]() Daarom wordt er ook niet getest op de gevaccineerden, die hebben dat niet meer nodig want die hebben het goedje al binnen. Ze blijven stug het achterhaalde verkoopsriedeltje met angst voor hospitalisatie van besmette (maar niet zieke) patiënten volhouden terwijl zelfs volgens sciensano de meeste gehospitaliseerden gevaccineerden zijn maar om toch nog ongevaccineerden te kunnen knoepen door een pil. Merk de bizarre naam op: pax-LOV-ID , van dat "vredevolle liefdesID" moet je dan wel houden terwijl ze je toch geniepig id-chippen en/of de hoek om helpen? Dat noemt men morbide humor in plain sight? ![]() https://pnws.be/ongelooflijk-coronap...evaccineerden/
![]() |
![]() |
#14228 | |
|
![]() Citaat:
Cern is ook niet ver van Grenoble....
![]() |
![]() |
#14229 |
Minister-President
|
![]() Geinige paper over welke landen systematisch hebben gelogen over hun Covid-cijfers, door underdispersion in de cijfers te zoeken
https://rss.onlinelibrary.wiley.com/...740-9713.01627 Geen verrassingen ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 26 april 2022 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer komt er een nieuwe lockdown ?
Steven Van Gucht over omikronvarianten die nieuwe golf veroorzaken in Zuid-Afrika: “Ook bij ons een zekerheid” ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220502_93404413 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14231 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ellendige professor Devroey is kandidaat-rector van de VUB.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220503_96115729
![]() |
#14233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14234 |
|
![]() Hier, 78 redenen waarom geïnjecteerden een ENORM risico met hun lichaam hebben genomen.
Zij die niet kunnen denken, zijn nu genetische freaks geworden. https://thefreethinker.substack.com/...ot-updated?s=r
![]() |
#14235 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bronnen staan er nochtans in bosjes bij.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#14238 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orthodoxe joden van New York hebben een probleem om de Europese regels te volgen. Lufthansa weigert hen in Duitsland door te vliegen naar Budapest.
https://nypost.com/2022/05/09/airlin...ht-over-masks/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#14240 |
Minister
|
![]() Ik vond je bezwaar tegen N-VA altijd al raar. Maar nu ik zie dat je ook nog keihard wetenschappelijk bewijs als fictie neerzet, is het voor mij heel duidelijk dat je de dingen niet helder ziet.
Maar ik bekijk het positief. Als alle domme mensen zich met de huidige kennis van zaken nog steeds laten prikken, zijn we er binnen enkele decennia vanaf en gaat het IQ van de samenleving er drastisch op vooruit. De pensioenlast is dan ineens weer draaglijk. Het kiespubliek van linkse partijen krijgt dan rake klappen. I have a dream