![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14281 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kip kip.... ik kan dat niet meer eten na mijn laatste encouter, ah zo'n stinkende weerloze onschuldige beesten seg lol
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 12 oktober 2010 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14282 |
Minister-President
|
![]() Dees was een heel lekker kippetje, hoor. Halve kip, krokant gebakken onder een grill, geloof ik, met de nodige kruiden over het velletje, maar ook niet teveel.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#14283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb vandaag gekookte pataaten met rodekool en rosbief gegeten. Ik eet de laatste tijd héél weinig frieten ![]()
![]() |
![]() |
#14284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14286 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#14287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Druiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dees uur druiven?
![]() Ik heb hier een Guinness en twee Vlaamsche Leeuwen op.... en gij druiven... edit: mmm, zou ik nog een fles wijn open doen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 oktober 2010 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14289 |
Europees Commissaris
|
![]() Water van de kraan
![]() |
#14290 |
Minister-President
|
![]() Levertjes gepeperd en gezout, gebakken ajuin, worteltjes, courget, selder, tomaten, gember en een sausje bestaande uit passata, mosterd en sambal.
En rijst natuurlijk.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 13 oktober 2010 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14291 |
Minister-President
|
![]() Op stap geweest, en in Erembodegem 2 mandarijnen gekocht, in Bambrugge een kreemkoek, in Burst 2 Specials 'De Ryck' gedronken, in Welle een pak frieten gekocht, en in Denderleeuw nog ne Krüger Export en nen tonic besteld. Toch tof, zo met de trein reizen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#14292 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() een fleske rooie wijn; bergerac, tamelijk main stream qua smaak, gaat vlotjes binnen
![]() |
#14293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gekookt patatje. Snijbonen en van die rommel, vis panneke. 't Is dat de kilo rosbief op is.
![]()
![]() |
#14294 |
Minister-President
|
![]() Is dat mijn gevoel of zitten er op dit forum veel alcoholiekers.
Ik eet momenteel een droge sandwich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#14296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga op beerenjacht in mijne kelder
![]()
![]() |
#14298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook tof, zo'n 'kleinwild' jacht in Polen wil ik ook wel eens doen. Wacko toestanden, waar de geweren gekoeld worden in de vijver. En de hemel zwart kleurt van de duiven.
maar wat hebt ge geschoten, in de kelder?
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 15 oktober 2010 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nen duvel.
![]() |
#14300 |
Banneling
|