![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duvel
![]() |
#14323 |
Minister-President
|
![]() Ik was trouwens ook nog dat pak friet met stoofvleessaus vergeten. Slaapwel!
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#14324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14325 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14326 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En horen we daar niet trots op te zijn?
![]() Bintje, ooooooooh bintje ![]() BELGISCHE PATAT!!!!!!!!!!!! Hoewel bintje een Peruaanse Hollandse is ![]()
![]() |
#14327 |
|
![]() Niets mis met frieten, natuurlijk. Ik vraag me alleen of of het wel een goed idee is een trademark te nemen op een speciale friet, die dan maar op drie plekken verkocht wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14328 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Die structuur is gewoonweg perfect voor de friet, ik denk zelfs dat die structuur zodanig perfect voor de friet is dat ze voor niets anders gebruikt kan worden. Ge stelt U wel terechte vragen. hehe Ikzelf heb de friet nog niet gegeten dat Cdude aanhaalde, valt dus moeilijk te beoordelen. Hoewel ik mij geen beter bakje frieten kan bedenken dat uit een GOED frituur. Die goeie dikke, weet ge wel? ![]() BINTJE!
![]() |
![]() |
#14329 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14330 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom richten we ons wel tot een lokaal frituur als we goesting hebben in een frietje. Veel beter, ge moet gelijk niet koken en ge hebt bitterweinig afwas! Het is trouwens HEEEEEEEEEEEEEL KANKERVERWEKKEND, regelmatig frituren. We vinden dat nieuw dingetje wel iets, waarmee je frieten kan bakken met één eetlepel vet. Wij eten ook maar maximum twee keer per maand friet. 't Is niet dat ik niet ongezond wil eten, 't is dat ik niet wil dat mijn dochter ongezond eet ![]()
![]() |
![]() |
#14331 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14332 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Doch vind ik het wel iets hebben. En aangezien ik geen frietpot meer heb, heb ik wel een plaatsje vrij. Ik voel me nochtans niet direct geroepen dat te kopen, binnen paar jaar staat dat toch goedkoper en is er een ander keukentoestel gesneuveld. Alles op zijn tijd en niet alles tegelijk he ![]() Doch, als IK frieten zou bakken, zou ik ze zelf snijden, voorbakken en dan uiteindelijk echt frituren. Dat deden wij altijd en dat waren altijd de beste frieten, die olijfolie drong niet altijd goed door. Doch wist je dat ze in olijfolie gebakken waren. Ik wou laatst nog eens frieten bakken in rijstolie. Zeer neutraal in smaak. Maar ik durf dat niet goed in een pot op het vuur doen, daar ik geen frietpot meer heb he.
![]() |
![]() |
#14333 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14334 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben een safety freak. Ik bekijk tien scenario's dat zich zouden KUNNEN afspelen, terwijl ze niet eens zouden afspelen. Doch hou ik altijd rekening met de gevolgen. Wel draai ik telkens de steel van mijn pan zodanig buiten hand/grijpbereik van mijn dochter. Zo zal ze nooit een hete pan over zich heen kunnen trekken of dergelijke. Maar kokende olie (boven het kookpunt) blijft wel wat anders he... ze moet maar passeren en een bel poft wat kokende olie uit de pan en ze is verbrand he.
![]() |
![]() |
#14335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elec slowcooker? http://kook.rubriek.nl/eten&drinken/slowcooker.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14338 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14339 |
Minister-President
|
![]() -
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 oktober 2010 om 06:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() On topic: koffie met kardemom, en seffens/straks een boterham met brie.
![]() |