Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 23 juli 2014, 15:36   #1421
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
Kijk een aan, een skinhead die speciaal voor mij een account aangemaakt heeft. Wat jammer zeg, dat die zijn frustraties bij mij niet kwijt kan.
Die "skinhead" wat trouwens nog altijd veel beter staat dan een kopvod en een baard, zal uw baard wel eens komen afdoen, dat wil zeggen als jij tenminste ballen hebt en ook de daad bij het woord durft te voeren.
Ahja, vergeten, jij bent een strijder van achter je pc. Echte strijders die geloven in hun zaak waren en zijn allang vertrokken.
Luizen en schijtlijsters trekken te strijde met linkjes en nietszeggende zinnen.
Weet je nu trouwens al wat er voor de 5'de en laatste keer gaat gebeuren?
paco1992 is offline  
Oud 23 juli 2014, 15:49   #1422
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
Die is in de val gelopen van Osama gelopen, dat leidde tot de tanende supermacht. De laatste mokerslag zal gegeven worden bij de nakende directe confrontatie.
Geschreven in 2005, tot nu toe is inderdaad alles verlopen zoals gepland. De VS is recht in de val gelopen en heeft de weg open gemaakt voor AQ en het kalifaat.

Europa komt ook nog aan de beurt in een volgend stadium, als de groei zo aanhoudt is binnen 20 jaar 30% van onze bevolking moslim wat een ideaal broeinest is voor een volgende gewelddadige verovering en aansluiting bij het kalifaat. 3/4 van de moslims hier vindt Syrië strijders helden.
België en Nederland heeft momenteel 10% moslims
Engeland 15%
Spanje 20%
...

Ik herhaal het hier nog eens, werkelijk bangelijk hoe alles in elkaar past, geschreven in 2005!
Citaat:
# The First Phase Known as “the awakening” — this has already been carried out and was supposed to have lasted from 2000 to 2003, or more precisely from the terrorist attacks of September 11, 2001 in New York and Washington to the fall of Baghdad in 2003. The aim of the attacks of 9/11 was to provoke the US into declaring war on the Islamic world and thereby “awakening” Muslims. “The first phase was judged by the strategists and masterminds behind al-Qaida as very successful,” writes Hussein. “The battle field was opened up and the Americans and their allies became a closer and easier target.” The terrorist network is also reported as being satisfied that its message can now be heard “everywhere.”

# The Second Phase “Opening Eyes” is, according to Hussein’s definition, the period we are now in and should last until 2006. Hussein says the terrorists hope to make the western conspiracy aware of the “Islamic community.” Hussein believes this is a phase in which al-Qaida wants an organization to develop into a movement. The network is banking on recruiting young men during this period. Iraq should become the center for all global operations, with an “army” set up there and bases established in other Arabic states.

# The Third Phase This is described as “Arising and Standing Up” and should last from 2007 to 2010. “There will be a focus on Syria,” prophesies Hussein, based on what his sources told him. The fighting cadres are supposedly already prepared and some are in Iraq. Attacks on Turkey and — even more explosive — in Israel are predicted. Al-Qaida’s masterminds hope that attacks on Israel will help the terrorist group become a recognized organization. The author also believes that countries neighboring Iraq, such as Jordan, are also in danger.

# The Fourth Phase Between 2010 and 2013, Hussein writes that al-Qaida will aim to bring about the collapse of the hated Arabic governments. The estimate is that “the creeping loss of the regimes’ power will lead to a steady growth in strength within al-Qaida.” At the same time attacks will be carried out against oil suppliers and the US economy will be targeted using cyber terrorism.

# The Fifth Phase This will be the point at which an Islamic state, or caliphate, can be declared. The plan is that by this time, between 2013 and 2016, Western influence in the Islamic world will be so reduced and Israel weakened so much, that resistance will not be feared. Al-Qaida hopes that by then the Islamic state will be able to bring about a new world order.

# The Sixth Phase Hussein believes that from 2016 onwards there will a period of “total confrontation.” As soon as the caliphate has been declared the “Islamic army” it will instigate the “fight between the believers and the non-believers” which has so often been predicted by Osama bin Laden.

# The Seventh Phase This final stage is described as “definitive victory.” Hussein writes that in the terrorists’ eyes, because the rest of the world will be so beaten down by the “one-and-a-half billion Muslims,” the caliphate will undoubtedly succeed. This phase should be completed by 2020, although the war shouldn’t last longer than two years.

Laatst gewijzigd door Doge : 23 juli 2014 om 15:54.
Doge is offline  
Oud 23 juli 2014, 15:55   #1423
Islamitisch Verzet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paco1992 Bekijk bericht
Ahja, vergeten, jij bent een strijder van achter je pc.
Zelfreflectie. Je bent gefrustreerd dat de Islamitische Staat zo succesvol is, terwijl jij het moet doen met wat "white power" op internetfora te scanderen. Moet jij niet met je 5 kale koppen tellend leger het blanke ras helpen zuiveren oid, knul?

Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 23 juli 2014 om 16:01.
Islamitisch Verzet is offline  
Oud 23 juli 2014, 15:58   #1424
Islamitisch Verzet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht

Ik herhaal het hier nog eens, werkelijk bangelijk hoe alles in elkaar past, geschreven in 2005!
En gepland pre 2000.
Islamitisch Verzet is offline  
Oud 23 juli 2014, 16:30   #1425
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Geschreven in 2005, tot nu toe is inderdaad alles verlopen zoals gepland. De VS is recht in de val gelopen en heeft de weg open gemaakt voor AQ en het kalifaat.

Europa komt ook nog aan de beurt in een volgend stadium, als de groei zo aanhoudt is binnen 20 jaar 30% van onze bevolking moslim wat een ideaal broeinest is voor een volgende gewelddadige verovering en aansluiting bij het kalifaat. 3/4 van de moslims hier vindt Syrië strijders helden.
België en Nederland heeft momenteel 10% moslims
Engeland 15%
Spanje 20%
...

Ik herhaal het hier nog eens, werkelijk bangelijk hoe alles in elkaar past, geschreven in 2005!
Een reactie hierop waarschijnlijk
Charlie don't Surf is offline  
Oud 23 juli 2014, 16:44   #1426
Islamitisch Verzet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Berichten: 636
Standaard

State Department Official: ISIS Now ‘a Full-Blown Army’

Citaat:
A State official offered a dire assessment Wednesday about the growing power of the group in Iraq that calls itself the Islamic State (also known as ISIS or ISIL): “It’s no longer a terrorist group,” “It’s a full-blown army.”
Citaat:
Given that, asked the chairman of the House Foreign Affairs Committee, why didn’t the United States conduct drone strikes earlier?

“Americans have spent enough blood and treasure in Iraq,” Ed Royce, R-Calif. said at a hearing of his panel.
De kleinmacht Amerika kan en zal weinig doen. Toch zullen ze gedwongen worden, wat tot de finale mokerslag van het imperium zal leiden.

Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 23 juli 2014 om 16:47.
Islamitisch Verzet is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:01   #1427
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
State Department Official: ISIS Now ‘a Full-Blown Army’





De kleinmacht Amerika kan en zal weinig doen. Toch zullen ze gedwongen worden, wat tot de finale mokerslag van het imperium zal leiden.
Als het écht tot een confrontatie op leven en dood zou uitdraaien, blijft er van Marokko tot Pakistan geen steen meer overeind.

Dat weet jij toch ook, onnozele haatzaaier?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:23   #1428
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
ISIS controleert nu 35% van Syrië (zijn er nog gewone rebellen over?) en quasi alle olie- en gasvelden.

Irak vraagt nog voor de laatste keer steun van de VS, zijnde tapijt bombardementen van kampen en gerichte plaatselijke aanvallen. Als ze opnieuw een njet krijgen, wat logisch is want in Syrië steunt de VS net wel ISIS, dan gaat Irak andere medestanders zoeken. Rusland en Iran?

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...s-ultimatum-us
Iran vecht al in het geheim mee.
__________________
Derk de Tweede is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:27   #1429
Islamitisch Verzet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Iran vecht al in het geheim mee.
Als de gemiddelde persoon die het een beetje volgt weet, is het niet langer een geheim.
Islamitisch Verzet is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:28   #1430
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
Zelfreflectie. Je bent gefrustreerd dat de Islamitische Staat zo succesvol is, terwijl jij het moet doen met wat "white power" op internetfora te scanderen. Moet jij niet met je 5 kale koppen tellend leger het blanke ras helpen zuiveren oid, knul?
Zoals ik u nog al eens vermeld heb, ik heb reeds ervaring in oorlogsgebied, jij niet sukkel van een moslimstrijder. Ik hoop dat uw "broeders" u eens manieren leren als je hun wil vervoegen.
In ieder geval, jij hebt een grote mond hier maar antwoorden op vragen kan je niet, enkel opzichtig doen met de wansmakelijke prestaties van andere moslims. Zelf eigenlijk al ooit wat gepresteerd in je miezerige leven?
Eigenlijk heb ik zelfs nog wel bewondering als ik naar filmpjes kijk van de trainingskampen van isil, dat moet ik echt toegeven. sommige trainingsonderdelen zijn zeker een elite-eenheid van menig westers leger evenwaardig. Zeker als je dat in de moordende hitte doet... dat doet me helemaal terug denken aan mijn eigen opleiding.
Er is echter 1 ding wat niet juist zit..... jij die hier nog niets hebt bewezen en denkt de, weliswaar, twijfelachtige eer van de echte strijders te mogen opeisen.
Jij kan zelfs nog niet aan hun hielen komen ruiken vrees ik of je moet hier nu eens de confrontatie durven aangaan;
Niet op de fora maar in real life, wij tweetjes...ik heb je als eens uitgedaagd.
Laat zien dat je een strijder bent!
P.s. Ik kom alleen, jij toch ook?

Laatst gewijzigd door paco1992 : 23 juli 2014 om 17:30.
paco1992 is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:32   #1431
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
Pinokio.
bedoel je Pinokkio beter opletten in de klas ipv jihadje te spelen ...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:32   #1432
Islamitisch Verzet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paco1992 Bekijk bericht
Zoals ik u nog al eens vermeld heb, ik heb reeds ervaring in oorlogsgebied, jij niet sukkel van een moslimstrijder. Ik hoop dat uw "broeders" u eens manieren leren als je hun wil vervoegen.
In ieder geval, jij hebt een grote mond hier maar antwoorden op vragen kan je niet, enkel opzichtig doen met de wansmakelijke prestaties van andere moslims. Zelf eigenlijk al ooit wat gepresteerd in je miezerige leven?
Eigenlijk heb ik zelfs nog wel bewondering als ik naar filmpjes kijk van de trainingskampen van isil, dat moet ik echt toegeven. sommige trainingsonderdelen zijn zeker een elite-eenheid van menig westers leger evenwaardig. Zeker als je dat in de moordende hitte doet... dat doet me helemaal terug denken aan mijn eigen opleiding.
Er is echter 1 ding wat niet juist zit..... jij die hier nog niets hebt bewezen en denkt de, weliswaar, twijfelachtige eer van de echte strijders te mogen opeisen.
Jij kan zelfs nog niet aan hun hielen komen ruiken vrees ik of je moet hier nu eens de confrontatie durven aangaan;
Niet op de fora maar in real life, wij tweetjes...ik heb je als eens uitgedaagd.
Laat zien dat je een strijder bent!
P.s. Ik kom alleen, jij toch ook?
Dag vat vol frustratie. Ik kijk al uit naar je volgend berichtje. Bring on the rage that's brewing inside of you!
Islamitisch Verzet is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:35   #1433
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
Dag vat vol frustratie. Ik kijk al uit naar je volgend berichtje. Bring on the rage that's brewing inside of you!
Daar, hij kan nog een andere taal.....
Durf je nu of blijf je het losertje van dit forum?
Trouwens, je bent een komma vergeten.
paco1992 is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:35   #1434
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
ISIS controleert nu 35% van Syrië (zijn er nog gewone rebellen over?) en quasi alle olie- en gasvelden.

Irak vraagt nog voor de laatste keer steun van de VS, zijnde tapijt bombardementen van kampen en gerichte plaatselijke aanvallen. Als ze opnieuw een njet krijgen, wat logisch is want in Syrië steunt de VS net wel ISIS, dan gaat Irak andere medestanders zoeken. Rusland en Iran?

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...s-ultimatum-us
Rusland heeft het te druk met passagiersvliegtuigen neer te halen en Iran zit al lang in Syrië en Irak....
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:36   #1435
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Toch erg hé, dat een echte belg je met de neus op de feiten van je eigen leventje moet drukken....Die confrontatie moet toch echt pijn beginnen doen.

Laatst gewijzigd door paco1992 : 23 juli 2014 om 17:36.
paco1992 is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:45   #1436
Islamitisch Verzet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paco1992 Bekijk bericht
Eigenlijk heb ik zelfs nog wel bewondering als ik naar filmpjes kijk van de trainingskampen van isil, dat moet ik echt toegeven. sommige trainingsonderdelen zijn zeker een elite-eenheid van menig westers leger evenwaardig. Zeker als je dat in de moordende hitte doet...
Je weet ook nog eens wat zinnigs te vertellen.

Citaat:
dat doet me helemaal terug denken aan mijn eigen opleiding.
De opleiding van de Belgische boefferkes stelt in vergelijking niks voor.
Islamitisch Verzet is offline  
Oud 23 juli 2014, 17:52   #1437
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
Je weet ook nog eens wat zinnigs te vertellen.



De opleiding van de Belgische boefferkes stelt in vergelijking niks voor.
Loserke, ik ben geen boeferke.
Ik kan je dat laten zien, maar jij durft niet.
Trouwens , mijn waardering geldt dus voor bepaalde onderdelen van de training, niet voor hun gedrag na een gevechtssituatie, die is beneden alle peil.
Maar, beter een crapuul op het strijdveld die de confrontatie aangaat dan een sukkel achter het toetsenbord die zich verschuild achter een stoere nickname.
Islamitisch bleiterke dat is een betere nick voor je.
Het verzet van Allah is dus een bende losers achter een scherm.

Laatst gewijzigd door paco1992 : 23 juli 2014 om 18:05.
paco1992 is offline  
Oud 23 juli 2014, 18:12   #1438
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
Zelfreflectie. Je bent gefrustreerd dat de Islamitische Staat zo succesvol is, terwijl jij het moet doen met wat "white power" op internetfora te scanderen. Moet jij niet met je 5 kale koppen tellend leger het blanke ras helpen zuiveren oid, knul?
Welke islamitische staat? Vinden jullie het nu echt indrukwekkend dat ISIS wat Iraakse Sunni gebieden kan veroveren? Toen de VS Irak binnenviel stonden ze quasi meteen in Bagdad.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 23 juli 2014, 18:57   #1439
Donar
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2007
Berichten: 718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Welke islamitische staat? Vinden jullie het nu echt indrukwekkend dat ISIS wat Iraakse Sunni gebieden kan veroveren? Toen de VS Irak binnenviel stonden ze quasi meteen in Bagdad.
2
Donar is offline  
Oud 23 juli 2014, 20:01   #1440
Islamitisch Verzet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Vinden jullie het nu echt indrukwekkend dat ISIS wat Iraakse Sunni gebieden kan veroveren? Toen de VS Irak binnenviel stonden ze quasi meteen in Bagdad.
Wat een achterlijke vergelijking. Als IS dezelfde militaire middelen als de VS had, was Andalus al bevrijd.

Citaat:
Welke islamitische staat?
Islamitisch Verzet is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be