![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zag ik in "Nieuwe buren" die Karen en de James vrijwilligerswerk doen, ik huiverde. Ik ben enigszins blij dat ik niet impulsief ja heb gezegd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14282 |
Banneling
|
![]() Wat is dat hier toch stil geworden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14283 |
Banneling
|
![]() BemBem? Marie? Geen levensverhalen te delen.
Ik zal dan voor de gelegenheid nog maar eens iets posten, want ik moet wachten tot ik naar de stad kan. Ik ben al meer dan een week niet actief in de politieke boards. Ik probeer mezelf met positieve gedachten te beïnvloeden en te werken aan mijn pijnpunten. Stapsgewijs ga ik met mijn autisme aan de slag. Ik heb het lang als vloek ervaren, maar dat is omdat ik dat niet opgevangen heb. Enfin, mijn ouders hebben dat niet opgevangen en ik ben me daar nu bewust van geworden. Dus nu moet ik het zelf doen.. Ik ervaar moeite met sociale contacten. Maar ik ben blij dat ik anders ben dan de meeste rond me heen. Mijn autisme is daarin enigszins een zegen. Stapsgewijs ga ik mijn maskers afdoen en gewoon uit de kast komen. Zelfcontrole over mijn gedachten nemen. In feite, denk ik zelf extranaut af te zijn, psychonaut af, en gewoon autism on. Autisme is geen ziekte, en enkel maar een beperking als je het toelaat. Waarom zou ik ook niet anders mogen zijn? Wat als autisme geen ziekte is, maar de genezing van een zieke maatschappij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14286 |
Banneling
|
![]() Ik zou op zeevruchten kunnen overleven. Vanavond mosselen met friet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar echt er zijn zoveel verschillende organisaties en instanties die smeken om hulp. In scholen worden ook vrijwilligers gevraagd voor voor- en nabewaking, of mensen die de kindjes helpen om veilig de straat over te steken. Ik heb op goed geluk "vrijwilligers gezocht" ingevuld op Google. Er komt direct van alles tevoorschijn.
![]() |
![]() |
#14288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben het met u eens dat autisme geen ziekte is en dat autisten dus zeker niet als patiënten moeten behandeld worden.
![]() |
![]() |
#14289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ondervind hoe langer hoe meer dat vlees slechter is voor mijn lijn dan zoetigheid.
![]() |
![]() |
#14290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen mensen met levensverhalen
![]()
![]() |
#14291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je door Peche laten aflebberen tot je van tafel glijdt waar hij je vervolgens op de vloer pakt? (als vrouw) 😲
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is in de eerste plaats aan de ouders dat te doen. Daar loopt het mis of goed. Kijk hoe Mozart met zijn autisme omging, Einstein, ... Laatst gewijzigd door Peche : 26 september 2016 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou 't toch maar bij uw lief, als ge haar niet wilt kwijtraken tenminste.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn ware aard heeft niemand hier ooiit gezien. Ik draag het masker van Loki. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die Lucy Liu aflebberen tot ze van tafel glijdt was al van tafel geveegd. 😊 Blijft dus over; door Peche afgelebberd worden, of door om 't even wie? Want kijk, ik ga er vanuit dat niet elke vrouw door zomaar iedereen afgelebberd & gepakt wil worden. We willen per slot van rekening niet allemaal linkse, vrijwillige hulpverleenster gaan spelen eh? Stel je voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |