Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2010, 17:53   #14241
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Zo zag ik het ook.
Btw, het waren 2 vragen die hij beide niet beantwoord.
Trouwen, ik postte die bijdrage van Mac Queen vooral voor parcifal.
Omdat hij steeds vooraan staat om zogezegde "believers" te ridiculuseren alszijnde nutcases, terwijl die Mac Queen een toonbeeld is van intellectuele integriteit én omdat hij zo goed uitlegt waarom nog steeds mensen het officiele verhaal blijven geloven.
Ik wou gewoon eens zien wat parcifal te zeggen heeft over die mens, maar tot heden toe heeft hij niet gereageerd.
mac queen is nutty as a fruitcake
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 18:21   #14242
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

[quote=Big Slick;4567033]Ik vroeg wat u juist "crappy" vond aan Griffin's werk en het enige wat u kan inbrengen is dat z'n werk gebaseerd is op "verdwaalde wetenschappers". En dat terwijl u tegelijkertijd toegeeft niet al z'n werk gelezen te hebben. Tja.

[quote]

Ik ontwijk de vraag helemaal niet . U weet hoe ik over die 'wetenschappers' denk en Griffin heeft zijn werk precies op de ideeën van deze lieden gebaseerd waardoor hij ook precies dezelfde crappy beweringen heeft overgenomen . En dat zijn gewoon de bekende zaken die we hier steeds bespreken .

Die Mac Queen video was dan misschien niet voor mij bedoeld maar ik reageer er toch op . Ik geloof direct in de eerlijkheid van deze man , echter hij gaat grondig de mist in bij het begin van deel 3 . Wat zou ik graag met hem daarover in discussie gaan zeg !

Laatst gewijzigd door atmosphere : 27 januari 2010 om 18:24.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 18:29   #14243
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat zou ik graag met hem daarover in discussie gaan zeg !
Haha, da's een goeie.
Gaat u die discussie dan op dezelfde manier voeren als hier?
Door op alles te reageren met, "uw werk is gebaseerd op verdwaalde wetenschappers", of gaat u een poging ondernemen iets te ontkrachten van wat hij zegt.
Want dat kan u hier toch ook?
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 18:34   #14244
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Hij vroeg wat er 'crappy' was. U ontwijkt de vraag. Geeft toe dat u er niets van weet buiten wat claims die u hier en daar heeft opgevangen, en sluit dan af met het verzoek om u in te lichten.

Wat een billenkletser.
Dat antwoord heeft u nu

Nu nog even de volgende billenkletser waarmee u zo hoog van de toren blies:

De Bush in the classroom theorie : De claim is - Bush had voorkennis omdat hij de eerste inslag zelf niet op tv heeft kunnen zien , klopt dat ??

Dit suggereert het volgende : De enige informatie bron die de president van de Verenigde staten op dat moment beschikbaar had is een TV die toevallig aanstond ! te idioot voor woorden natuurlijk

Voordat hij de klas in ging had hij gewoon de informatie gekregen die ook bij de nieuwszenders en het witte huis al bekend was , namelijk dat er een of ander vliegtuig in een van de twin towers was gecrashed . Deze kennis kon iedereen op dat moment hebben , dus hoezo voorkennis ???

Ben erg benieuwd of u gaat toegeven dat deze theorie een totale misser was of niet .
Oud 27 januari 2010, 18:41   #14245
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dat antwoord heeft u nu

De Bush in the classroom theorie : De claim is - Bush had voorkennis omdat hij de eerste inslag zelf niet op tv heeft kunnen zien , klopt dat ??

Dit suggereert het volgende : De enige informatie bron die de president van de Verenigde staten op dat moment beschikbaar had is een TV die toevallig aanstond ! te idioot voor woorden natuurlijk

Voordat hij de klas in ging had hij gewoon de informatie gekregen die ook bij de nieuwszenders en het witte huis al bekend was , namelijk dat er een of ander vliegtuig in een van de twin towers was gecrashed . Deze kennis kon iedereen op dat moment hebben , dus hoezo voorkennis ???

Ben erg benieuwd of u gaat toegeven dat deze theorie een totale misser was of niet .
Ooit gehoord van begrijpend lezen?
Ik heb nooit de theorie verbonden dat Bush voorkennis had, nav z'n uitspraak dat hij het eerste vliegtuig heeft "zien" inslaan.
Ik wilde enkel aanhalen dat het toch wel "raar was dat hij dat beweerde, verder niets.
Trouwens, over het gedrag van Bush in die school valt wl veel te zeggen.
Bvb, kan jij één grondige reden bedenken waarom tegen alle protocol in, de SS Bush NIET verwijderd uit dat klaslokaal?

Laatst gewijzigd door Big Slick : 27 januari 2010 om 18:43.
Oud 27 januari 2010, 19:03   #14246
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat antwoord heeft u nu
Euh nee, met de stempel 'verdwaalde wetenschappers' smijten is geen antwoord.

Citaat:
Het ging helemaal niet over Bush maar over de video's van Big Slick met de analyse van de getuigen van explosies.

Citaat:
Het gaat juist om het feit dat hij zei beelden gezien te hebben die er niet zijn. Waarom moet er steeds een tekening gemaakt worden voor u?

Citaat:
Ik zal toegeven dat uw perceptie van deze theorie een totale misser was. Content?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 20:54   #14247
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Euh nee, met de stempel 'verdwaalde wetenschappers' smijten is geen antwoord.
Ik heb veel meer dan dat alleen gezegd.

Citaat:
Het ging helemaal niet over Bush maar over de video's van Big Slick met de analyse van de getuigen van explosies.
Daar ging het eerder wel degelijk over . En zelfs al was dat niet het geval , so what ?

Citaat:
Het gaat juist om het feit dat hij zei beelden gezien te hebben die er niet zijn. Waarom moet er steeds een tekening gemaakt worden voor u?
Leg mij dan eens haarfijn uit waarom het daar over gaat , wat vertelt die informatie u ? waarom is dat van enig belang ?

Citaat:
Ik zal toegeven dat uw perceptie van deze theorie een totale misser was. Content?
Leuk geprobeerd , maar ik had geen theorie . Nogmaals ,waarom is die uitspraak van Bush zo van belang ,wat zou dit moeten betekenen volgens u ?
Oud 27 januari 2010, 20:59   #14248
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ooit gehoord van begrijpend lezen?
Ik heb nooit de theorie verbonden dat Bush voorkennis had, nav z'n uitspraak dat hij het eerste vliegtuig heeft "zien" inslaan.
Ik wilde enkel aanhalen dat het toch wel "raar was dat hij dat beweerde, verder niets.
alleen maar 'raar', ok
Vreemd dat u daar dan toch zo veel moeite voor heeft gedaan.
Die voorkennis onzin is nu in ieder geval van tafel , het leek er verrekt veel op dat u het aan het verdedigen was.
Oud 27 januari 2010, 21:01   #14249
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bvb, kan jij één grondige reden bedenken waarom tegen alle protocol in, de SS Bush NIET verwijderd uit dat klaslokaal?
Dat is weer een andere kwestie , maar wat zou dat moeten betekenen dan ?
Is dat weer alleen 'raar' ??
Oud 27 januari 2010, 23:19   #14250
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Bush had geen voorkennis maar de rest wel? Waar gaat dit precies over?
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 00:56   #14251
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
alleen maar 'raar', ok
Vreemd dat u daar dan toch zo veel moeite voor heeft gedaan.
Geloof me, ik stel mezelf ook wel eens de vraag waarom ik de moeite doe op mensen als u en parcifal te reageren.
Maar ik ben blij dat u dat eerste zinnen heeft neergeschreven.
Daardoor kan ik nog eens een poging doen om u doen in te zien waar u en anderen volgens mij niet lang genoeg bij stilstaan.
"Alleen maar raar.", zegt u.
Wel ja.
Punt nr 1. Het issue is nooit uitgeklaard. Bush is nooit de vraag gesteld, wat hij juist wou zeggen. Dus wij (ook jullie) hebben enkel het gissen ernaar.
Maar bon.
Punt nr 2.
Wanneer je de offciele versie uitpluist kom je de ene na de andere "rariteit" tegen. Het ene al "raarder" (lees:ongeloofwaardiger) dan het andere.
Zie je, het is de optelsom van die rariteiten die het officiele verhaal "verdacht" maken.
Maar je moet uiteindelijk eerst een open geest tentoonstellen, teneinde hun verhaal verdacht te vinden. Pas dan, door de opgewekte nieuwsgierigheid zal je zélf op onderzoek gaan en ontdekken dat die versie niet deugd.
Oud 28 januari 2010, 01:51   #14252
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat is weer een andere kwestie , maar wat zou dat moeten betekenen dan ?
Is dat weer alleen 'raar' ??
Neen, die is één van de punten die méér dan raar zijn.
Vandaar dat ik er wel wat dieper wil op ingaan.
Ik zal duidelijk uitleggen wat dat volgens mij zou kunnen betekenen, want dat was uw vraag aan mij, toch?
Ik hoop dat u na deze post uw mening geeft over wat het vogens u betekent. Kunnen we nadien debatteren over welk de meest logische lijkt.
(dan zijn we volgens mij eindelijk aan het doen wat de bedoeling is van een forum) Ik nodig ook parcifal en anderen uit om hun mening te geven.
De feiten, zodat we ons niet vergissen over wat het gaat,
Bush die door de Secret Service NIET wordt verwijderd uit die school na de tweede inslag (en zeker is dat het een attack is). Het is publiek geweten dat Bush nog op z'n minst een half uur terplaatse is gebleven.

Waar zit de "rariteit"?
Het zou logisch én volgens het protocol zijn geweest indien de SS de president wél onmiddelijk vandaar had weghaald.
Immers, Bush's wearabouts die dag waren publiekelijk bekend.
De Nation was under attack,voor 't zelfde geld was er één van de gekaapte vliegtuigen onderweg naar die school in een poging de president te vermoorden.
Nu, een reden waaròm de SS niet ingrijpt zou kunnen zijn: (en da's dus mijn mening)
Indien zij (of het hoofd ervan) met zekerheid WISTEN dat de school geen doelwit was, dan was er natuurlijk geen reden om Bush daar snel vandaan te halen. En dat zou natuurlijk betekenen dat...........en dan gaan we natuurlijk de conspiracytoer op.
Echter, voor u, aangezien u de offciele versie aanhangt, is deze optie uitgesloten.
Indien je de offciele versie gelooft, moet je aannemen dat de SS niet kon weten dat de school geen doelwit was.
Desondanks hebben ze hem wel daargelaten.
Nu, wat is uw mening daarover?
Wat zou volgens u dé reden kunnen zijn waarom ze de president laten zitten?

Laatst gewijzigd door Big Slick : 28 januari 2010 om 01:54.
Oud 28 januari 2010, 02:47   #14253
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geloof me, ik stel mezelf ook wel eens de vraag waarom ik de moeite doe op mensen als u en parcifal te reageren.
idem dito maar dan omgekeerd... mij stoort het gewoon dat sommige personen hier leugens en verdraaiingen neerpennen gewoon omdat ze een haat koesteren tegen het westen, de vs en de joden... een voorbeeldje als er 100 getuigen zeggen dat ze een vliegtuig zien crashen en 1 hiervan geeft 2 verschillende verklaren wordt enkel deze eruit gepikt

Citaat:
Maar ik ben blij dat u dat eerste zinnen heeft neergeschreven.
Daardoor kan ik nog eens een poging doen om u doen in te zien waar u en anderen volgens mij niet lang genoeg bij stilstaan.
"Alleen maar raar.", zegt u.
Wel ja.
Punt nr 1. Het issue is nooit uitgeklaard. Bush is nooit de vraag gesteld, wat hij juist wou zeggen. Dus wij (ook jullie) hebben enkel het gissen ernaar.
Maar bon.
dat bush meerdere domme uitspraken gedaan heeft in zijn ambtsperiode dan hier is het bewijs dat we te doen hadden met een dom persoon niet meer en niet minder
Citaat:
Punt nr 2.
Wanneer je de offciele versie uitpluist kom je de ene na de andere "rariteit" tegen. Het ene al "raarder" (lees:ongeloofwaardiger) dan het andere.
Zie je, het is de optelsom van die rariteiten die het officiele verhaal "verdacht" maken.
Maar je moet uiteindelijk eerst een open geest tentoonstellen, teneinde hun verhaal verdacht te vinden. Pas dan, door de opgewekte nieuwsgierigheid zal je zélf op onderzoek gaan en ontdekken dat die versie niet deugd.
die rariteiten volgens de truthers zijn reeds voor 99.9% gedebunked je moet het wel willen zien natuurlijk...
na loose change dacht ik ook aan iets fishy doch toen daar een voor een alles gedebunked werd wist ik wel beter!

Laatst gewijzigd door Dixie : 28 januari 2010 om 02:48.
Oud 28 januari 2010, 03:06   #14254
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht

die rariteiten volgens de truthers zijn reeds voor 99.9% gedebunked je moet het wel willen zien natuurlijk...
na loose change dacht ik ook aan iets fishy doch toen daar een voor een alles gedebunked werd wist ik wel beter!
Uit benieuwdheid:
Wat zou volgens u een reden kunnen zijn waarom de SS Bush niet heeft weggehaald?
Oud 28 januari 2010, 10:51   #14255
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit benieuwdheid:
Wat zou volgens u een reden kunnen zijn waarom de SS Bush niet heeft weggehaald?
op geen onnodige paniek te veroorzaken simpel er was geen gevaar op die moment dat een vliegtuig een schooltje zou raken in florida... secretservice zou anders wel ingrijpen wees maar zeker!
Oud 28 januari 2010, 14:30   #14256
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
op geen onnodige paniek te veroorzaken simpel er was geen gevaar op die moment dat een vliegtuig een schooltje zou raken in florida... secretservice zou anders wel ingrijpen wees maar zeker!
Dus Bush krijgt in zijn oor gefluisterd "America is under attack" met bijzonder weinig info, maar ze wisten zeker dat er geen gevaar was op een aanval tegen de President zelf?
Er was geen gevaar omdat de SS anders wel had ingegrepen?

Anderen kleineren en dan afkomen met zulke absurditeiten. Sterk!

Citaat:
... mij stoort het gewoon dat sommige personen hier leugens en verdraaiingen neerpennen gewoon omdat ze ...

Laatst gewijzigd door eti1777 : 28 januari 2010 om 14:39.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 14:39   #14257
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
secretservice zou anders wel ingrijpen wees maar zeker!
Air force had ze zeker neergehaald
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 15:22   #14258
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Dus Bush krijgt in zijn oor gefluisterd "America is under attack" met bijzonder weinig info, maar ze wisten zeker dat er geen gevaar was op een aanval tegen de President zelf?
Er was geen gevaar omdat de SS anders wel had ingegrepen?

Anderen kleineren en dan afkomen met zulke absurditeiten. Sterk!
tiens haal jij dat schooltje er uit vanuit de lucht haha sterk, je weet toch dat het de moslim terroristen te doen was om symbolen (waaronder ook de datum oa) onderuit te halen twins (geld) pentagon (leger) capitool (regering) of was je nog niet zo ver

jij weet dus ook wat die secretservice man juist heeft verteld
Oud 28 januari 2010, 15:44   #14259
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tiens haal jij dat schooltje er uit vanuit de lucht haha sterk, je weet toch dat het de moslim terroristen te doen was om symbolen (waaronder ook de datum oa) onderuit te halen twins (geld) pentagon (leger) capitool (regering) of was je nog niet zo ver
En dat wist men natuurlijk al toen Bush in Florida was?

Citaat:
jij weet dus ook wat die secretservice man juist heeft verteld
ja.

He told Bush that ‘America is under attack’

Citaat:
Former White House Chief of Staff Andrew Card was, famously, the man who broke the news of the full enormity of the Sept. 11 attacks to President Bush during an appearance at a Florida elementary school

...

I opened the door to the classroom and the press pool was gathered at the back of the classroom. I walked up to the president and leaned over and whispered into his right ear: “A second plane” — I was very very succinct, very purposeful with my diction — “A second plane hit the second tower. America is under attack.”

...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 16:17   #14260
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Hoe kon de SS volgens u op dat moment al weten dat er geen gevaar was, dat niet die school een eventueel doelwit was.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be