![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral niet luisteren naar wat de heren nog meer allemaal zeggen , alleen maar kijken welk stukje jou theorie ondersteunt ,en dat presenteren . Selectief quoten en uit de context trekken , en vooral geen totaal overzicht geven , dat heeft niets met waarheidsvinding van doen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14222 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geef jezelf eens een half uurtje om naar deze verstandige mens te luisteren.
(4 delen van een tiental minuten) 1 http://www.youtube.com/watch?v=NUISz...eature=related Laatst gewijzigd door Big Slick : 25 januari 2010 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14223 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wou ook helemaal geen controlled demolition aantonen, ik wou enkel aantonen dat uw claim dat er geen getuigen van explosies waren net voor de colapses totale onzin was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14226 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mag ik nu eens oprecht iets "vragen". Laat nu even de "kampgeest" vallen, bekijk deze vier delen ('t is niet lang) en vertel eens wat je van die mens en wat hij verteld denkt. Heb vooral aandacht voor hoe hij uitlegt hoe het kwam dat hij eerst dacht zoals u nog steeds denkt, en wat hem doen heeft veranderen. http://www.youtube.com/watch?v=NUISz...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14228 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=NUISz...eature=related
deze zou het wel moeten doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En inderdaad , de verklaringen zijn weer eens uit hun context getrokken !
waarom laat men steeds delen van de verklaringen weg ? A: No, the lower level of the building. You know like when they demolish a building, how when they blow up a building, when it falls down? That's what I thought I saw. And I didn't broach the topic to him, but he asked me. He said I don't know if I'm crazy, but I just wanted to ask you because you were standing right next to me. He said did you see anything by the building? And I said what do you mean by see anything? He said did you see any flashes? I said, yes, well, I thought it was just me. He said no, I saw them, too. I don't know if that means anything. I mean, I equate it to the building cowing down and pushing things down, it could have been electrical explosions, it could have been whatever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar komt het idee overigens vandaan dat elke persoon die iets zegt ergens in de media ook ook als getuigen door NIST gehoord zou moeten zijn ? onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De pot en de ketel en zwart zien Getuige verklaringen: Cook, Scott P. wordt gerekend bij de getuigen die een Boeing in het Pentagon hebben zien vliegen Op de officiële websites was Cook, Scott P. zijn getuigenis het volgende: … "It was a 757 out of Dulles, which had come up the river in back of our building … Terwijl hij op zijn persoonlijke web-site (http://www.clothmonkey.com/91101.htm) het volgende meldt: … "They just hit the Pentagon!" I turned. Rising up from the right center of the Pentagon’s mass was a gigantic spherical … We didn’t know what kind of plane had hit the Pentagon, or where it had hit. Later, we were told that it was a 757 out of Dulles, As we watched the black plume gather strength …
![]() |
![]() |
#14232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14233 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelf reeds gelezen?
![]() |
#14234 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Wat is er juist "crappy" aan Griffin z'n werk? (heeft u al z'n boeken over 9/11 gelezen?) Laatst gewijzigd door Big Slick : 26 januari 2010 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat heeft dat eigen onderzoek van hem aan extra's opgeleverd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14237 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14238 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat een billenkletser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14239 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14240 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo zag ik het ook.
Btw, het waren 2 vragen die hij beide niet beantwoord. Trouwen, ik postte die bijdrage van Mac Queen vooral voor parcifal. Omdat hij steeds vooraan staat om zogezegde "believers" te ridiculuseren alszijnde nutcases, terwijl die Mac Queen een toonbeeld is van intellectuele integriteit én omdat hij zo goed uitlegt waarom nog steeds mensen het officiele verhaal blijven geloven. Ik wou gewoon eens zien wat parcifal te zeggen heeft over die mens, maar tot heden toe heeft hij niet gereageerd. |
![]() |
![]() |